2021-09-12, 09:25
Medlem
cerns avatar
Från 1a September har Hanif Bali Twittrat loss rejält! 1 dags uppehåll som mest men från 9e september tog det slut.

Vad hände?
Citera
2021-09-12, 09:28
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
De länkades i det här inlägget tidigare i tråden:

(FB) Moderat riksdagsman anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.

Den mellersta nämnde typ "The 33 year old groomer" eller nåt men nu har AE raderat den. Borde ha skärmdumpat, det är ju tvivelaktigt beteende från en jurist. Flera av dem som sagt sig ha "insyn" är nog bara snubbar som AE & co snackat om det här med på Clubhouse eller nåt, det vill säga inte folk som har kontakter inom partiet.

Låt gå för att HB är ett värdelöst rövhål men det är obehagligt om AS hamnat i klorna på dessa narcissister... de kommer fucka upp hennes psyke totalt innan de överger henne. Bra om M tvingas ta itu med partiets problematiska kultur men tråkigt att det ska krävas att en 16åring ska utnyttjas av skrupelfria "aktivister".

Ok tack! Ja, det lär ju finnas något i botten, som vittnar om en osund kultur. Det vore väl inte första gången inom MUF, med spritfester för minderåriga exempelvis.
Citera
2021-09-12, 09:34
Medlem
fittslems avatar
Om det nu visar sig vara HB så sitter väl alla PK-maffia människor och tokrunkar i kors just nu. Nu blev ni äntligen av med den invandrings kritiska husblatten som har orsakat så mycket problem för er. Nu är bara alla onda människor kritvita Svennar.
Citera
2021-09-12, 09:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Inte den här personen alltså?

hon beskrevs såhär på en podd så sent som i våras:
Personen i DETTA fall ska ha varit 17 år när vaddetnuvar hände, 23 år idag.

Så jag tror du är helt fel ute
Citera
2021-09-12, 09:46
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det är just det som är hela poängen, jag synar dig efter noter och du går vilse i varenda ”diss” du försöker slänga på mig. Jag är någon som till skillnad från dig bryr mig om och försöker ta reda på vem individen är.

Det var alltså just bara det som var likheten, som kan bero på 1000 andra saker, dina analyser är verkligen djupa och välgrundade.

Du går också totalt vilse i att jag har någon agenda. Men det är väldigt vanligt bland lögnare att inte kunna presentera bevis, och några bevis har heller inte en enda jävel plockat fram.

Det är det som är hela poängen, jag skiter fullständigt i Hanif Bali. Men uppenbarligen gör inte du det eftersom du har ägnat så mycket tid och kraft under hela helgen för att peka ut honom. Och jag påpekar det igen, helt grundlöst och utan det minsta beviset.

” Jag har redogjort mer än vad jag var bredd att göra hur jag vet att det är HB, om det inte räcker för dig, det skiter jag i.”

Uppenbarligen skiter du ju inte i, eftersom du fortsätter att kriga för din sak. Vi är flera som ber dig presentera någonting som styrker vad du påstår men du kan inte. Det är möjligt att det är Hanif, men du är fortfarande en patetiskt liten lögnare utan bevis eller källor med en agenda, och det kan du inte komma ifrån.

Jävlar, Sök hjälp.
Citera
2021-09-12, 09:49
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du har ju suttit och sagt att det är Bali i hela den här tråden gång på gång, och detta för att media skrivit att "Bali tystat sitt twitterflöde"? Eller har media skrivit något annat som kan hänvisa till att det är just H.B. som är den skyldige? Länka gärna isåfall.

Det är inte olagligt att ta twitterpaus.

Jag har sagt att det är HB för att jag är 100% säker på att det är HB, eftersom jag hört det från en som jobbat hela torsdagen med nyheten.

Ser väldigt liten mening att spekulera i vilka andra som det kan vara då det är HB.
Citera
2021-09-12, 09:52
Medlem
På vilket sätt speglar denna skandal MUF:s och M:s knullerikultur där erfarna äldre politiker ska ”fostra” yngre förmågor. Någon som är djupt insatt hur det ser ut på MUF?
Citera
2021-09-12, 09:59
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Jag har sagt att det är HB för att jag är 100% säker på att det är HB, eftersom jag hört det från en som jobbat hela torsdagen med nyheten.

Ser väldigt liten mening att spekulera i vilka andra som det kan vara då det är HB.

Jobbat hela torsdagen med nyheten? Inom moderaterna eller inom media?
Citera
2021-09-12, 10:01
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Jobbat hela torsdagen med nyheten? Inom moderaterna eller inom media?

Media
Citera
2021-09-12, 10:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Kan vi snälla bara acceptera att det är HB det handlar om och gå vidare? 90% av tråden är ”det är HB”
Citera
2021-09-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Kan vi snälla bara acceptera att det är HB det handlar om och gå vidare? 90% av tråden är ”det är HB”
Nej, nej, Hanif Bali kommer snart twittra något i stil med "Haha, gick ni på den lätta? Jag var bara på kryssning med min flickvän!" Hatvänstern kommer se så dumma ut att de lämnar internet helt, medan sverigedemo... eh, moderaterna ökar till 55% i nästa opinionsundersökning. Hanif väljs till statsminister i ett extrainsatt val nästa vecka och fortsätter med sina episka ägningar av vänstern från Rosenbad.

Snälla, säg att det kommer vara så... Snälla...
Citera
2021-09-12, 10:19
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Nej, nej, Hanif Bali kommer snart twittra något i stil med "Haha, gick ni på den lätta? Jag var bara på kryssning med min flickvän!" Hatvänstern kommer se så dumma ut att de lämnar internet helt, medan sverigedemo... eh, moderaterna ökar till 55% i nästa opinionsundersökning. Hanif väljs till statsminister i ett extrainsatt val nästa vecka och fortsätter med sina episka ägningar av vänstern från Rosenbad.

Snälla, säg att det kommer vara så... Snälla...
Lika troligt att Jan Emanuel skulle bli stadsminister.

Förstår inte ens vilka som hänger på twitter förutom folk som älskar politik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in