2021-09-08, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Here we fucking go again..

Lyssna nu, och få detta in i skallen. Arsenal förlorade INTE racet om att signa Buendia. Vi valde att inte köpa han pga att vi värvade Ödegaard istället, hade vi försökt värva Buendia så hade vi fått honom.
Om jag kände för det så skulle jag kunna länka några artiklar om Arsenals angry outbursts angående Villas värvning av Buendía men låter bli.

Är mer intresserad av Arsenals landslagsspelare, du som die hard Gunner och hedersmedlem i Herd borde väl kunna dra fram namnen på en minut?
Citera
2021-09-08, 17:12
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Om jag kände för det så skulle jag kunna länka några artiklar om Arsenals angry outbursts angående Villas värvning av Buendía men låter bli.

Är mer intresserad av Arsenals landslagsspelare, du som die hard Gunner och hedersmedlem i Herd borde väl kunna dra fram namnen på en minut?

Klart han kan men han vill nog att du själv letar upp det HAN påstått.
Citera
2021-09-08, 17:12
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Men alltså, nu läser jag AB-artikeln igen och jämför den med Echo. AB verkar säga att de åkte iväg?

Åkte spelarna eller inte?

Fabinho, Alisson och Firmino verkar ha stannat kvar i England på Liverpools uppmaning:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-stance-fifa-banned-breaking-21513383

Det som hände då var att Brasiliens förbund anmälde spelarna till FIFA, som i sin tur stängde av dem 5 dagar. Om de åkt hade de fått 10 dagars karantän. Fucked either way.

Firmino dessutom lätt skadad så hade missat landslaget anyway, och han får ändå fem dagar?

Parodi.

Jag antar att det kommer att överklagas, som du skriver så blir en parodi, hur spelarna än hade gjort så hade dom inte fått spela ändå.
Citera
2021-09-08, 17:13
Medlem
Citat:
Here we fucking go again..

Lyssna nu, och få detta in i skallen. Arsenal förlorade INTE racet om att signa Buendia. Vi valde att inte köpa han pga att vi värvade Ödegaard istället, hade vi försökt värva Buendia så hade vi fått honom.
Länka källa istället.

https://www.google.com/amp/s/www.football.london/arsenal-fc/news/arsenal-missed-out-emi-buendia-20757978.amp

Han valde Aston Villa på grund av agenten.

Arsenal förlorade kampen som vanligt.

Det är så lätt att äga dig i varje diskussion då du ljuger om allt.
Citera
2021-09-08, 17:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen

Om du öht har koll på brittisk sportmedia så borde även du veta att de skriver skvaller på skvaller med påhittade clickbaits historier. Saken är klar, vi valde att inte värva Buendia pga att vi gick för Martin istället.

Saka, Ödegaard, Elneny, Laca, Cedric, Partey, Xhaka, Auba, Pepe, Tierney osv, osv.

Annars så är det nog väldigt lätt att hitta svaren på hur många landslagsspelare vi har i Arsenal FC via ett snabbt sök på Google..
Citera
2021-09-08, 17:29
Avslutad
Citat:
Annars så är det nog väldigt lätt att hitta svaren på hur många landslagsspelare vi har i Arsenal FC via ett snabbt sök på Google..
Nej, det är det inte om man inte kollar upp spelare för spelare. Det är klart jag känner till Ödegaard osv men t ex en sökning på Arsenal landslagsspelare 2021 gav inget.
Citera
2021-09-08, 17:40
Medlem
Citat:
Om du öht har koll på brittisk sportmedia så borde även du veta att de skriver skvaller på skvaller med påhittade clickbaits historier. Saken är klar, vi valde att inte värva Buendia pga att vi gick för Martin istället.

Saka, Ödegaard, Elneny, Laca, Cedric, Partey, Xhaka, Auba, Pepe, Tierney osv, osv.

https://www.google.com/amp/s/www.football.london/arsenal-fc/news/arsenal-missed-out-emi-buendia-20757978.amp
Nej ni förlorade kampen om denna spelare .

Du verkar ej kunna läsa engelska.

Lär dig för fan att du kan ha fel.
Citera
2021-09-08, 17:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag antar att det kommer att överklagas, som du skriver så blir en parodi, hur spelarna än hade gjort så hade dom inte fått spela ändå.

Om spelarna varit hemma och de nu enbart stängs av för att brasilianska förbundet vill ge igen för att de inte kom till samlingen, känns det ganska småaktigt. Ett powerplay av brassarna för att ge igen.

Å andra sidan stormade ju brasilianska myndigheter planen för att stoppa matchen mot Argentina, som hade 4 spelare från PL som inte suttit karantän i sin trupp.. så stänga av sina egna spelare i efterhand är väl lindrigare i jämförelse.

Läser om att Liverpool planerar överklaga, hoppas alla klubbar gör det. Och att de hittar en lösning på det här, kan inte vara så att spelare som åker iväg ska behöva sitta karantän 10 dagar och spelare som inte gör det blir avstängda (om deras förbund anmäler dem).
Citera
2021-09-08, 18:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Suck.

Då blir det väl Kelleher i mål, ett mittfält med Hendo... Keita? Elliot? Thiago? Ox? Och en forwardstrio med Jota, Mane, Salah.

Keita för övrigt, om han nu är OK efter att ha varit med under kuppen i Guinea...

Kommer bli tufft att försöka få med sig tre poäng.

Leicesters chanser ökar väl något också. Jesus har startat sista två 5-0-vinsterna och vi vet alla vad Ederson tillför i fråga om spel med fötterna.

Leeds kommer sakna Raphinha också, men känns som att Liverpool drog nitlotten där.

Kommer det bli så här hela säsongen, att spelarna måste dra iväg och sen sitter karantän/avstängda när de kommer tillbaka?

Är Jota och Elliott skadefria nu?
Helt okej med Kelleher i mål, han är en kommande PL-målis utav det han visat hittills…
Hur man än räknar är 4/5 startspelare borta om skador och avstängningar kvarstår.

Får se hur kroppen svarar VVD en har spelat landskamp även om matchen igår var lugn.
Vem lirar centralt i anfallet om Jota/Firmino är borta 🤔
Citera
2021-09-08, 21:04
Medlem
Citat:
Det var vi som skippade att köpa Buendia tillfördel för Martin.. detta efter Arteta’s önskan.
Har inte sett en enda artikel att ni skippade buendia ,bara artiklar buendia valde Aston villa.
Acceptera ni är inte en attraktiv klubb som spelare väljer först..
Citera
2021-09-08, 21:16
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Är Jota och Elliott skadefria nu?
Helt okej med Kelleher i mål, han är en kommande PL-målis utav det han visat hittills…
Hur man än räknar är 4/5 startspelare borta om skador och avstängningar kvarstår.

Får se hur kroppen svarar VVD en har spelat landskamp även om matchen igår var lugn.
Vem lirar centralt i anfallet om Jota/Firmino är borta 🤔
Jota är inte skadad, gjorde mål för Portugal.
Elliot verkar ha en känning och där är status inför helgen osäker.
Citera
2021-09-08, 21:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Jota är inte skadad, gjorde mål för Portugal.
Elliot verkar ha en känning och där är status inför helgen osäker.

👍🏻 Missat den truppen helt 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in