2021-08-20, 08:23
Avslutad
Feminism handlar väl om kvinnans rätt att själv definiera sitt värde?
Hon anser sig vara värd 200 kr/månad, som två pizzor vilket låter rimligt.
Citera
2021-08-20, 08:29
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad
Att hon får göra vad hon vill med sin kropp är väl en feministisk åsikt

Nja feminister är lite tvetydiga här. De vill att de ska få bestämma över sin kropp men de får absolut inte vika ut sig även om det är kvinnans egna vilja.
Citera
2021-08-20, 08:29
Medlem
B. Mystics avatar
Hon får väl göra precis vad hon själv vill?

Hellre att sälja genom onlyfans från sitt egna hem än genom vidriga porrproducenter.
Citera
2021-08-20, 08:33
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Du ska leva i en bra skönmålad bild av verkligheten om du inbillar dig att män i gemen som gillar sexköp hyllar den inköpta glädjeflickans feministiska ådra. Feministisk porr måste vara den minst konsumerade varianten på internet. De som gillar reptilsex i kombination med clownsmink lär vara fler. Vill de vara feminister borde möjligen yrkesvalet tänkas över men vissa gillar å andra sidan att misslyckas med att flytta berg.
Vad hade detta med mitt svar att göra? Det var inte det jag talade om alls. Jsg har aldrig påstått att sexköpare skulle hylla feminismen. Det enda jag säger är att det är fullt möjligt att kalla sig feminist och sälja sex. Alla feminister är inte emot porr och prostitution.
Citera
2021-08-20, 08:33
Medlem
Feminister som underkastar sig porr eller hävdar att en islamistisk slöja är kvinnans val, är så borttappad mentalt att de aldrig kan tillföra något till samhället.

Feminism = ren ondska
Citera
2021-08-20, 08:39
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina vänner och ovänner, ännu ett tecken i tiden som förutspår feminismens annalkande och plågsamma död. Nadja Tolokonnikova, som var grundare till den extremistiska feministgruppen Pussy Riot, där man visade brösten i kyrkor och vandaliserade krigsmonument, har nu öppnat ett konto på OnlyFans där hon säljer porrbilder och porrvideor till män för 20 dollar i månaden.

Vi som hela tiden hävdat att gruppens medlemmar är ideologiska horor, som sålt sig som reklampelare för det amerikanska judeo-marxistiska storkapitalet har återigen fått rätt. Den feministiska övertygelsen är lika med noll, men hungern efter pengar och kändisskap är enorm.
Topic: Vad tycker ni om denna hycklande kvinna och hennes val att sälja porr på OnlyFans? I synnerhet mot bakgrund av deras påstådda ideologi:

Källor:
https://www.friatider.se/feministikon-har-skaffat-only-fans

Herre jävlar vad ur sync du är med den riktiga världen. Jag spår ett livslångt lidande eller ett oerhört smärtsamt uppvaknande för din del.

Du har uppenbarligen ingen aning om vad feminism är. Än mindre aning om vad humanism är. Och minst av allt känner du den slaviska folksjälen.

Fortsätt du sitta i din lilla svenska stuga och inbilla dig saker bara. Det kommer nog att gå bra för dig.
Citera
2021-08-20, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Nej, det är inte givet.

Så porrbranschen är inte sexistisk. Bra.
Citera
2021-08-20, 08:46
Medlem
Ratads avatar
Att skaffa en OnlyFanskonto nu tyder mest på att hon är ett riktigt grundutbud.
Citera
2021-08-20, 09:03
Medlem
Inget sexuellt content på OnlyFans snart så spelar inte någon större roll.

Kanske ett tecken på att kvinnor ska få göra sexjobb utan att män ska vilja vara chefer över dem.
Citera
2021-08-20, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det centrala var deras påstådda kamp mot patriarkatet och sexismen. Låter det som om porren passar in i deras kamp? Eller är att sälja fittan på OnlyFans feministisk frigörelse? Bra då vet jag.

Att vara feminist är ju lite speciellt. Du kan inte säga att de inte är för eller emot:

Män som slår kvinnor
Våldtäkter
Incest
Porr
Lika lön

Etc.

Det enda du kan säga om feminism är att de hatar och snor pengar av fattiga.
Citera
2021-08-20, 09:28
Medlem
Nu när det här läcker så lär hon ju påstå att allt var för att bevisa hur motbjudande män är.

Att dessa extremfeminister hycklar är knappast en nyhet
Citera
2021-08-20, 09:37
Medlem
Scientologys avatar
Att ha kontroll på det man verkligen äger motsäger väl inte att man kan vara feminist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in