2021-08-26, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Inom ett par sekunder gick hon från att vara en eftertraktad hora (hundratusen) till en billig hora (hundralapp). Vet inte hur du ska kunna rädda det hela. Kanske gå tillbaka till det ursprungliga budet!

Ja hissen verkar inte gå ändå upp hos TS.

Äcklig kvinnosyn...

Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Du har självklart gjort bort dig totalt, vilket du å ena sidan verkar förstå, men å andra sidan inte alls verkar ta in. Du visar din oförståelse av allvaret när du dessutom frågar om du ska be henne om pengar efter att ha förolämpat henne grovt. (Det nästan mest absurda i historien, att du ska be om pengar tillbaka för dejten som du själv pajade… )

This!!!

Helt efterblivet att förolämpa någon så där och sedan be om pengar.

Han förtjänade att betala hela kalaset och inte få doppa.

TS kanske skulle åka till Thailand och köpa horor ist där det på förhand är uppgjort mellan båda parter så han kan kalla de horor hur mkt han vill.
Citera
2021-08-26, 01:36
Medlem
goozas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
I helgen så fick jag kontakt med en tjej som var den snyggaste tjejen som jag någonsin varit med. Vi klickade jättebra och började facetimea nästan direkt och berättade hur kul det var att vi träffat varandra. Vi bestämde oss sedan för att ses idag eller tekniskt sett igår på onsdag kväll. Jag bjöd ut henne på en bit mat och så stannade vi i ca en timme tills hon ville gå och avbryta dejten, eller "Avrunda det" som hon sa.

Jag fuckade upp dejten ordentligt och jag tror jag vet vad det var. När vi hade ätit klart så tog vi några drinkar. Hon bjöd på en varsin drink som jag tackade nej till men hon ville för jag hade bjudit på maten. Visst då tänkte jag. Den drinken skulle jag dock inte ha tagit för redan efter första klunken så kände jag att jag blivit drogad för jag sa något som jag aldrig skulle säga annars. Jag frågade henne om hon skulle ligga med mig ikväll om jag gav henne hundra tusen. Hon svarade att det skulle hon. Då frågade jag om hon skulle ligga med mig för hundra kronor. Då sa hon att hon självklart inte skulle gå med på något sådant och undrade vad fan jag tror att hon är. Jag svarade att vi redan har tagit reda på det och att vi nu bara förhandlar. Då började hon packa ned sin telefon och någon sorts pinne som hon tagit med sig ner i sin handväska och så reste hon sig och ville gå. Jag tyckte det var jättepinsamt så jag satt kvar och bara lät henne gå.

Detta var ca 5 timmar sedan och jag har inte vågat skriva till henne än, hon har inte skrivit till mig heller men jag ser på Snap och Tinder att hon är aktiv där. Jag undrar hur illa mitt uttalande var egentligen, om ni tror att jag kan lösa denna situation? Och om inte så förstår jag det, det finns fler fiskar i sjön och jag kanske inte ska säga så till nästa tjej. Dock undrar jag om jag åtminstone kan be tjejen om pengar för jag trodde verkligen att jag skulle få ligga med henne så jag hade spenderarbyxorna på mig men när hon reste sig och gick så fick jag betala hennes drinkar också vilket var ytterligare 240:- samt tre drinkar till mig som jag inte ens ville ha så runt 600:- gick till drinkar och knappt hälften till maten... Kalaset var riktigt dyrt med andra ord.

Hon var verkligen så vacker, snälla hjälp mig jag vill jätte gärna träffa henne igen.

Kan du inte berätta lite mer om hur konversationen gick till när du kom på den skarpa idén att fråga henne om hon skulle ligga med dig för 100 lax? Berätta även reaktionen och vad din tanke med frågan var. Var du bara lite "rolig" eller ville du fråga för att se om hon var tänd på dig? För om frågan var seriöst menad på det sättet så var den ju inte särskilt smart, eftersom hon hade väl antagligen lika gärna kunnat ligga med en ful uteliggare för 100 lax, om ni nu körde en sån typ av lek ("Skulle du dricka detta glas med kiss för 20 000?" eller "dyker du från 10an för en hundring?")
Citera
2021-08-26, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Inom ett par sekunder gick hon från att vara en eftertraktad hora (hundratusen) till en billig hora (hundralapp). Vet inte hur du ska kunna rädda det hela. Kanske gå tillbaka till det ursprungliga budet!

