2021-09-03, 22:41
Medlem
Jag kan inte överföra pengar från mitt paypal konto till mitt privatkonto på Swedbankkonto. Vet någon vad det beror på?
Citera
2021-09-03, 22:52
Medlem
Farbaute666s avatar
Jag kollade på deras hemsida; det var inga särskilt bra svar jag hittade där. När överförde du pengar senast, det verkar kunna påverka situationen.

PayPal har bara gett mig strul, är glad att inte behöva ha att göra med dem nuförtiden.
Citera
2021-09-03, 23:56
Avstängd
Vet inte, men Swedbank är lite ökända för att inte vilja ha något att göra med kryptovalutor.

Många försöker föra över sina kryptovalutavinster via Paypal.

Det verkar omöjligt enligt Bitcoin-forumet på Flashback att överföra pengar från t.ex. Coinbase (som omsätter mer pengar än Swedbank) p.g.a. att Swedbank anser att all handel med kryptovalutor är en kriminell verksamhet.

Samtidigt som Swedbank tvingas betala sanktionsavgift på 4 miljarder för penningtvätt i Baltikum.

Jag rekommenderar alla att byta bank från Swedbank. Deras verksamhet är uppenbart oetisk, destruktiv för världsekonomin och troligen även kriminell.
Citera
2021-09-03, 23:58
Medlem
Deras kundtjänst är värdelös skickar bara autogenererade standardsvar tillbaka..
Citera
2021-09-04, 05:39
Medlem
sebastian66s avatar
Paypal är alltid så helvetes krångligt de luxe. Jag hade massa strul med dom innan så jag avslutade
öppnade ett paypal i asien då har allt funkat bra.
Svenska paypal är sjuka i huvet. Mitt råd är att ringa deras support
Citera
2021-09-09, 00:51
Medlem
ZTs avatar
Samma problem

"Det här är mer än du kan överföra just nu. Ange ett lägre belopp."

Totalt kass!
Citera
2023-11-23, 19:19
Medlem
Mitt problem är att jag försökte överföra pengar från Paypal till mitt konto i Swedbank för 6 bankdagar sedan men pengarna har inte kommit till mitt bankkonto. På min Paypal-sida står det att överföringen blev klar efter två bankdagar. Jag läste sedan att andra haft samma problem och att dessa individer hade fått sina försvunna pengar tillbaka. Paypals kundtjänst sa att jag skulle vänta 7 bankdagar och se.

Någon som haft samma problem och blivit återbetald? Eller kom pengarna in på bankkontot till slut?

Hursom ska jag höra med Paypal imorgon igen.
Citera
2023-11-24, 11:00
Medlem
Uppdatering: kollade just min Paypal-sida och pengarna hade skickats tillbaka från Swedbank för två dagar sedan, utan att någonsin nått bankkontot, och en avgift hade dragits från summan.

De kanske kan meddela om detta istället för att bara låta en vänta och se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in