Citat:
Ursprungligen postat av
gooza
Kan du inte berätta lite mer om hur konversationen gick till när du kom på den skarpa idén att fråga henne om hon skulle ligga med dig för 100 lax? Berätta även reaktionen och vad din tanke med frågan var. Var du bara lite "rolig" eller ville du fråga för att se om hon var tänd på dig? För om frågan var seriöst menad på det sättet så var den ju inte särskilt smart, eftersom hon hade väl antagligen lika gärna kunnat ligga med en ful uteliggare för 100 lax, om ni nu körde en sån typ av lek ("Skulle du dricka detta glas med kiss för 20 000?" eller "dyker du från 10an för en hundring?")
Första dagen när vi pratade var i söndags, då skrev vi på tinder i några timmar och bytte telefonnummer och sedan pratade vi på facetime. Under den dagen så gick vi igenom vad vi var intresserade av, ligg eller förhållande osv. Vi kom överens om att det får bli vad det blir.
På måndagen så bestämde vi dejt idag och på tisdagen så sa vi inte ett ord till varandra.
Idag så träffades vi vid tunnelbanan, jag kände igen henne direkt från tinder och gick fram. Sedan gick vi dit vi skulle äta och satte oss. Det tog flera minuter innan personalen kom och hämtade menyn och frågade vad vi ville ha. Vi beställde mat och sedan var det bara vi. Vi pratade om stället vi var på, om vi ätit där förut. Hennes röst lät som nutella i mina öron, den var så skön och jag älskade att höra henne berätta. Den lilla fina munnen med dom fina läpparna artikulerade sig så sött som bara en riktigt bra tjej kan göra. Vi hann gå igenom att hon pluggat engelska i england i tonåren och hon har en hund, jag frågade henne varför hon har hund, jag är ju allergisk. Hon skrattade mycket och jag hade sånt fett game.
Efter ett tag kom maten och jag hade köpt en köttbit med extra sås och potatismos med ketchup bredvid. Hon hade köpt någon pastarätt. Vi pratade inte så mycket under måltiden förutom att jag ville ha "dom tunga grejerna" ur vägen då så jag berättade om min släkting som är sjuk och lite andra saker men jag gjorde det medans vi åt för jag vill inte ha frågor om det utan ville helst att hon skulle tacka och hålla käften.
Efter maten så la jag upp vänsterarmen på armstödet bredvid och särade lite på benen för att intaga en sexigare ställning. Sedan kollade jag i hennes ögon och frågade henne rakt ut om hon skulle ligga med mig för hundra tusen. Hon hade glaset i handen men svarade Ja innan hon drack, hon drack dock direkt efter hon sa ja med den lilla munnen. Efter hon sa ja så blev jag tyst en stund för jag ville öka spänningen. Ni vet sexiga killar i filmer när dom biter sig i underläppen? Jag var i det stadiet fast utan att bita mig i underläppen, jag vet inte hur man gör sånt sexigt. Sedan frågade jag henne om hon skulle ligga med mig för hundra kronor. Det var då allting vände och jag försökte rädda situationen genom att säga "nu förhandlar vi bara" för jag tyckte att hon skulle höra hur jävla bra talesätt det är/knep för att ta reda på om tjejer är lösa men hon feltolkade det totalt.
Nu sitter jag här full och har runkat två gånger sedan jag kom hem.