2021-09-06, 14:55
Medlem
Oj oj oj.
https://www.nude-scene.net/xhc/1442302781-ulrika-jonsson-celebrity
Citera
2021-09-06, 15:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Du var mer lättkränkt än jag trodde och tar snabbt till känslor. Vad gulligt för en 50+are.

Jasså, skiter i vad andra tycker? Är det därför såna som Ulrika blir så upprörda av att såna som Jennifer Lopez är hetare?
Det är din tolkning att hon blev upprörd. Det finns människor som kan konstatera saker utan att uppröras särskilt.
Apropå känslor - varför överför du dina på mig och UJ?

Citat:
Hon la ut bilden, då får hon ta responsen. Handlingar får konsekvenser.
Precis som du lade ut din imbecilla inlägg och får ta konsekvensen av det.

Citat:
Svälj det - hon är sliten och skiter i ditt försvarstal. Du är inte intressant.
Ja hon är sliten. Hennes poäng är ju att människor tenderar att bli det med tiden och att retuscherade och fixade kroppar inte gör verkligheten rättvisa ---- och självklart är jag ointressant för henne, hon vet ju inte ens vem jag är ...
Citera
2021-09-06, 15:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Oj oj oj.
https://www.nude-scene.net/xhc/1442302781-ulrika-jonsson-celebrity
Hon var med på utvik i engelska pressen när hon var ung. Det där är ju dock ihopklippta bilder och sannolikt uttryck för din eller någon annans runkfantasi.

Lite sorgligt blir det när ni väljer en 54 årig tant istället för att jerka till huvudet som tillhör kroppen ...Är det idoldyrkan av UJ i kombination med svårigheten att inse att hon åldrats som brottas inom dig/er?
Citera
2021-09-06, 15:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Det är just det hon inte gör. Hon lägger upp den här bilden för att kunna säga att ”hon inte bryr sig” men det är exakt vad hon gör. Hon bryr sig och vill veta vad andra tycker, annars skulle hon aldrig ens ha laddat upp bilden.
Jag lovar. Du är helt ointressant för henne.
Citera
2021-09-06, 15:09
Medlem
2n00b4Us avatar
Det började väl med att hon var avundsjuk på Elisabeth Hurley

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9191947/Ulrika-Jonsson-claims-Elizabeth-Hurleys-provocative-topless-snaps-wholly-inappropriate.html
Citera
2021-09-06, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag lovar. Du är helt ointressant för henne.
Det handlar visserligen inte om mig men om jag tycker att hon ser ut som en ”sliten gammal hora” så tar det nog hus i helsicke. Kanske t.o.m. en uppföljande artikel om ”kvinnosynen”…
Citera
2021-09-06, 15:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det började väl med att hon var avundsjuk på Elisabeth Hurley

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9191947/Ulrika-Jonsson-claims-Elizabeth-Hurleys-provocative-topless-snaps-wholly-inappropriate.html
Du läste bara rubriken och fastnade i bilderna förstår jag....

Det hon protesterar mot är att EH uppmanar sin mamma och sitt barn att ta likadana foton. UJ anser att det inte är okej -- hade det inte varit för det så hade hon prisat bilderna.

Prova läs.
Citera
2021-09-06, 15:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det handlar visserligen inte om mig men om jag tycker att hon ser ut som en ”sliten gammal hora” så tar det nog hus i helsicke. Kanske t.o.m. en uppföljande artikel om ”kvinnosynen”…
Nej, hon bryr sig inte, du är ointressant för henne och hon kommer inte ens veta att du sagt det ...
Sluta låtsas att du är betydelsefull för någon som aldrig ens kommer se åt dig så kommer du må bättre.
Citera
2021-09-06, 15:39
Avslutad
Citat:
Nej, hon bryr sig inte, du är ointressant för henne och hon kommer inte ens veta att du sagt det ...
Sluta låtsas att du är betydelsefull för någon som aldrig ens kommer se åt dig så kommer du må bättre.
Det var väl ett jävla lipande på dig?
Självklart är just jag som person ointressant för henne, men någon annans åsikt måste ju vara intressant. Vad skulle annars poängen med bildpubliceringen vara? Att lägga upp en bild på nätet men skita i om någon ser den låter inte så logiskt.

