Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-08-30, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, det är väl därför du kräver att kvinnan ska mörda dem. Vägrar kvinnan gömmer du alla pengar som skulle gått till mat och kläder åt bebisen.

Nej, jag vill absolut inte att min kvinna ska mörda mina barn. Jag är helt säker på att hon inte heller vill mörda dem eller andra barn för den delen. Hon är från Indonesien serru, ingen jävla barnamördare som ni svenska kvinnor är. Världsmästare är ni på det t.o.m. Så blodtörstiga på barnablod att ni t.o.m. bjuder in kvinnor från närliggande länder att komma dit och mörda sina barn.

..så nej, kom inte och snacka barnamord med mig.
Citera
2021-08-30, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Nej, jag vill absolut inte att min kvinna ska mörda mina barn. Jag är helt säker på att hon inte heller vill mörda dem eller andra barn för den delen. Hon är från Indonesien serru, ingen jävla barnamördare som ni svenska kvinnor är. Världsmästare är ni på det t.o.m. Så blodtörstiga på barnablod att ni t.o.m. bjuder in kvinnor från närliggande länder att komma dit och mörda sina barn.

..så nej, kom inte och snacka barnamord med mig.
Det är ju för fan du som uppmanar män att kräva dessa barnamord! Sen går du steget ännu längre och säger att de ska inte bistå barnet med det som barnet behöver för att överleva om kvinnan vägrar mörda det.

Som sagt; sån är du.

Jobbigt att stå för vad man skriver?

Citat:
Mitt råd till alla pojkar och män är att vara 'buffel' från dag ett. Förklara vänligt men bestämt att du inte tolererar svek och lurendrejeri. Svara direkt på hennes "..jag skulle aldrig" med "det spelar ingen roll vad du säger nu, jag pratar om framtiden". Förklara att om du inte vill ha barn och hon vill så kommer du gå därifrån. Har ni använt preventivmedel (givetvis om du inte vill ha barn) och det har fallerat så är det abort som gäller. Om HON beslutar att helt plötsligt vända på klacken och vill ha barnet är det hennes beslut. Men då är det enbart hennes ansvar med. Du kommer se till att inte betala ett öre trots lag och diverse beslut.
Citera
2021-08-30, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är ju för fan du som uppmanar män att kräva dessa barnamord! Sen går du steget ännu längre och säger att de ska inte bistå barnet med det som barnet behöver för att överleva om kvinnan vägrar mörda det.

Jobbigt att stå för vad man skriver?

Du skrev att du inte tjatar men jag tycker nog du är jävligt tjatig...

Nu är det dags för denna pappan här att natta sin son och glädjas åt att han finns. Du vet, kärlek till barn och sånt. Ahh, just ja.., du gillar ju att mörda barn. Fel av mig att tro att du kan relatera.

..katter var det ju du älskade..
Citera
2021-08-30, 16:33
Avslutad
Citat:
Du skrev att du inte tjatar men jag tycker nog du är jävligt tjatig...

Nu är det dags för denna pappan här att natta sin son och glädjas åt att han finns. Du vet, kärlek till barn och sånt. Ahh, just ja.., du gillar ju att mörda barn. Fel av mig att tro att du kan relatera.

..katter var det ju du älskade..
Nej, jag tjatar inte. Jag bara förtydligar för dig och alla andra hur du uppmanar alla pojkar och män att kräva mord på barn och att om inte detta sker hellre låta barnet svälta ihjäl än att ge det vad det behöver för sin överlevnad.

Jag tycker det har ett värde att påvisa att den som står för det mest stinkande hatet på detta forum är ingen annan än du, fast du hela tiden försöker skylla på andra.
Citera
2021-08-30, 20:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det kan möjligen vara förolämpande mot talibanerna ja för jag tror inte de tänker på sitt ofödda barn som en parasit.

Talibanerna har inga problem med att bomba och mörda barn, alltså barn, inte embryon/foster. Det sjuka är att de värdesätter embryon/foster högre än barn.

