2021-08-24, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Ni som kan er kriminalhistoria kan googla fram en intressant person som bor ett stenkast från Dragspelsgatan 8..på nr5.
😳

Varför är denna person intressant?
Citera
2021-08-24, 11:16
Medlem
knack1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmkay
Alltså, vänta nu, var det Cla*s L*vin (e) som drev sushirestaurangen? Låter inte som en snubbe man skulle vilja köpa rå fisk av oavsett om han är GM eller inte.

Nej, det var det inte.
Citera
2021-08-24, 11:16
Medlem
JSelwyns avatar
Ser stora krigsrubriker om att GW Persson in tro att det är CL. O hur skall GW veta det? Vad jag vet så har han ingen insyn i utredningen. Hade dock tidigare.

Jag gillar GW men tycker också det är tråkigt hur GW så kategoriskt uttalar sig eller om det är journalister som vinklat det. Han kan ju ha fel och har haft det tidigare. Det är farligt för s.k. experter att stänga in sig i ett hörn och sedan om det skulle visa sig att de har fel så faller det hårt till marken i allmänhetens ögon.
Citera
2021-08-24, 11:17
Medlem
knack1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeofml
Fick vi någon klarhet i detta? Någon som bor i Mariestad som kunnat kolla?

Det satt väl ett klistermärke som hänvisade att det är brott mot rättegångsbalken mm..
Citera
2021-08-24, 11:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Bodde den anhållnes äldre bror i Mariestad eller i närheten vid tiden av händelsen?
Antagligen inte. Han verkade ha flytta upp till Norrland redan då. Bodde i Umeå 1991 vad jag kan se.
Citera
2021-08-24, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knack1
CL:s föräldrar bodde där vid tiden för HAs försvinnande.
Vet du detta med säkerhet?
Kan du bekräfta det?
Citera
2021-08-24, 11:20
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Lotte Damgaards "äldre herre" som hört av sig med uppgifter kanske var på rätt spår?! I så fall har alltså polisen haft tillgång till informationen sedan -92 utan att följa upp den. Kritiken lär med all rätt inte bli nådig.

Vem är Lotte Damgaards och hur är denne kopplad till fallet?
Citera
2021-08-24, 11:21
Medlem
Citat:
Nej, det var det inte.

Puh. Men vad har restaurangen med gripandet att göra då? Är den kopplad till någon på "namnlistan"? Lite svårt att hänga med.

Eftersom allt tyder på att det är L*vin som sitter anhållen skulle man ju väldigt gärna vilja veta vad det var för firma han hade.
Citera
2021-08-24, 11:21
Medlem
Citat:
Det satt väl ett klistermärke som hänvisade att det är brott mot rättegångsbalken mm..

Jo det var ju vad som sades igår men har någon som varit med en stund i tråden kollat? Var ju som sagt en del troll här inne igår.
Citera
2021-08-24, 11:24
Medlem
jagarjimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeofml
Jo det var ju vad som sades igår men har någon som varit med en stund i tråden kollat? Var ju som sagt en del troll här inne igår.

Jag bor i Mariestad och har kollat.
Citera
2021-08-24, 11:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYSUPERHERO
Vet du detta med säkerhet?
Kan du bekräfta det?
Dom bodde där iaf 91 vad jag kan se. Så ja...Det kan vi säga.
Citera
2021-08-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmkay
Puh. Men vad har restaurangen med gripandet att göra då? Är den kopplad till någon på "namnlistan"? Lite svårt att hänga med.

Eftersom allt tyder på att det är L*vin som sitter anhållen skulle man ju väldigt gärna vilja veta vad det var för firma han hade.

Som jag förstått det har C.L öppnat och drivit en sushirestaurang som ganska snart gick i stöpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in