2021-08-29, 18:52
Medlem
Hej! Ja va ute me en kompis igår och vi gick genom stan. Plötsligt kommer ett tjejgäng och en av tjejerna stoppar mig utan att jag kollat henne i ögonen. Hon frågar om jag vet vart en specifik bar ligger och om de är sant att vakterna där är sliskiga.
Jag reagera lite drygt för jag blev förvånad och svarade på hennes frågor . Hon såg helt okej utseendemässigt ut. Så ångrar att jag inte va mer trevlig.
Sen så tackade hon för svaret o dom gick vidare.
Fattar inte varför man frågar om vägbeskrivning ? Finns ju Google Maps.
Eller kan de vart så att hon ville få kontakt med mig?
Brukar ni tjejer göra såhär i hopp om att killen ska ta tag i konversationen.
Hon va 18 och jag är 25 år
Citera
2021-08-29, 18:57
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Ja va ute me en kompis igår och vi gick genom stan. Plötsligt kommer ett tjejgäng och en av tjejerna stoppar mig utan att jag kollat henne i ögonen. Hon frågar om jag vet vart en specifik bar ligger och om de är sant att vakterna där är sliskiga.
Jag reagera lite drygt för jag blev förvånad och svarade på hennes frågor . Hon såg helt okej utseendemässigt ut. Så ångrar att jag inte va mer trevlig.

Det kan ju faktiskt vara så att hon helt enkelt tyckte att det var trevligare att fråga en människa än Google...
Citera
2021-08-29, 18:58
Medlem
Du behöver gå ut mer om din enda erfarenheter av tjejer är att någon frågar dig på gatan om vägen.
Citera
2021-08-29, 18:59
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Du missade din chans….nästa gång kanske 🤙
Citera
2021-08-29, 19:01
Medlem
CompressorVanes avatar
Du skulle ha sagt, -De är lite dirty där, men inte lika mycket som mig, harklat dig lite, rättat till jackan/slipsen, och gått vidare med ett hånflin.
Citera
2021-08-29, 19:01
Medlem
nidhoogens avatar
Hur frågade hon?

Har blivit stannad av tjejer som frågat efter både vägbeskrivning, bra barer/klubbar, käk osv, vissa uppenbara raggnings försök medans andra inte så uppenbara. Vanligast på helgkvällar förstås, kvinnor går aldrig fram till en man och raggar nyktra.

Du märker om hon raggar eller inte.
Citera
2021-08-29, 19:04
Medlem
Maskotens avatar
Haha så öppenbart att hon försökte ligga med dig och du sumpade det??
Citera
2021-08-29, 19:08
Medlem
"Faktum är att vi precis är på väg dit, jag kan visa vägen och vakterna är inte så farliga om man känner dem".
Citera
2021-08-29, 19:08
Medlem
Jordgubbes avatar
Kan bara hålla med om att du behöver vara ute mer, här är ju redan frågeställningen tunnare än det här svaret. De frågade om vägen.
Citera
2021-08-29, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10

Har du aldrig varit full eller
Man liksom babblar med alla, tom kassören på Donken
Citera
2021-08-29, 19:14
Medlem
Katzyns avatar
Kan ju vara så att hon frågade om vägen dit för att hon ville veta vägen dit.
Citera
2021-08-29, 19:45
Medlem
Rospigg1s avatar
Har knullat fyra tjejer, som frågat efter vägen. Alla vid olika tillfällen. Du missade din chans till lite sex den kvällen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in