Tex så bombade talibanerna en pågående fotbollsmatch och en massa barn blev slaktade. Efteråt förklarade dessa talibaner att det inte var något problem, de gjorde snarare dessa barn en tjänst. Eftersom barn är rena och ännu inte hunnit synda så kom de direkt till paradiset - resonerade talibanerna. Hyvens killar som du sympatiserar med på ett jävligt pinsamt och okunnigt sätt.
Citera
2021-08-30, 21:05
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Talibanerna har inga problem med att bomba och mörda barn, alltså barn, inte embryon/foster. Det sjuka är att de värdesätter embryon/foster högre än barn.

Tex så bombade talibanerna en pågående fotbollsmatch och en massa barn blev slaktade. Efteråt förklarade dessa talibaner att det inte var något problem, de gjorde snarare dessa barn en tjänst. Eftersom barn är rena och ännu inte hunnit synda så kom de direkt till paradiset - resonerade talibanerna. Hyvens killar som du sympatiserar med på ett jävligt pinsamt och okunnigt sätt.

Vilka metoder de använder för att döda är sekundärt, det primära att de precis som du distanserar sig från sina offer genom att avhumanisera dem. När detta är gjort är det lättare att döda.
Citera
2021-08-30, 21:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vilka metoder de använder för att döda är sekundärt, det primära att de precis som du distanserar sig från sina offer genom att avhumanisera dem. När detta är gjort är det lättare att döda.

Precis som de flesta distanserar sig från djurs lidande och död för det är ju gott med burgare och biff.

Du är antagligen både vegan och tänker adoptera istället för att skaffa biologiska barn?
Citera
2021-08-30, 21:18
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Precis som de flesta distanserar sig från djurs lidande och död för det är ju gott med burgare och biff.

Du är antagligen både vegan och tänker adoptera istället för att skaffa biologiska barn?

Jag gör skillnad på barn och djur men jag förstår att du har svårt för det när du kallar ofödda barn för parasiter.
Citera
2021-08-30, 21:28
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Tväremot feminister då? Som mer än gärna dödar foster i ord och handling.

Så du gillar talibaner mer än feminister?
Citera
2021-08-30, 21:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag gör skillnad på barn och djur men jag förstår att du har svårt för det när du kallar ofödda barn för parasiter.

Ja jo jag har förstått att du är lite psykopatisk och sätter embryon/foster före människor och djur.

När du ska adoptera i framtiden så kan jag tipsa dig om de sydamerikanska länderna. Där är jättemånga oönskade och övergivna barn pga strikta abortlagar. Konsekvensen av att låta idealister som du styra.
Citera
2021-08-30, 21:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Tväremot feminister då? Som mer än gärna dödar foster i ord och handling.

Så du gillar talibaner mer än feminister?

Vad menar du? Menar du att alla som gör abort är feminister?

Grundlös och korkad fråga.
Citera
2021-08-30, 21:54
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja jo jag har förstått att du är lite psykopatisk och sätter embryon/foster före människor och djur.

När du ska adoptera i framtiden så kan jag tipsa dig om de sydamerikanska länderna. Där är jättemånga oönskade och övergivna barn pga strikta abortlagar. Konsekvensen av att låta idealister som du styra.

Hur kom du fram till att jag sätter foster framför människor? I mina öron är det rätt märkligt eftersom jag betraktar en ofödd människa för människa medan du gör allt för att avhumanisera dem och kalla dem för parasiter.

Att du sedan försöker rationalisera dessa mord som du förespråkar är beklämmande. Det blir inte rätt för att det finns dem i fattiga länder som överger sina barn. Man ska inte knulla om man inte tar konsekvenserna som kan följa av det och det rättfärdigar inte att man dödar för att man annars skulle göra andra hemska saker. Detta är kärnan hos feminister, det kan aldrig ta eget ansvar för sina handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in