Citat:
Ursprungligen postat av
Gahan
Det är väll pga att det är västvärden som varit talibanernas fiender sedan 9/11 så de behöver nog inte vara så oroliga. Dessutom är det ett gyllene tilfälle att skapa affärsförbindelser med det nya afganistan, så de har allt att vinna på att stanna kvar.
Svenska Magda intervjuar Talibanerna utan problem
Inte för att dom bryr sig nämnvärt av det hon har att dela med sig av men ändå.
Hon verkar inte vara rädd för dom...
Konstigt att hon spottar på dom genom svensk media och samtidigt intervjuar dom.