Detta är givetvis stort. Jag har hört ABBA på barer i Kina, i hålor i USA, i Ryssland, i Vietnam osv. Folk runt om i världen kan nynna på fler ABBA-låtar än Michael Jackson-låtar, Beatles-låtar och Stones-låtar tillsammans.
Egentligen är väl "dont shut me down" den bättre låten av dessa två. Den kommer nog att spelas överallt.
Men varför har man ingen riktig video till den? Det kanske kommer senare, videos är viktigt för ungdomarna, annars blir det för torrt att bara lyssna. Torrläggning.
Hon har varit gift med (minst) en tät kunglihghet. Fick nog ärva en hel del från honom.
Varför skrivs det inget om att Frida lämnade sina barn för att göra karriär med ABBA? Undrar om hon har någon kontakt med sina barn idag? Vad jag förstått hade hon inte det under hela deras uppväxt.
Golddigger deluxe.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-09-02 kl. 22:37.
Agnetha erkände till och med själv i en nederländsk intervju på 70-talet att rumpan bara var fet (och inte stor på grund av träning). Men ni kanske gillar feta rumpor?
Jag var med på ABBAs tid. Har inget som helst minne av att folk snackade goja om Agnethas kropp såsom du gör. Hon var allmänt känd som en skönhet och sexsymbol världen över. Rumpan var en snackis för att folk älskade den.