2021-08-21, 20:41
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Nej din lilla åsna. Snyggingen med låg status kommer alltid kunna få olika tjejer på tinder. Det finns ingen konstant formell som slår fast att en snygg läkare får ligga mer än en snygg lagerarbetare. Berätta i så fall hur du kan verifiera detta samband istället för att gissa hejvilt.

Även om läkaren får ligga mer, vad spelar det för roll när den snygga lagerarbetaren ändå kommer få en snygg tjej, något alla dessa mediokra fula snubbar skulle kunna skära kuken för att få uppleva?

Det är så otroligt pubertalt och det formligen stinker outvecklat sinne att överhuvudtaget prata om sådana futiliteter. Är ni tonåringar?

Läkaren kommer att ha annat att syssla med än att jaga brudar när utbildningen är klar och läkaren är inte sällan en kvinna för övrigt.
Citera
2021-08-21, 20:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Är benägen att hålla med. Tinder är en hor-app och inget ställe att leta seriösa relationer. En knull-app. Man märker det direkt för tjejer frågar typ om du kan ses i eftermiddag och då knullar man sedan ska bruden vidare på tjejmiddag eller liknande. Lite som att boka en tvättid fast det handlar om knull.
Då får du göra en utmaning av det, häng med på tjejmiddagen och få henne att vilja knulla dig under tillställningen, det blir minnesvärdare än själva parrelationen & familjebygget
Citera
2021-08-21, 21:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Nej , om du kollar på status i högstadiet eller i yngre åldrar så kan status vara att man är den där coola killen som kan fixa droger och alkhol och man får respekt av andra killar för man kan slåss. Om vi tar två killar som ser ungefär lika snygga ut på högstadiet. Den ena killen han säljer kola och är känd för att kunna slåss bra. Den andra killen är en vanlig kille som får ok betyg och gillar att spela data spel. Killen nummer ett kommer få sjukt mer tjejer. Nu sen ändrar ju det där när åldrarna stiger. Den där killen nummer två kom in på KTH och när han är 28 har han lyckat sig skaffa en hög position inom ett stort företag han har också köpte sig en 3:a på södermalm. Den där killen chanser att skaffa flera flickvänner har nu stigit dramatiskt jämfört med i högstadiet. Varför? Jo för att killens status förändrades vad nu både andra killar och tjejer tycker är viktigt i livet.

Du påstår ju att svarta män är populära (vilket bara är dina runkfantasier), hur hög status har svarta män? Är de alla läkare med dyra bostäder?
Citera
2021-08-21, 22:32
Medlem
obscenitets avatar
Är kvinna och har i ärlighetens namn valt parter att skaffa mina tre barn utifrån (har två olika fäder) dessa inte rangordnade egenskaper:
Pengar eller status
Ambition
Fysiskt och psykiskt styrka
Frånvaro av sjukdom
Att personen är snäll och barnkär (empatisk) och stabilt psyke.
Normalt utseende eller småsnygg

Har tre barn och de två som inte är småbarn (där man kan börja se resultat) har blivit starka till fysik och psyke. Vackra och människor med empati och vettiga.
Kan inte veta vad de valde hos mig men misstänker (utifrån vad jag kopplat ihop vad som uppskattades) att det kan vara:
Skönhet
Fysisk och psykisk styrka
Omtänksam och barnkär
Fertilitet/kvinnlighet
Citera
2021-08-22, 06:42
Medlem
På andra avsnittet av "Från savannen till Tinder" på svtplay kunde man inte se enda svensk pojk i skolan. Endast invandre pojkar och vita svenska flickor.

Förvånande att Erikslundskolan är en multikulturell skola med massa våld och frekvensiska polisbesök?
Citera
2021-08-22, 08:43
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Är kvinna och har i ärlighetens namn valt parter att skaffa mina tre barn utifrån (har två olika fäder) dessa inte rangordnade egenskaper:
Pengar eller status
Ambition
Fysiskt och psykiskt styrka
Frånvaro av sjukdom
Att personen är snäll och barnkär (empatisk) och stabilt psyke.
Normalt utseende eller småsnygg

Har tre barn och de två som inte är småbarn (där man kan börja se resultat) har blivit starka till fysik och psyke. Vackra och människor med empati och vettiga.
Kan inte veta vad de valde hos mig men misstänker (utifrån vad jag kopplat ihop vad som uppskattades) att det kan vara:
Skönhet
Fysisk och psykisk styrka
Omtänksam och barnkär
Fertilitet/kvinnlighet
Krävde du register utdrag av/hos Försäkringskassan??
Citera
2021-08-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du påstår ju att svarta män är populära (vilket bara är dina runkfantasier), hur hög status har svarta män? Är de alla läkare med dyra bostäder?

Nej du missförstod mig. Det jag pratade om var att svarta män är mycket mer populär än till exempel Asiatiska män bland svenska tjejer. Varför det? Är det också ett social construct skapat av patriarkatet? Troligtvis inte, utan det beror väl snarare att dom föredrar dom rent biologiskt..?
Citera
2021-08-22, 11:25
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Nej du missförstod mig. Det jag pratade om var att svarta män är mycket mer populär än till exempel Asiatiska män bland svenska tjejer. Varför det? Är det också ett social construct skapat av patriarkatet? Troligtvis inte, utan det beror väl snarare att dom föredrar dom rent biologiskt..?

Precis, varför är det Gambia och inte Thailand som gäller för Svenska kvinnor, men tvärtom för Svenska män?
Citera
2021-08-22, 13:28
Medlem
Man sparkar ju in rätt många vidöppna dörren, men ändå intressant att SVT sänder detta.
Citera
2021-08-22, 17:00
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Har jag ifrågasatt evolutionen?

Så du besitter således inte ens grundläggande kunskaper om hur evolution fungerar…
Citera
2021-08-22, 17:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Lustigt då att i stort sett samtliga rika och framgångsrika män lyckas få snygga flickvänner och fruar trots att de själva ofta ser ut som en påse skridskor.
Här ser du utan att bli illa till mods en framgångsrik gubbe som inte ser ut som ett par skidskor....
han var 49, hon 32, taget från Au Pair i Nya Zeeland (vill poängtera att han inte au-pairade/tog hand/om henne)

Hur vill du kommentera det?
Citera
2021-08-22, 17:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Så du besitter således inte ens grundläggande kunskaper om hur evolution fungerar…
Det har hon ju redan svarat på, gå tillbaka & kolla, det innebär att det som var betingat då blir överflödigt övertid idag om kvinnan exponeras för ett urbant samhälle samt är mottaglig & överexponerad för en grabbig miljö så ändras neurala nätverkens banor därefter,
hon blir ingen riktig man, men kan bli en dålig kopia som man kan åtm kan tända på
(inte häxbränning nu!)

Larasoft & jag är dom enda sobra rösterna i tråden hittills, hon skrev nått liknande, att kvinnor inte ska ge efter för minsta motståndets lag, utan ta sig fram av intellektet baserat på idéer, om man nu är gjord av rätta virket dvs, har hög intelligens nog
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-22 kl. 17:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in