De har knullat färdigt sina 100 st 10poängare fast de e 5or och nu ska de ha en alfa som både har maxad självkänsla och självförtroende då de vill ha kärlek då sex inte e lika kul längre.
De tycker synd om sig själva
Klagar exakt ALLA problem på män
De anser att de är en prinsessa som skall uppvaktas.
De vill ha en snäll "bad boy" med perfekta gener som både kan säga ifrån och ge mängder med bekräftelse till brudens låga självkänsla så hon slipper göra samma jävliga resa som mannen fick göra inombords för att brudarna ens skulle börja titta på han.
De har som tidigare inlägg fått bekräftelse gratis, sex med 10poängare gratis och nu börjar kroppen bli sliten o då ska de ha en perfekt "provider" som samtidigt kan skapa attraktion via psykisk manipulation som han ej lärt sig utan var medfödd med.
jag träffade min senaste 40+are när hon va 16år , och hade varit med 1 kille före mej
Att inte vilja ha barn är väl inte så jäkla märkligt? Och vissa har väl varit själva hela livet ofrivilligt och dom kan man väl ofta misstänka är lite knepiga på gott och ont men minst lika många har nog bara kommit ur ett längre förhållande eller dylikt och är som folk är mest liksom, inget större fel med det.
Skaffade rätt nyligen tinder och det slår mig att det faktiskt finns rätt mycket singelkvinnor utan barn i spannet 30-40 år, och då blir jag ofta lite misstänksam. Typ vad har gått fel här?
Ni män som har erfarenhet av att träffa kvinnor i denna gruppen, har ni märkt några karaktärsdrag på dom? Typ osjälvständiga, alldeles för kräsna i förhållande till deras egna "marknadsvärde" osv?
Ganska wt att skaffa barn när man typ är ett barn själv.
Skaffade rätt nyligen tinder och det slår mig att det faktiskt finns rätt mycket singelkvinnor utan barn i spannet 30-40 år, och då blir jag ofta lite misstänksam. Typ vad har gått fel här?
Ni män som har erfarenhet av att träffa kvinnor i denna gruppen, har ni märkt några karaktärsdrag på dom? Typ osjälvständiga, alldeles för kräsna i förhållande till deras egna "marknadsvärde" osv?
Använder inte de här apparna själv så är inte helt bekant med hur det ligger till på nätet. Har dock själv flertalet bekanta såväl tjejer som killar i spannet 35-40 år som fortfarande är singlar, de flesta med rätt hög utbildningsnivå. Min personliga uppfattning och till viss del observation är att en hel del av de seriösa och vettiga killarna som planerar skaffa familj är väldigt medvetna och till viss del försiktiga med att inleda en seriös relation med nån som är 35+ just pga familjesituationen. Ska man hinna dejta, resa och flytta ihop så har det redan hunnit gå 1-2 år. Givet att allt går enligt plan och att det faktiskt bär så lär inte första barnet komma förrän 2-2.5 år efter inledd relation, dvs vid 37-38. Andra barnet (om man nu är ute efter 1.8 eller 2.2 barn eller vad nu genomsnittet är i Sverige) kommer vanligtvis först 1-2 år senare och då är vi uppe i 39-40. Är personen ännu äldre än 35 vid tiden för inledd relation så förflyttas ju allt med motsvarande lika många år. Tyvärr hör man alltför ofta hur svårt det kan vara att bli gravid i den här åldern för många, även om det ytterst är högst individuellt med undantag både åt ena och andra hållet. Med andra ord så tror nog många att man har råd att vänta på den rätte tills 40 men i själva verket är nog tröskeln satt redan vid 35-36 år?
Dom du pratar om är ju såna kvinnor som träffar massa muslimska män där kvinnan försöker och försöker medans araben bara vill ha mat på bordet, hemmet ska vara rent och du ska sära på benen innan läggdags. Sen efter 1 år så tröttnar araben/afrikanen och då letar kvinnan efter en exakt likadan man.
Vilken europeisk kille vill egentligen ha en kvinna som hängt runt med araber/afrikaner? BIG NO
Vad är rätt med dem? De lever sina liv på sina egna villkor, på det sätt som de trivs bäst med. De skaffar inte man och barn bara för att det "hör till". Det är intelligenta och självständiga kvinnor.
Vad är rätt med dem? De lever sina liv på sina egna villkor, på det sätt som de trivs bäst med. De skaffar inte man och barn bara för att det "hör till". Det är intelligenta och självständiga kvinnor.
Jag är nog benägen att hålla med. Är själv snart 50, man och oerhört tacksam att jag aldrig skaffade barn. När jag ser mig runtomkring och tittar på de som fastnat i ekorrhjulet med villa volvo och vovve, så verkar det inte som om de är lyckliga. Även vetenskapen visar att småbarnsåren är den tiden då människor är som minst lyckliga. Det fåtal kvinnor som lyckas stå emot den starka biologiska klockan är bara att gratulera till att de dragit högsta vinsten på lotto.