Citat:
Ursprungligen postat av
Shageki
Din idiot. Talibanerna kommer inte att sluta slåss bara för att de nu har Afghanistan. Utan dess agenda är spridning av islamiskt dominans och det genom terrorattacker.
Inte då. De har krigat för sitt land, vilket dom har all rätt att göra och tillskillnad från de Europeiska "nationalisterna" så hade de stake nog att göra det, och nu blir det belönade. De vill inte ha med Europa att göra, men om de nu skulle ta över Europa så är det helt okej med mig. Sättet vi lever på just nu i Europa, och de vidrigheter som vi accepterar är helt och håller sinnessjukt. Folket har blivit så svagt att vi nu helt enkelt inte klarar att ta hand om oss själva. Det här vill man skylla på andra, istället för att vi tar tag i våra problem. Jag tror folk skäms och vågar inte ta ansvar för det här, för då skulle man behöva erkänna att vi faktiskt har dessa problem.
Majoriteten mellan 20-30 år idag har inte några som helst planer på att skaffa familj. Om 40-50 år så har vi en kris och, betydligt värre än någon annan kris i alla fall mitt och ditt liv. Det är när min generation är gamla, och nästan ingen hade några barn. Anledningen till varför svenska feminister inte är emot MENA kultur och muslimer är för att de avskyr inte män, de avskyr svaga män. Män som aldrig var där för dom, dåliga farsor som sa en sak, men gjorde tvärtom. Om män i ett samhälle är ett gäng ynkryggar så blir det såhär. Svenska kvinnor vill ha män som de kan skaffa familj med, och just idag så är det män från andra delar av världen.
Svenska flickor vet nu idag att deras farsor reste inte till Thailand för sol och bad, utan för att bli påsatt av ladyboys. Vad tror du händer om det är gemene man idag, gå och få thaimassage med Happy Ending osv.
Alla Europeiska länders befolkning dör ut, har inga barn och kommer inte kunna att försörja den åldrande delen av befolkningen. Fattiga människor från MENA och Afrika lurades till Europa, med hopp och jobb, bostad och fru. Deras familj och släkt samlade ihop pengar och skickade iväg en ensam ung man i förhoppning om att hans liv skulle bli bättre. När han väl kommer till Europa så bussas han ut mitt ute i ingenstans och får bo på ett flyktingboende med andra män som lik honom också har blivit lurade. Väl där så inser han att han blivit lurad och känner nu en sån skam att han inte kan återvända till sin familj. Därav gör han vad som helst för att stanna. Situationen som det ser ut just nu i Sverige är helt och hållet giriga Européers fel, som har byggt dessa flyktingboenden för att tjäna pengar. Det har ju givetvis ingenting med att hjälpa människor att göra.