Om ni tar upp kontakten igen (låt henne ta steget) så säg att du har sjuk humor och ibland går över gränsen, som nån slags förklaring.
Det var just det, hon var så eftertraktad, en riktigt lyxtjej. Jag har inte hundra tusen... Om vi får kontakt igen (vilket jag tror vi kommer få) så ska jag säga att det var sjuk humor. Om det har hunnit gå flera veckor innan vi pratar igen är det helt meningslöst att ta upp pengarna då?

Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Hmmm känns som en riktig trolltråd detta 🤣 Tveksamt ifall nån har sabbat en dejt så här illa nån gång.. Men ok vi spelar med och svarar seriöst då…

Du har självklart gjort bort dig totalt, vilket du å ena sidan verkar förstå, men å andra sidan inte alls verkar ta in. Du visar din oförståelse av allvaret när du dessutom frågar om du ska be henne om pengar efter att ha förolämpat henne grovt. (Det nästan mest absurda i historien, att du ska be om pengar tillbaka för dejten som du själv pajade… ).

Du bör inte höra av dig till henne nånsin igen, tänker jag. Sedan i fortsättningen bör du inte dricka alkohol alls, när du umgås med kvinnor. Verkar ju som om det tar fram nåt slags underliggande passivt aggressivt eller liknande. Lycka till och ta en funderare innan nästa dejt i framtiden.
Skiter i om du tror att jag trollar jag ska sova snart ändå. Jag vet inte varför jag anses ha gjort bort mig när jag sa detta efter att ha druckit alkohol (som HON köpte). Jag har inget passivt aggressivt underliggande hos mig, jag är en vanlig kille med topp-game som råkade sumpa en av mina dejter. Jag räknar dock inte hur många dejter jag sumpat, bara dom jag lyckats med för dom är många fler. Jag har heller inte berättat någon absurd historia, tjejen var intresserad av mig till en början.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Okej du fattar inte.

1. Du kallade henne indirekt hora och ska nu ha pengar av henne?
2. Genom att be om pengar uppfattas du som snål och att du köpte bara för att få knulla.

1 000 kr är inget när man blir vuxen och jobbar. Gå vidare.

Du kommer inte få några pengar av henne. Varför skulle hon betala?
1. Ja det gjorde jag men meningen var inte att hon skulle ta illa upp utan hon skulle tycka det var intellektuellt (jag har snott det från tv-serien mr-Robot) och inte som att jag försökte köpa henne.
2. Jag kanske är snål... Jag fick pengar idag och efter mina vanliga utgifter och sedan äta ute för 1000:- på det så är det inte mycket pengar kvar. Om vi verkligen lever i ett feministiskt samhälle så borde killar kunna fråga om man kan dela på notan
Citera
2021-08-26, 01:39
Medlem
Rubriken ljuger ju lite. Han kallade inte henne hora utan behandlade henne som en hora. Började förhandla om att köpa sex av henne.

Snacka om att göra bort sig.
Citera
2021-08-26, 01:44
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Det var ett allvarligt förslag. Vi hade pratat lite om hennes husdjur och att jag är allergisk och hur vi ska lösa det, sedan har jag en släkting som är svårt sjuk som jag berättade om. Efter vi gått igenom vissa allvarliga ämnen och båda hade ätit klart så tittade jag i hennes ögon i flera sekunder. Hon fnissade och tittade tillbaka men efter en stund så frågade hon vad det var. Då ställde jag frågan och jag var högst allvarlig just för att jag ville undvika skratt. När hon sa ja till hundra tusen så blev jag glad för det visar iaf att hon inte är omöjligt. Jag hoppades sedan att hon skulle vara tänd på MIG så att hon även skulle säga ja när jag gick ner till hundra kronor för det har jag iallafall råd med men då hade allt redan skitit sig. Nu i efterhand så kan jag förstå att jag försöker få henne att framstå som en sexarbetare ungefär.

Okej men då utgick du ju i princip från att hon var en sexarbetare från början, med tanke på att du ställde frågan allvarligt?
Och då är det väl alltså ingen du är intresserad av på annat sätt än som eskortbrud isf. Vore ju lite skumt annars. Verkar ju kört iaf. hur som helst det där.
Citera
2021-08-26, 01:44
Medlem
Wallahabibiis avatar
Haha vilken idiotisk fråga, den förtjänade du.

