2021-08-30, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Wow! Muslimskan kan nog vinna hela köret.

Inte när hon blir påkommen av sin far och sina manliga släktingar. Det är nämligen förbjudet med musik när man har sjal på skallen så hon lär dra ut fortare än väntat.
Citera
2021-08-30, 21:35
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mobbing TV, dom sa att han var lite snyggare på andras bekostnad

Ja det var lite elakt, ibland brukar jag blunda och lyssna på låten bara utan att se artisten sjunga, då vet man sen hur de låter i radion, Eduardo lät väldigt bra då.👌
Citera
2021-08-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Wow! Muslimskan kan nog vinna hela köret.
Nopp. Hon hade till o med täckt händerna. Inte fan kan hon vinna Svenska Idol om hon inte slänger turbanen.
Att hon går vidare till kvalveckan kan vi vara säkra på
Citera
2021-08-30, 21:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Inte när hon blir påkommen av sin far och sina manliga släktingar. Det är nämligen förbjudet med musik när man har sjal på skallen så hon lär dra ut fortare än väntat.
Var fadern verkligen taliban?...det är ju på modet nu
Citera
2021-08-30, 22:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Nopp. Hon hade till o med täckt händerna. Inte fan kan hon vinna Svenska Idol om hon inte slänger turbanen.
Att hon går vidare till kvalveckan kan vi vara säkra på
Men att detta kommer nertystas varför hon inte platsar är ju inte okay, målet är ju att tillbala-kränka & sätta ner foten samtidigt
Citera
2021-08-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Så säger min magkänsla. Satan vad jag hade gottat mig i vetskapen om att det hade förargat alla Svärjevänner ute i stugorna. Kanske tar och röstar som en jävla dåre för första gången.

Ledsen att göra dig besviken. Är SD:are och hon sjöng magiskt
Citera
2021-08-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hon blir ju lättstylad iallafall, inget hår och inget smink. Bara ge henne ett lakan! Nä detta är svenska idol så iväg med henne tack. Vi kan inte ha någon som lägger sig för bön i fredagsshowerna. Förresten hade hon behövt ett par bättre skor och inte låna av storebror storlek 44.🧕❌
Citera
2021-08-30, 22:19
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Lovisa var väldigt duktig. Hon var melodisk med vacker röst och fin timing.

Var det hon med blått hår och gula tänder? Grymt skön tajming och klang i rösten. Galet lik Robyn i ansiktet också, typ kopia (om det nu är samma tjej jag tänker på som du menar).
Citera
2021-08-30, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Ja det var lite elakt, ibland brukar jag blunda och lyssna på låten bara utan att se artisten sjunga, då vet man sen hur de låter i radion, Eduardo lät väldigt bra då.👌
Nu vet jag inte om du öppnat ögonen ännu, varför jag vill spoila för dig att en av sångerskorna som du hört visar enbart ansiktet jäkla vilket säljande västerländskt CD-omslag hon ska göra på vinnarskivan, är det nu det väldolda parallell-samhället slutligen ska avskaffas & hon ska gå i bräschen för jämnställdhet
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-30 kl. 22:35.
Citera
2021-08-31, 18:06
Medlem
Loveaffairs avatar
Kvinna i huckle går vidare i Idol - Inte ett ord om fel look

Här får Amena Alsameai idoljuryn på fall;

https://www.tv4play.se/program/idol/amena-alsameai-runaway-av-aurora-audition-2021/13357700?first=13357700?utm_source=permalink&utm_m edium=sharing&utm_campaign=tv4play_sharing

Att hon har vacker röst bestrider jag inte. Men man kan ju undra vad som hände med idoljuryns sedvanliga "du har inte rätt look" och "hur fan tänkte du med den där frisyren och de där kläderna"; kommentarer som haglat över andra sökande genom åren. Där juryn betonat att det inte bara handlar om röst utan om utstrålning och stil. Vill till och med minnas att de sprungit fram och ruffsat i hår och knäppt upp knappar på sökande som sett för icke idolmässiga ut.

Så vad tycker ni? Är det en idollook som passar en svensk artist med huckle på skivomslagen? Kommer hon få några som helst påpekningar om sin stil under programmets gång? Diskutera!
Senast redigerad av Loveaffair 2021-08-31 kl. 18:11.
Citera
2021-08-31, 18:08
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Här får Amena Alsameai idoljuryn på fall;

https://www.tv4play.se/program/idol/amena-alsameai-runaway-av-aurora-audition-2021/13357700?first=13357700?utm_source=permalink&utm_m edium=sharing&utm_campaign=tv4play_sharing

Att hon har vacker röst bestrider jag inte. Men man kan ju undra vad som hände med idoljuryns sedvanliga "du har inte rätt look" och "hur fan tänkte du med den där frisyren och kläderna", kommentarer som haglat över andra ansökanden genom året. Där juryn betonat att det inte bara handlar om röst utan om utstrålning och stil. Vill till och med minnas att de sprungit fram och ruffsat i hår och knäppt upp knappar på sökande som sett för icke idolmässiga ut.

Så vad tycker ni? Är det en idollook som passar en svensk artist med huckle och på skivomslagen? Kommer hon få någon som helst påpekningar om sin stil under programmets gång? Diskutera!

Jag ser inte fel med hennes look. Tycker hon verkar bra. All lycka och framgång önskar jag Amena.
Citera
2021-08-31, 18:13
Medlem
Har hon inte helt rätt look i Sverige 2021?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in