2021-09-11, 06:59
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Härligt… en redigt anabolastinn sjuksköterska..

Alltså den kombon… verkligheten överträffar dikten..

Bodybuilder.. bara där är första varningsklockan, på en liten människa i en jättekropp..
säkert har han väl en pitbull också.
Senast redigerad av Normalsaltatsocker 2021-09-11 kl. 06:59. Anledning: Typos
Citera
2021-09-11, 07:07
Medlem
Fettsugnings avatar
Verkar vara en otroligt ensam människa. Skickar antagligen ut obehagliga vibbar till både män och kvinnor.
Citera
2021-09-11, 08:07
Medlem
30 år och använder skönhetsfilter på sina facebookbilder. Klart snubben har problem i skallen.
Citera
2021-09-11, 08:21
Medlem
Ögnat igenom profilen och ser så mycket röda flaggor.

Ett exempel: Han firar 1 år med dåvarande (eller nuvarande) flickvän och skriver detta.

"Bara du kan få mig att le sådär dumt. Bara du kan få mig att känna lycka, men du kan också få mig rätt jävla förbannad ska du veta 😂 men trots att det har vart en berg- och dalbana ibland, har jag lärt mig hur du är som person, och vad vi har tillsammans är något väldigt speciellt som vi ska vara rädda om 🙏 12 månader av skratt, kärlek och vackra minnen, och fler ska det bli."

I en appreciation post till sin flickvän sedan 1 år tillbaka även delge att "du kan få mig rätt jävla förbannad SKRATTEMOJI" är sällan ett bra tecken. Berg och dal-banor förväntar mig sig i fleråriga förhållanden.

Jag vet inte, överanalyserar säkert allt ur sin kontext, men snubbens självkänsla känns allmänt rätt paj.

Typ dude, we get it, du tränar.
Citera
2021-09-11, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnmeister

Ett exempel: Han firar 1 år med dåvarande (eller nuvarande) flickvän och skriver detta.

"Bara du kan få mig att le sådär dumt. Bara du kan få mig att känna lycka, men du kan också få mig rätt jävla förbannad ska du veta 😂 men trots att det har vart en berg- och dalbana ibland, har jag lärt mig hur du är som person, och vad vi har tillsammans är något väldigt speciellt som vi ska vara rädda om 🙏 12 månader av skratt, kärlek och vackra minnen, och fler ska det bli."

I en appreciation post till sin flickvän sedan 1 år tillbaka även delge att "du kan få mig rätt jävla förbannad SKRATTEMOJI" är sällan ett bra tecken. Berg och dal-banor förväntar mig sig i fleråriga förhållanden.

Jag vet inte, överanalyserar säkert allt ur sin kontext, men snubbens självkänsla känns allmänt rätt paj.

Det var förrförra eller förrförrförra flickvännen så ingen nuvarande
Citera
2021-09-11, 08:28
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Skulle nog gissa på att det handlar om falskt anklagande.

Har väldigt svårt att se hur en våldtäkt kan ha skett på ett sjukhus där det finns personal i alla hörn samt patienter.
Sjukhus är stora och har många lokaler. De höll ju knappast till i fikarummet, på expeditipnen eller i köket. Snarare i något förråd, i omklädningsrummet när de varit ensamma eller i något soprum.

Vem förövaren än är och oavsett ursprung så är brottet vidrigt och om han fälls ska han såklart dömas hårt. Men så lär det ju inte bli i det här jävla lallarlandet.

Edit: GM ser ju onekligen sliskig ut på bilderna. Jädra anabolstinn halvapa. Usch.
Senast redigerad av Cineasten 2021-09-11 kl. 08:44.
Citera
2021-09-11, 08:51
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnmeister

Vad jag kunde se så finns hon inte taggad någonstans, troligen har hon tagit bort dom och vill inte ha något mer med honom att göra. Samtliga varningsklockor ringer här, den killen får vi nog läsa mer om.
Citera
2021-09-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoxues
Han är hatad av alla runt omkring sig och ryktas att han slagit sina tidigare ex upprepande gånger och fått hembesök av polis flera gånger men tjejerna valt att ej anmäla. Att han sitter häktad för detta är inte konstigt för någon som vem vet han är. Riktigt jävla råtta

Känner att jag absolut inte blir förvånad av att läsa detta efter att ha kollat hans facebook
Citera
2021-09-11, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Det var förrförra eller förrförrförra flickvännen så ingen nuvarande

Skönt. Tyckte också kärleksförklaringen var osmaklig. "Du gör mig rätt så jävla förbannad"....låter väldigt aggressivt och hör inte hemma i en kärleksfull text. Förmodligen relaterat till de anabola han är dömd för att ha tryckt i sig.

Gissar att berg- och dalbanan i förhållandet han skriver om är relaterad till hans eget mående.
Citera
2021-09-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Vad jag kunde se så finns hon inte taggad någonstans, troligen har hon tagit bort dom och vill inte ha något mer med honom att göra. Samtliga varningsklockor ringer här, den killen får vi nog läsa mer om.

Att han slagit sina ex och att ingen vågat anmäla tyder på att han är fruktansvärt aggressiv och/eller manipulativ. Tyvärr riskerar andra tjejer att bli slagna när man låter bli att anmäla. Starkt att han nu är anmäld så det kan bli ett slut på kaoset.
Citera
2021-09-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Dom flesta som jobbar är lika sjuka själva. Övergrepp inom psykvården förekommer ofta. Bältessängen missbrukas. Särskilt männen är våldsamma. Vet två som jobbar dom får gå på kissprov varje vecka för att få behålla jobbet tex. Sen finns det bra personal men det är mer undantag.

Hur det ser ut varierar stort mellan avdelningar och ort. Denne kille torde vara en fara för patienter, men har själv en anhörig som nästan blev för bunden till personalen och inte ville åka hem och det är inte heller roligt, men betydligt bättre än detta.

Sjukhuset borde vidtagit åtgärder redan förra vändan.
Citera
2021-09-11, 11:13
Medlem
NickNolte76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Han är dömd för dopingbrott 2020.

Ja det är ju inte förvånande direkt. Helt omöjligt att få sån kropp utan att dopa sig. Har svårt att förstå hur man kan vara beredd att gå så långt för att få den "perfekta" kroppen. Läste på hans FB att han har haft/har hjärtproblem. Bara för att gå runt och känna sig stor i en liten stad som Gävle så trycker folk i sig en massa skit.

Priset som många får betala är högt. Problem med hjärtat, leder och framförallt livslånga psykiska besvär. Hela kulturen kring bodybuilding är helt sjuk. Om killen är skyldig så ska han såklart dömmas hårt. Han ser ju bra ut och hade säkert varit stark utan anabola, och framförallt så hade han säkert varit stabil. Han hade kunnat haft en bra framtid både inom sitt yrkesområde och privatliv om han hade varit ren ifrån all doping. En riktigt tragisk historia, framförallt för hans offer men även för honom själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in