2021-09-10, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Man kan visserligen lyssna på deras egen sida också, men Dan påstod i intervjun med SHA70 att DFS har 2500 medlemmar. Dessa betalar alltså minst en hundring i månaden för att lyssna på Den Store Ledaren och korvrullarna i Älgarås. Räknar man möjligen antalet medlemskort som utfärdats, utan att dra av de medlemmar som genomskådat bedrägeriet och tackat för sig?

F.ö. är det väl samma saker de säger i Motgift 2.0 (Svegot) som i Motgift 1.0.
De rebrandar och rebrandar och det slutar alltid med att det är tre gubbar som diskuterar veckans nyheter en till två ggr i veckan. Det nya upplägget är detsamma som för 7-8 år sen när de startade.
Citera
2021-09-10, 13:49
Medlem
Hugin86s avatar
vad har hänt med daniel conrad ??? är han kickad ifrån svegot eller ????
Citera
2021-09-10, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
vad har hänt med daniel conrad ??? är han kickad ifrån svegot eller ????
Vilken jävla sten har alla som kommit in under senaste halvåret och frågat precis samma fråga legat under?

Ja, Daniel är borta.
Citera
2021-09-11, 10:23
Medlem
Hugin86s avatar
Ja kan ju finnas anledningar till man inte haft tid eller kan ha koll på allt. Men om jag nu har bott under min fina sten. SÅ skulle de va kul å veta varför han är borta
Citera
2021-09-11, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ja kan ju finnas anledningar till man inte haft tid eller kan ha koll på allt. Men om jag nu har bott under min fina sten. SÅ skulle de va kul å veta varför han är borta
Därom tvista de lärde.
Citera
2021-09-11, 11:07
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Trolig anledning: utnyttjad, utarbetad och utkastad för att ge en heltidslön till Björn.
Citera
2021-09-11, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Trolig anledning: utnyttjad, utarbetad och utkastad för att ge en heltidslön till Björn.
Andra möjligheter:

Han har läst för mycket i den här tråden och tagit det röda pillret.

Han tyckte det var jobbigt att vid 40+ sitta ensam i en stuga i en nedgången avfolkningsbyggd som stödhjul åt två tjocka losers, varav den ene inte ens besvärar sig med att bo i samma land, medan alla andra i hans ålder har 20 års arbetslivserfarenhet, fru och barn.

Edit:

För Hugin86:s del, så kan nämnas att Ludvig och Frida också verkar vara borta, så slipper du fråga om det nästa vår.
Citera
2021-09-11, 12:49
Medlem
skillnads avatar
Skvallerkärringarna dominerar fortfarande tråden med sitt favoritobjekt, Conrad ser jag. Vilka patetiska små kryp ni är som i brist på annat måste sitta och älta samma saker som redan ältats hundra gånger. Men som många gånger sagts tidigare. Att diskutera seriösa ämnen vad som faktiskt talas om i podden varken vill eller kan ni inte. Era förtappade stackare
Citera
2021-09-11, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Skvallerkärringarna dominerar fortfarande tråden med sitt favoritobjekt, Conrad ser jag. Vilka patetiska små kryp ni är som i brist på annat måste sitta och älta samma saker som redan ältats hundra gånger. Men som många gånger sagts tidigare. Att diskutera seriösa ämnen vad som faktiskt talas om i podden varken vill eller kan ni inte. Era förtappade stackare
Hugin86 frågade om Daniel hade försvunnit och varför och vi svarade? Om någon frågar vad klockan är, ska jag skratta och fråga varför han är så patetisk som har ältat om vad klockan är i 46 år?
Citera
2021-09-11, 13:07
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Vi får ju inget svar på det! Klart att det ältas om om igen då, tills korvrullarna berättar det!

Det är inte så att sånt här glöms bort...
Citera
2021-09-11, 13:12
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Hugin86 frågade om Daniel hade försvunnit och varför och vi svarade? Om någon frågar vad klockan är, ska jag skratta och fråga varför han är så patetisk som har ältat om vad klockan är i 46 år?
Så skulle man kunna se det om ni samtidigt diskuterade något substantiellt från podden.

Finner du det inte själv patetiskt hur en tidigare poddare tar upp så mycket mer snack i tråden än relevanta ämnen podden och således tråden borde handla om?
Citera
2021-09-11, 13:23
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill
Vi får ju inget svar på det! Klart att det ältas om om igen då, tills korvrullarna berättar det!

Det är inte så att sånt här glöms bort...
Det är just det som är så sjukt, ni vet att ni inte kommer få något svar, ändå fortsätter ni. Vad är detta för perverst intresse egentligen? Vad driver er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in