Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Ha ha, typiskt för primitiva muslimer att tro att det går att hänga kvar på utsidan av ett flygplan på resan till ett fredligt och lyckligt liv

Ja visst är det fruktansvärt.
Men du skulle nog tycka det vore mer fruktansvärt med det straff de kommer få när talibanerna får tag på dem och de gjort sig skyldiga att hjälp fienden.
Deras striktare former av bestraffning vet nog de flesta där vad det innebär. Har de tur blir de bara skjutna eller får halsen avskuren.
Inse den panik de har att komma bort vilket gör att man slutar tänka rationellt.
Antag du är ute i skogen så kommer en stor björn ifatt dig. Då tänker du givetvis väldigt rationellt.
1. Jag ska.....
2. Sedan gör jag så här.... Eller ska jag gör så???
3. Aj det där gjorde faktiskt ont....
4. Kan du vänligen sluta bita mig!