Du kan med fördel sluta att försöka ta igen ditt misslyckade liv genom att skvätta dina trötta kärringåsikter i exakt varenda fråga på Flashback.
Citera
2021-09-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreakTheChains
https://www.expressen.se/noje/barnens-kritik-mot-ulrika-jonssons-nakenbild/?referrer=rotator-item-2

Här har vi ännu en! Den moderna kvinnan i sitt esse har levererat igen! Den här gången är det Ulrika Jonsson som "inte bryr sig ett skit" om vad hennes barn tycker när hon strippar publikt som ett luder och låter offentligheten ta del av hennes nakenhet.

Enligt artikeln har Jonsson vigt hela sitt liv åt sina barn för att i slutändan strunta i vad hennes barn tycker! Det låter ju verkligen som ett konsekvent beteende eller handlar det egentligen om att bli ett publikt luder för att få uppmärksamhet av män? "My body my choice" är ju gamla feministiska slagord som Jonsson själv uttrycker mer nedtonat med; "det här är mitt liv".

Har man inte gått väldigt långt över gränsen när man gör sig själv till ett luder inför sina barn och använder ett ideologiskt smink för att få bekräftelse och uppmärksamhet från män? Förr var kvinnor tvungna att aktivera sig, ta sig ut till en bar för att få uppmärksamhet. Idag behöver de inte ens lämna hemmet utan det räcker med att föra sig som en bekväm odugling och strippa online inför hela världen. Så varför inte göra porrfilm också och bjuda in barnen för att se hur mamma knullar?

Ulrika Jonsson anser att kvinnor som Jennifer Lopez som har en sexigare kropp än vad hon själv har, inte är en god representant för hur en kvinnokropp ska se ut i 50-årsåldern. Med andra ord har Lopez en alldeles för sexig kropp och borde satsa på att bli osexigare istället! Därför anser Jonsson att hon ska klä av sig för att visa världen hur en mer naturlig kvinnokropp ser ut istället. Ur vilken destruktiv politisk ideologi kommer de här ideérna med att någon har det för bra nu igen?

Tänk om en 60-årig man, otränad, ölkagge, betedde sig likadant inför hela världen och inför hans söner!!! Tänk om den här ölkaggen gick ut på Instagram putandes med sitt stora lager av fett och sa att Frank Grillo är alldeles för vältränad och att han borde satsa på att bli som ölkaggen själv. Hur jävla dum hade inte han framstått då? Och vilken effekt hade det fått på hans söner och deras bild av honom? Varför kommer kvinnor undan med sitt jävla NONSENS och varför ser de inte själva hur jävla dumma och efterblivna, oattraktiva och motbjudande de framställer sig själva som?

Frank Grillo 51 år gammal https://www.youtube.com/watch?v=P_uUs5QHWbc&ab_channel=GQ
Varför bryr du dig? Det är inte sunt att bli känslomässigt engagerad pga att någon okänd medelålders man/kvinna visar sig naken på Instagram. Man ska vara snäll, annars får man inga julklappar av tomten, vet du väl?
Citera
2021-09-06, 15:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var väl ett jävla lipande på dig?
Självklart är just jag som person ointressant för henne, men någon annans åsikt måste ju vara intressant. Vad skulle annars poängen med bildpubliceringen vara? Att lägga upp en bild på nätet men skita i om någon ser den låter inte så logiskt.

Du kan med fördel sluta att försöka ta igen ditt misslyckade liv genom att skvätta dina trötta kärringåsikter i exakt varenda fråga på Flashback.
Hon lade upp den för att fira att hon nått 150 tusen följare och för att hon är stolt och bekväm i sitt kropp.

Om du istället för att försöka läsa in din egen betydelse för hennes beslut hade läst vad som står i inlägget och artikeln så hade vetat det...
Prova
https://www.expressen.se/noje/barnens-kritik-mot-ulrika-jonssons-nakenbild/?referrer=rotator-item-2
Citera
2021-09-06, 15:54
Avslutad
Citat:
Hon lade upp den för att fira att hon nått 150 tusen följare och för att hon är stolt och bekväm i sitt kropp.

Om du istället för att försöka läsa in din egen betydelse för hennes beslut hade läst vad som står i inlägget och artikeln så hade vetat det...
Prova
”Fira 150 000 följare”, det gör man när man absolut inte bryr sig om andras åsikter eller hur? Typisk kärringlogik. Du kan gott hålla käften nu, jag är totalt ointresserad av din åsikt. Sådeså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in