Hade du legat med en kvinna om hon erbjöd dig 100tkr? Om svaret är ja, är du en hora då?
Många män hade svarat ja på den frågan, så korkat med dessa hypotetiska scenarion. Du påminner mig om en polare som alltid ställer korkade frågor till kvinnor och undrar varför han fortfarande är singel.

Du får fortsätta använda handen och lära dig om konceptet takt. Inte hastighetsvarianten.
Senast redigerad av Wallahabibii 2021-08-26 kl. 01:47.
Citera
2021-08-26, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gooza
Kan du inte berätta lite mer om hur konversationen gick till när du kom på den skarpa idén att fråga henne om hon skulle ligga med dig för 100 lax? Berätta även reaktionen och vad din tanke med frågan var. Var du bara lite "rolig" eller ville du fråga för att se om hon var tänd på dig? För om frågan var seriöst menad på det sättet så var den ju inte särskilt smart, eftersom hon hade väl antagligen lika gärna kunnat ligga med en ful uteliggare för 100 lax, om ni nu körde en sån typ av lek ("Skulle du dricka detta glas med kiss för 20 000?" eller "dyker du från 10an för en hundring?")
Första dagen när vi pratade var i söndags, då skrev vi på tinder i några timmar och bytte telefonnummer och sedan pratade vi på facetime. Under den dagen så gick vi igenom vad vi var intresserade av, ligg eller förhållande osv. Vi kom överens om att det får bli vad det blir.

På måndagen så bestämde vi dejt idag och på tisdagen så sa vi inte ett ord till varandra.

Idag så träffades vi vid tunnelbanan, jag kände igen henne direkt från tinder och gick fram. Sedan gick vi dit vi skulle äta och satte oss. Det tog flera minuter innan personalen kom och hämtade menyn och frågade vad vi ville ha. Vi beställde mat och sedan var det bara vi. Vi pratade om stället vi var på, om vi ätit där förut. Hennes röst lät som nutella i mina öron, den var så skön och jag älskade att höra henne berätta. Den lilla fina munnen med dom fina läpparna artikulerade sig så sött som bara en riktigt bra tjej kan göra. Vi hann gå igenom att hon pluggat engelska i england i tonåren och hon har en hund, jag frågade henne varför hon har hund, jag är ju allergisk. Hon skrattade mycket och jag hade sånt fett game.

Efter ett tag kom maten och jag hade köpt en köttbit med extra sås och potatismos med ketchup bredvid. Hon hade köpt någon pastarätt. Vi pratade inte så mycket under måltiden förutom att jag ville ha "dom tunga grejerna" ur vägen då så jag berättade om min släkting som är sjuk och lite andra saker men jag gjorde det medans vi åt för jag vill inte ha frågor om det utan ville helst att hon skulle tacka och hålla käften.

Efter maten så la jag upp vänsterarmen på armstödet bredvid och särade lite på benen för att intaga en sexigare ställning. Sedan kollade jag i hennes ögon och frågade henne rakt ut om hon skulle ligga med mig för hundra tusen. Hon hade glaset i handen men svarade Ja innan hon drack, hon drack dock direkt efter hon sa ja med den lilla munnen. Efter hon sa ja så blev jag tyst en stund för jag ville öka spänningen. Ni vet sexiga killar i filmer när dom biter sig i underläppen? Jag var i det stadiet fast utan att bita mig i underläppen, jag vet inte hur man gör sånt sexigt. Sedan frågade jag henne om hon skulle ligga med mig för hundra kronor. Det var då allting vände och jag försökte rädda situationen genom att säga "nu förhandlar vi bara" för jag tyckte att hon skulle höra hur jävla bra talesätt det är/knep för att ta reda på om tjejer är lösa men hon feltolkade det totalt.

