2021-08-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Rent free, rent free. Jösses vad besatta ni är.

Har inte sett hur bedrövligt Arsenal spelat men även om resultaten inte varit bra är de inte speciellt överraskande. Visst, Brentford borta hade man förväntat sig mer av men att nykomlingar presterar bra, speciellt på hemmaplan, I början är ju inget nytt. Katastrofkänsla ja, men egentligen ingen katastrof än. Men kan ju bli.

Edit: PoK - Konkreta exempel är alltid bättre. Du svarade inte på vad du inte gillade du inte med citatet.
Inte katastrof???se dessa 3 inledande omgångarna med arsenal..
Citera
2021-08-28, 17:26
Medlem
Steff83s avatar
Men Arsenal har väl inget särskilt bra lag längre ens? För att kunna slåss med dom bästa alltså. Och ekonomin verkar ju inte heller finnas för det längre. Vet inte riktigt vad man ska sätta förväntningarna.
Citera
2021-08-28, 17:41
Medlem
0-9 i målskillnad.

Men ödegaard var ju la ligas bästa spelare.
Citera
2021-08-28, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Har Arteta fått kicken än?
Det kommer när @rse-nal förlorar mot Norwich...
Citera
2021-08-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Xhaka är ju inte känd för att ta kloka beslut. 42 gula kort och 4 röda i Arsenal tröjan.

// PoK
Mest utvisade spelare om man räknar ifrån säsongen 16/17
Citera
2021-08-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
0-9 i målskillnad.

Men ödegaard var ju la ligas bästa spelare.
Ödeegard var en av la ligas bästa när han spela den tiden han var kry i Sociedad.
Du får tänka han spela i en klubb i harmoni och glädje,annat sorts spel.
Nu spelar han i en klubb som inte har nåt gott i sig för tillfället..men att ödeegaard är en grym spelare i högsta nivå,de har han visat sig .
Citera
2021-08-28, 17:56
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Rent free, rent free. Jösses vad besatta ni är.

Har inte sett hur bedrövligt Arsenal spelat men även om resultaten inte varit bra är de inte speciellt överraskande. Visst, Brentford borta hade man förväntat sig mer av men att nykomlingar presterar bra, speciellt på hemmaplan, I början är ju inget nytt. Katastrofkänsla ja, men egentligen ingen katastrof än. Men kan ju bli.

Edit: PoK - Konkreta exempel är alltid bättre. Du svarade inte på vad du inte gillade du inte med citatet.

Ta efter den här användaren gott folk. Han är ett föredöme för alla användare på det här forumet. Om ni följer hans linje så blir det här forumet överlägset bäst.
Citera
2021-08-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ödeegard var en av la ligas bästa när han spela den tiden han var kry i Sociedad.
Du får tänka han spela i en klubb i harmoni och glädje,annat sorts spel.
Nu spelar han i en klubb som inte har nåt gott i sig för tillfället..men att ödeegaard är en grym spelare i högsta nivå,de har han visat sig .
Ja men jag har blivit tillrättavisad här att Arsenal är en klubb i harmoni
Citera
2021-08-28, 18:13
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:

Läs vad han sa om Ronaldo, mer än bara mitt citat. Thisisanfield, varsågod.

// PoK
Citera
2021-08-28, 18:29
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Läs vad han sa om Ronaldo, mer än bara mitt citat. Thisisanfield, varsågod.

// PoK
Antog att du försökte göra en poäng med vad du citerade och inte vad som behövdes läsas någon annanstans. Fel av mig. Vad säger att jag kommer tolka det han sagt likadant som dig? Med det sagt kan jag hålla med om han ibland låter gnällig. Oftast tycker jag dock han har rätt, om än inte alltid formulerat på bästa sätt.
Citera
2021-08-28, 18:45
Moderator
vfs avatar
Höj nivån, NU/Mod
Citera
2021-08-28, 18:47
Avslutad
Vad har hänt med Klopps glasögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera