2021-09-06, 10:01
Medlem
Har vi ett par svenskalärare wannabes på tråden? Vänligen sluta tramsa, detta är ju tråkiga saker.

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag gissar att det var utan arbetsvisum och med kondomer
Citera
2021-09-06, 10:42
Medlem
Jag gillar thaimassage och det suger verkligen att snuten vill knäcka salongerna. Dessutom gillar jag thaikäk och knäcker man salongerna ryker nog många av thairestaurangerna. Det är ju för fan tusentals jobbtillfällen som står på spel. Var fan är Baylan? Jobben måste räddas.

Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Har vi ett par svenskalärare wannabes på tråden? Vänligen sluta tramsa, detta är ju tråkiga saker.
Citera
2021-09-06, 11:37
Medlem
Citat:
Jag gillar thaimassage och det suger verkligen att snuten vill knäcka salongerna. Dessutom gillar jag thaikäk och knäcker man salongerna ryker nog många av thairestaurangerna. Det är ju för fan tusentals jobbtillfällen som står på spel. Var fan är Baylan? Jobben måste räddas.

Polisen vill skrämmas lite samt visa att de gör något mot prostitution. Men, om de verkligen vill få bort thaimassagesalonger (med extraservice) så kommer det att krävas rätt stora resurser (som polisen inte har). När "dammet har lagt sig" efter några razzior så tror jag att rätt mycket kommer att återgå till det "normala".
Citera
2021-09-06, 11:56
Medlem
Jag hoppas du har rätt men det känns som om snuten rampar upp jakten.

Citat:
Polisen vill skrämmas lite samt visa att de gör något mot prostitution. Men, om de verkligen vill få bort thaimassagesalonger (med extraservice) så kommer det att krävas rätt stora resurser (som polisen inte har). När "dammet har lagt sig" efter några razzior så tror jag att rätt mycket kommer att återgå till det "normala".
Citera
2021-09-06, 12:37
Medlem
Det är väl många salonger som fått påhälsning under året.
Dom kollar upp arbetstillstånd och att kassan är ok.
Har salongen ordning på detta är det inga problem men dom hittar väl
ett och annat turistvisum under sina kontroller.
Citera
2021-09-06, 13:19
Medlem
De kollade lite mer än så på salongerna de besökte i förra veckan. Hundarna sniffar inte efter turistvisum.

Citat:
Ursprungligen postat av hpen
Det är väl många salonger som fått påhälsning under året.
Dom kollar upp arbetstillstånd och att kassan är ok.
Har salongen ordning på detta är det inga problem men dom hittar väl
ett och annat turistvisum under sina kontroller.
Citera
2021-09-06, 20:12
Medlem
Citat:

Tror inte det. Polisen får mycket respons på lite arbete. Bara att kolla vilka som har dubbel-swishat på salongen och sen har man några hundra misstänkta var av majoriteten kommer erkänna av bara farten.

Tveksamt ut rättssynpunkt naturligtvis men det är nog ingen som kommer gå till strid för dessa gubbar.
Citera
2021-09-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Tror inte det. Polisen får mycket respons på lite arbete. Bara att kolla vilka som har dubbel-swishat på salongen och sen har man några hundra misstänkta var av majoriteten kommer erkänna av bara farten.

Tveksamt ut rättssynpunkt naturligtvis men det är nog ingen som kommer gå till strid för dessa gubbar.

Ja, men det är rätt stor press på att polisen ska lösa skjutningar också och jag misstänker att det finns många (men inte alla) inom polisen som också ser det som mer angeläget att jaga kriminella gäng.

Vad gäller dubbel-swishningar så går väl redan djungeltrumman och meddelar att man absolut inte ska dubbel-swisha.
Citera
2021-09-06, 21:49
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
De kollade lite mer än så på salongerna de besökte i förra veckan. Hundarna sniffar inte efter turistvisum.

Man blir ju lite nyfiken på i vilken del av vårt avlånga land dessa två salonger ligger...
Citera
2021-09-07, 07:15
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Man blir ju lite nyfiken på i vilken del av vårt avlånga land dessa två salonger ligger...
Inte nyfiken nog att läsa en sida bakåt?
Citera
2021-09-07, 07:58
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Inte nyfiken nog att läsa en sida bakåt?

Sorry! Missade det. Ska aldrig hända igen.
Citera
2021-09-07, 14:54
Medlem
Skulle gärna vilja testa 4-hand med extra allt. Är det någon som har nån positiv erfarenhet av detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in