Citat:
Fordi noe aldri er gjort tidligere betyr ikke det at det i framtiden ikke kan gjøres. «Endring» av antatt drapstidspunkt er noe av det smarteste en drapsmann kan gjøre. Tidslinjen er ofte avgjørende. Imidlertid heller jeg mot at bevegelsen er reell, særlig pga sms om utsatt hyttetur og tlf med sønn og mb samt sprox. Sprox kan dog th iført seg da han gikk inn i bolig. I motsetning til deg er fallet logisk sett i starten av intervallet fordi tlf ble lagt i ro da ths telefon ringte. Mao i sluttfasen av drapet. Her er jeg enig med th som vet når dette fallet skjedde.
Føler ikke at jeg diskuterer med "Sherlock Holmes" nå..
"At mye var løgn" er ikke en god forklaring på brikkene... Det som fortsatt mangler er forklaring på angående drap på natten er:
- "Raske skritt" og telefonen til AEH gjorde "et fall" ned trappen rett før kl 10.07
- At AEH sendte SMS om at hytteturen var utsatt og at TH forklarte i avhør at grunnen til at han ringte hjem var for å diskutere detaljer om hytteturen. Hvis TH planla å sette seg selv i søkelyset var det ikke en smart plan for å si det sli.
- At de trengte å legge ut et bakhon.
- At teaerkvelden før var spontan / TH og AEH ble invitert av et vennepar
- At de glemte å fortelle om 2 stk ringer i krypterte e-poster
- Ni Sprox fotavtrykk i gangen og et avtrykk på saueskinn
+
At telefonsamtaler var faket, noe som aldri før er gjort i en draps-sak.
"At mye var løgn" er ikke en god forklaring på brikkene... Det som fortsatt mangler er forklaring på angående drap på natten er:- "Raske skritt" og telefonen til AEH gjorde "et fall" ned trappen rett før kl 10.07
- At AEH sendte SMS om at hytteturen var utsatt og at TH forklarte i avhør at grunnen til at han ringte hjem var for å diskutere detaljer om hytteturen. Hvis TH planla å sette seg selv i søkelyset var det ikke en smart plan for å si det sli.
- At de trengte å legge ut et bakhon.
- At teaerkvelden før var spontan / TH og AEH ble invitert av et vennepar
- At de glemte å fortelle om 2 stk ringer i krypterte e-poster
- Ni Sprox fotavtrykk i gangen og et avtrykk på saueskinn
+
At telefonsamtaler var faket, noe som aldri før er gjort i en draps-sak.