Alla tester av vaccinets halveringstid har gjort över en tidsperiod av 6 månader.
Du ger mig länkar till och argument från Tegnell själv som killgissar och spekulerar som vanligt, som aldrig har haft ett enda rätt hittills.
Men redogör, med vetenskaplig fakta hur Tegnell visste redan under första halvan av detta år att vaccinet har en avtagande effekt innan studierna från Israel och England kom?
Publicerat: 12:06 - 20 jan, 2021
Vart står det om Israels studier om att den sjunkande effekten på vaccinet?
Skriver till och med:
Du läser inte ens vad du klistrar....
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Årerigen så skriver jag, och jag citerar mig själv:
Du kommer med en tredje gång med extrema halmgubbar för att stödja din egna bias och samtidigt ger mig länkar som en del även motsäger dina egna argument. Du har inte gett mig en enda artikel där man argumenterar för att skyddet har sjunkit till 16% i Israel. Det enda du har gjort är att försöka vinkla argumenten till din fördel genom att försöka skifta fokus.
Du använder Tegnell som underlag vilket är skrattretande.
Bara tre citat från alla dina länkar...
- Publicerad 22 maj 2021
- 20 jan, 2021
- 03 AUGUSTI 2021
Mitt argument är att man inte ger klara besked över något för att gardera sig utifall det går åt helvete. Det är därför man inte rapporterar något överhuvudtaget när det kommer till Israel och den sjunkande effekten till 16%.
Så för tredje gången, och jag hoppas att du förstår nu (eftersom du enbart kommer med vinklade halmgubbar) så kan du ge mig länkar till vart i Sverige man har meddelat befolkningen om Israels studier om att vaccinet har efter 6 månader en verkningseffekt på 16%?
Det är inte en komplicerat och svår fråga jag ställer till dig.
Men det verkar som det enligt dig eftersom du verkar göra allt för att inte vilja besvara den.