2021-09-11, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Eh, jo. Här ser ni vad som händer när jag söker på hennes namn bland följarna hos ett annat konto hon följer: https://anonfiles.com/1aZfP4G5u4/l_stakontonsynsvisst_png

Tja jag sökte bland hanifs följare på en vän som också har låst konto och hon dök inte heller upp men jag vet att hon följer honom så..
Citera
2021-09-11, 02:10
Medlem
Slackoffs avatar
Ja det är Hanif Bahli som avses och ja det är samma gamla skåpmat som tex Youbert Aziz som själv skickat olämpliga meddelanden till tjejer i MUF har tjatat om.
Citera
2021-09-11, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
Är det en seriös fråga?
Du vet inte vad order betyder eller skillnaden på en killgissning och en vanlig gissning?

Jag menar på att män(eller killar) i regel har någon form av logiskt resonemang bakom vad de tror medan tjejer just gissar och sedan försöker rättfärdiga vad de säger genom löjliga känsloargument. Alltså bör det, om något, enligt all logik heta tjejgissning.

Nu gissar ju både män och kvinnor saker så allra helst skulle ordet givetvis inte finnas alls.Jag försöker förstå om det finns någon bra anledning till att det heter killgissning eller om det bara är ännu ett sätt att försöka trycka ner, företrädesvis vita, män på- vidare försöker jag förstå vad det är för typ av människor som använder sig av ordet och har kommit fram till att det nog rör sig om klassiska idioter.
Senast redigerad av Periodic 2021-09-11 kl. 02:43.
Citera
2021-09-11, 02:43
Medlem
Wahnsinns avatar
Tror snarare att det finns någon teknisk/social förklaring till att tjejens konto inte dyker upp. Om ens sambo och blivande make påkoms med att flörta med andra (dessutom minderåriga) tjejer, vem fan skulle då ens tänka tanken på banala skitsaker som vänskap på IG/Facebook och dylikt? Om det nu vore sant och HB hade erkänt saken för henne så hade hon väl snarare sprungit ut och skrikit, legat i sängen och gråtit, åkt hem till sina föräldrar eller vad som helst. Men att gå in på IG och avfölja honom? Kom igen...
Citera
2021-09-11, 02:48
Medlem
Sök på hela användarnamnet "linnea.lundgrens" så ser ni att hon fortfarande följer honom.
Av nån anledning funkar inte alltid partiella sökningar.
Citera
2021-09-11, 02:50
Medlem
seriously?s avatar
Är det ens säkert att hon följde honom på ig från första början?
LL följer inte t.ex. Uffe, tycker att man bör göra det om man är pressekreterare åt M?
Citera
2021-09-11, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
"För att en beroendeställning skall anses vara för handen krävs enligt praxis att brottsoffret står under ett tryck som är av allvarlig betydelse för denne. Det skall råda ett avhängighetsförhållande mellan de inblandade parterna, varmed avses att brottsoffret i någon mån står under gärningsmannens makt. "

H.B har som alla andra Riksdagsledamöter en anställd politisk sekreterare. Han har rätt att byta ut den personen mot någon annan. Frågan är om hur ett avhängighetsförhållande ska tolkas om man sitter i en sådan sits?

Ledamoten till den 17-åriga flickan:

- Skicka några lättklädda bilder, gärna nakna, så ska jag se till att du får anställning på vårt riksdagskansli efter det att du har gått ut gymnasiet. Om ett år eller så. Du får börja med en praktidperiod i Riksdagen. Det är tidernas chans för dig!

Bilder skickas men anställningen uteblir. Flickan/flickorna surnar givetvis till och tipsar i ett senare skede media.

Det är mina tankar.

Beroendeställning i någon mån? Tja, det är jag inte rätt man till att bedöma.
Citera
2021-09-11, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det var väl onödigt. Om hon skulle råka vara den enda överviktiga muff tjejen så skulle hon ju nu kunna identifieras.

Har du sett hur dagens unga ser ut? "Den enda överviktiga" haha.
Citera
2021-09-11, 03:21
Medlem
Sökträffar för "Bali" på Twitter den 10 september kl 23:40. Alla antyder att Hanif Bali är riksdagsledamoten som sexchattat med en omyndig kvinna.

Vad gör Hanif Bali nu för tiden undrar Magnus Betner.
Hanif Bali lanserar snart sin egen pasta och olivolja twittrar en annan.
Ebba Bush får hjärnsläpp under TV4 intervju, SD-politiker häktas för mord
och Hanif Bali groomar tonårstjejer i MUF, twittrar en tredje
Citera
2021-09-11, 03:56
Medlem
Lala.s avatar
Varför skriver många att det är Hanif som har varit sexuell olämplig mot en minderårig?
Finns det några bevis eller är det spekulationer?
Citera
2021-09-11, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horsecake
Sök på hela användarnamnet "linnea.lundgrens" så ser ni att hon fortfarande följer honom.
Av nån anledning funkar inte alltid partiella sökningar.

Det kan jag bekräfta! Då har antagligen det här bråket vi har haft nu om huruvida hon följer honom eller inte berott på en märklig jävla bug i IG.
Citera
2021-09-11, 04:04
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
'
Kolla nu alla på denna man, nu försöker han flytta gränser och relativisera pedofilen B*li. Att försöka våldta en flicka över 12 år är ok för denna kille. Han vill så gärna vara här och försvara grooming av unga småtjejer.

Fråga er varför han försöker flytta gränser, vad får denna CyberIngmar ut av det? Vad är hans mål?

Men resten av högern accepterar denna CyberIngmar för han får ju högeridolen Hanif Bali att framstå i bättre dager, kanske vad Hanif pysslat med inte var så farligt trots allt. Bara tjejerna är minst 13 år så är det ju inte pedofili enligt CyberIngmar!

Har du druckit för mycket rödvin? Blev det en error 404. Så mycket trams. Vars kom ens våldtäkt in, vem har sagt att våldtäkt är ok, vem har försvarat grooming. Vem skriver du ens till.

Jag sätter hen på ignore. Ha ett fortsatt trevligt liv.

När det kom till Soran var det till slut en mindre röd tidning som hängde ut honom. Varför finns det inget om Bali om nu alla är 100% att det är han. Inte ens svenskamorgonbladet skriver ut vem det rör sig om. Väntar media till på söndag när dvärgen Uffe ska hålla tal?
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-09-11 kl. 04:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in