2021-08-23, 21:48
Medlem
SeanAverys avatar
https://youtu.be/xT0GxjNfoek

Där är rätt dokumentär, kan vi återgå till ämnet nu..
Citera
2021-08-23, 21:49
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
I sådant fall borde väl K*las M. ha polisanmält Cl*aes Le*vin om han nu blev vittne till det fruktansvärda som hände hans kompis Helena i kohagen? KM var ju inte kraftigt berusad enligt dig så han ju inte heller ha haft någon minneslucka från tillfället när CL tog Helena av daga. Eller hur tänker du?

Borde han ha gjort det? Vi vet faktiskt inte vad som hände. Skulle de ha kunnat känna varandra? Vad gör man då? Kanske räckte för "mannen med pilotglasögon" att han "bara" råkade vara där för att han skulle gå hem och aldrig säga ett ord?

Att KM kan ha varit berusad betvivlar jag inte alls, men frågan är bara till vilken grad. Om man minns "det" och "det" men inte "just det ... - ja, då förstår jag om polisen fastnade för "mannen med pilotglasögon". Plus "Brovittnet" och observationerna inne på Stadt, givetvis.
Citera
2021-08-23, 21:50
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baggana22
Kan säga att det åker flertal skumma bilar sakta runt här i området. Volvo kombi. De kör jättesakta fram och tillbaka flera gånger. Kan det vara polis som skyddar avspärrningen eller är media här och fiskar ? Har själv snackat med Expressen nyss som ville intervjua mina föräldrar. Men de var inte intresserade av betala så de fick kalla handen

Det kanske är Flashback detektiver?
Citera
2021-08-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Man har hittat en kropp

Var hittades kroppen?
Citera
2021-08-23, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Är denna Claes någon som Helena frivilligt skulle sätta sig i en bil med?

Gissar att det handlar om en "incel" a'la 1992.

Svär på att Leif "Sjöliket" GW har fel för en gångs skull. Nån som vill betta emot?
Citera
2021-08-23, 21:55
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Man har hittat en kropp

Låter inte sannolikt. Även om så vore, så skulle väl den knappast kunna leda polisen till en MGM efter 30 år. Men såklart en lättnad för de anhöriga.

Jag tror inte att kroppen hittas före GM.
Citera
2021-08-23, 21:56
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:

Så hett ämne. Tänk att få se just den papperspåse där just det ligger. Att dessutom få det på bild är obetalbart. Därför de snurra runt bilar. Cash is King.
Citera
2021-08-23, 21:56
Avslutad
Citat:

Bergis. Denna tråden är ju glödhet!
Citera
2021-08-23, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Ge oss källan eller sluta trolla

Tror inte det handlar om trolleri här. Polisen läcker säkert.
Citera
2021-08-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggana22
Kan säga att det åker flertal skumma bilar sakta runt här i området. Volvo kombi. De kör jättesakta fram och tillbaka flera gånger. Kan det vara polis som skyddar avspärrningen eller är media här och fiskar ? Har själv snackat med Expressen nyss som ville intervjua mina föräldrar. Men de var inte intresserade av betala så de fick kalla handen
Så det är pengar som ni är ute efter ger...kalla handen berätta vad dom vet..tycker det är hemskt om man vet nått men vill ha pengar för att prata
Citera
2021-08-23, 21:59
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Mmm, men jag nämnde andra som INTE vet om den listan!

Men nu finns den här och alla som vill kan spara den och titta.
Citera
2021-08-23, 21:59
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Var hittades kroppen?

Kan aldrig tänka mig att man hittat någon kropp, om man mot förmodan hittat något åt det hållet bör det vara skelettdelar. Upp.lämnaren verkar vara ett troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in