Nu sitter jag här full och har runkat två gånger sedan jag kom hem.
Citera
2021-08-26, 01:48
Medlem
Citat:
1. Ja det gjorde jag men meningen var inte att hon skulle ta illa upp utan hon skulle tycka det var intellektuellt (jag har snott det från tv-serien mr-Robot) och inte som att jag försökte köpa henne.
2. Jag kanske är snål... Jag fick pengar idag och efter mina vanliga utgifter och sedan äta ute för 1000:- på det så är det inte mycket pengar kvar. Om vi verkligen lever i ett feministiskt samhälle så borde killar kunna fråga om man kan dela på notan

1. Det spelar ingen roll vad du menade.
2. Fast nu var ju inte detta en dejt i trevlighetens tecken direkt så varför ska ni dela? Se det från hennes perspektiv. Hon förbereder sej, går på dejten, lägger ner tid, du behandlar henne som hon jobbar som hora så hon drar och är upprörd och sedan får hon ett meddelande "Kan du swisha 400 kr?". Tycker du det låter rimligt? Är det inte rimligare att du faktiskt betalar allt pga ditt kassa betende?
Citera
2021-08-26, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
1. Det spelar ingen roll vad du menade.
2. Fast nu var ju inte detta en dejt i trevlighetens tecken direkt så varför ska ni dela? Se det från hennes perspektiv. Hon förbereder sej, går på dejten, lägger ner tid, du behandlar henne som hon jobbar som hora så hon drar och är upprörd och sedan får hon ett meddelande "Kan du swisha 400 kr?". Tycker du det låter rimligt? Är det inte rimligare att du faktiskt betalar allt pga ditt kassa betende?
Fast det är ju upp till henne att tycka att mitt beteende är kasst, det är bara hon och du och några till i tråden som har tagit illa upp. Jag är lite förbannad på henne eftersom, äh skit samma jg tänkte skriva att jag också fixat mig en massa, har rakat mig och dammsugit men jag orkar inte skriva. Vi skiter i det här stäng tråden.
Citera
2021-08-26, 01:52
Medlem
Citat:
Om vi får kontakt igen (vilket jag tror vi kommer få) så ska jag säga att det var sjuk humor. Om det har hunnit gå flera veckor innan vi pratar igen är det helt meningslöst att ta upp pengarna då?

Nej normalt har man 3 månader på sej att be om pengarna.

Citat:
Skiter i om du tror att jag trollar jag ska sova snart ändå. Jag vet inte varför jag anses ha gjort bort mig när jag sa detta efter att ha druckit alkohol (som HON köpte). Jag har inget passivt aggressivt underliggande hos mig, jag är en vanlig kille med topp-game som råkade sumpa en av mina dejter. Jag räknar dock inte hur många dejter jag sumpat, bara dom jag lyckats med för dom är många fler. Jag har heller inte berättat någon absurd historia, tjejen var intresserad av mig till en början.

Om du är en sådan Don Juan så gå bara vidare.

Det är rätt oroväckande att du inte förstår hur du gjorde bort dig då det är så uppenbart.

Hällde hon drickan ner i din hals eller?
Citera
2021-08-26, 01:59
Medlem
Citat:
Fast det är ju upp till henne att tycka att mitt beteende är kasst, det är bara hon och du och några till i tråden som har tagit illa upp. Jag är lite förbannad på henne eftersom, äh skit samma jg tänkte skriva att jag också fixat mig en massa, har rakat mig och dammsugit men jag orkar inte skriva. Vi skiter i det här stäng tråden.

Fast nu verkar det ju som hon och alla här tycker ditt betende var riktigt illa. Är det så bara? Har du fått massivt stöd från omvärlden för ditt beetende eller vad? Jag lovar dej, 9 av 10 tycker du var en idiot som beetede dej så där.

Okej du rakade dig och dammsög hemma, klart hon ska skicka 400 kr då Skriv det när du frågar om pengarna
Citera
2021-08-26, 02:00
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Det var just det, hon var så eftertraktad, en riktigt lyxtjej. Jag har inte hundra tusen... Om vi får kontakt igen (vilket jag tror vi kommer få) så ska jag säga att det var sjuk humor. Om det har hunnit gå flera veckor innan vi pratar igen är det helt meningslöst att ta upp pengarna då?

Asså jag trodde på riktigt att det var sagt antingen som ett dålig skämt-förslag eller för att du fick en knäpp av nåt slag och tappade omdömet. Inte att du verkligen trodde det skulle funka för att få till det med tjejen. Du får jobba lite på ditt game. Eller kör nykter åtminstone nästa gång

Men ja, du bör ta upp det även om det går flera veckor tills ni får kontakt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in