2021-08-25, 00:15
Medlem
Hej tagit kanske 2.5g och mitt hjärta slår väldigt snabbt är väldigt andfådd och pulsen skyhög. Mina händer och fötter domnar bort. Vad ska jag göra? Vägrar ringa ambulans då jag kommer förlora min medicin. Jag håller snea
Citera
2021-08-25, 00:19
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Härlig prioritering, du dör hellre än att bli av med din medicin?
Citera
2021-08-25, 00:20
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous98
Hej tagit kanske 2.5g och mitt hjärta slår väldigt snabbt är väldigt andfådd och pulsen skyhög. Mina händer och fötter domnar bort. Vad ska jag göra? Vägrar ringa ambulans då jag kommer förlora min medicin. Jag håller snea

Det var dumt av dig. Din drog är inte mer värt än ditt liv, ring en ambulans och stå för vad du gjort! Det här är en signal om att du ska sluta med det du håller på med. Suck!
Citera
2021-08-25, 00:21
Medlem
GeleZachas avatar
Ring ambulansen, 2.5 gram är en dödlig dos. Ibland finns det inga alternativ än att ringa ambulansen tyvärr
Citera
2021-08-25, 00:23
Medlem
Spola ner skiten i toan. Ut och gå hela natten. Drick massa vatten. Ät frukter. Imorn åker du och köper joggingskor. Köp för i helvete aldrig mer den skiten. Har du berusningsbehov. Håll dig till 3 öl eller rök weed
Citera
2021-08-25, 00:25
Medlem
rip-anonymitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous98

Bara att ringa ambulans.
Citera
2021-08-25, 00:28
Medlem
Jag har inga hjärtfel och tror inte ambulans är nödvändigt just nu.
Citera
2021-08-25, 00:28
Medlem
StigHails avatar
Stressa inte upp dig mer, tog du allt i en panna eller har du kört på det hela dagen? Vad är det för medicin du äter?
Senast redigerad av StigHail 2021-08-25 kl. 00:33.
Citera
2021-08-25, 00:29
Medlem
Mobscenes avatar
Vill du ha hjärtsvikt och förkorta ditt liv? Det vore egentligen nästan bra att göra undersökningar i ditt fall. Amfetamin förstorar hjärtat och ökar både puls och blodtryck. Då tar man troligtvis bort medicinen för att ditt hjärta inte är hundra.
Citera
2021-08-25, 00:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
2.5gr är 1000 gånger normaldos vid medicinsk behandling, säger som andra ring.
Citera
2021-08-25, 00:30
Medlem
Privattaxins avatar
Du kan inte dö av för mycket amfetamin, jag tog nästan ett helt gram på en dag förut.
Citera
2021-08-25, 00:35
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Du kan inte dö av för mycket amfetamin, jag tog nästan ett helt gram på en dag förut.

Kan folk som inte har en aning om vad de snackar om ge fan i och skriva?

TS, Du är en idiot. Ring ambulans eller stå för vad som kommer hända dig, vad hade du tänkt dig att få för svar här egentligen?

// PoK
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in