Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Jag orkar inte ens läsa hela ditt dravel till inlägg. Men det är ett faktum är att västvärldens legala drogtillverkare nu förser barn med dagliga doser utav högklassigt rent amfetamin.
De diagnoser som amfetaminpreparat skrivs ut till sker via ett frågeformulär, sen är det bara att punda på.
Asiatiska länder m,fl saknar ofta problem som har med välfärdsproblematik att göra.
ADHD och sånt kan man se i tex, Indien förekommer mest/enbart i amerikaniserade förhållanden som i storstäderna. Annars existerar det inte. Som så många andra välfärdssjukdomar.
Som vanligt saknas källor till dina påhitt.
Trådens läsare börjar vänja sig.
Där kom det! Svaret jag väntat länge på!
Ditt svar bevisar att Du VERKLIGEN HAR LÄST MITT INLÄGG! Så avslöjande!
Jag orkar inte läsa hela Ditt dravel….
Så där svarar bara den som inte har några svar, utan är fullkomligt tillintetgjord och paralyserad av att få höra sanningar och bli pinsamt avklädd i en diskussion.
Att Du saknar tillräckligt med intelligens för att inse Dina begränsningar och inte fortsätta driva Dina absurda åsikter är uppenbart, och i Ditt fall inte mycket att göra något åt, Du är allför indoktrinerad.
Tyvärr är det ännu mer tragiskt, att Du inte ens är street-smart, då hade Du för länge sedan insett att det inte lönar sig att umgås med fakta och sanningen på det sätt som Du gör!
Att Du är en iskall och mycket ond indoktrinerad människa, har vi konstaterat sedan länge i tråden, förmodligen är Du ett liknade offer som Jan Myrdal var, formad av av Din omgivning och de trauman den utsatte Dig för.
Ditt hat blir Din undergång……