2021-08-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
TEH har jo arbetat något i 2019 :
https://i.imgur.com/fewCeb6.png

Ja det er noen her som har stort behov for å sverte TEH.
Citera
2021-08-14, 00:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ja det er noen her som har stort behov for å sverte TEH.

Undrar varför...
Behöver inte veta mycket om världen för att se att inte allt som skrivs om honom är sant...
Citera
2021-08-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallabais
repost

En takk til brukere som Legokatt, Skaanseth m.fl. som har lastet opp en avatar. Herved rettes på nytt en en oppfordring til brukere som Sandemose og ole.stoltenberg m.fl. om å gjøre det samme. Da er det mye raskere å sile ut innleggene. Uten avatar så leser jeg ofte halve innlegget før jeg legger merke til brukernavnet, og finner ut at jeg da kunne spart meg lesingen

For meg representerte det du nettopp skrev et argument for hvorfor jeg ikke skal laste opp en avatar.

Jeg deler folk i to grupper.

De som helst ikke vil høre om fakta som truer det de tror på,

og de som vet at det de vet nå vil bli utfordret når nye fakta dukker opp.
Senast redigerad av Sandemose 2021-08-14 kl. 00:36.
Citera
2021-08-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
TH er antagligvis ikke særlig henrykt over TEH, som med sin interesse for rockemusikk langt derifra viser interesse for å gå i farens fotspor. Sannsynligvis var TH gjerrig overfor sønnen, akkurat som med kona. Jeg finner ikke bevis på at TEH har hatt inntektsgivende arbeid. En grunn for å få noe ut av farens pengebeholdning, kan være å iscenesette en kidnapping, som da gikk galt ved at hun døde, for jeg tror neppe han ønsket å ta livet av moren. Jeg har truffet han på utesteder i Oslo som er lang fra steder fiffen vanker, heller mer undergrunnsteder, og bekjente har uttalt han likte spille en gangsterrolle. Jeg har selv truffet han, og han utrykte da liten tiltro til politiet tidlig i etterforskingen. Dessverre ble jeg forhindret til å snakke mere med han, det kunne vært interessant!

Dette innlegget synes jeg er interessant Hva heter disse stedene fiffen ikke vanker?
Citera
2021-08-14, 00:35
Medlem
Citat:
Undrar varför...
Behöver inte veta mycket om världen för att se att inte allt som skrivs om honom är sant...

Skulle nesten tro han snakket om Hunter Biden.
Citera
2021-08-14, 00:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Skulle nesten tro han snakket om Hunter Biden.

Målar TEH också?

Det är flera som har skrivit om honom och vissa saker är bara inte sanna, om TEH är en jävel eller inte vet jag inte, men det är okej att hålla sig till fakta där det är lätt att hitta det....
Citera
2021-08-14, 00:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Dette innlegget synes jeg er interessant Hva heter disse stedene fiffen ikke vanker?

møllers och lusa ?
Citera
2021-08-14, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose

Hönan Agda ?
Citera
2021-08-14, 05:43
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror MGM var i huset da TH kom fra jobb, og overleverte fasttelefonen til TH i bilen. Selvfølgelig forutsetter det at S4 hadde trådløs fasttelefon, noe som ble vanlig fra midten av 90- tallet.

Ja, trådløse kom på 90-tallet. Men vi vet jo THs gjerrighet.
Men hvis han virkelig ville finne telefonen om den lå i huset, så er det rart at han ikke brukte sin mobil, eller fastlinjen. Hvis den ikke var trådløs, så kunne han lagt røret på bordet og lett rundt i huset.
Saken er full av logiske brister. Alle disse til sammen kommer til å bli brukt imot han i rettsaken.
Citera
2021-08-14, 05:52
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Undrar varför...

Kanskje for å dreie fokuset vekk fra seg selv slik han har prøvd på de siste ukene ved blant annet bruk av forhåndsprossedering. Ved å klare å få folk til å tro at TEH er heroinist, så sannsynliggjør det at TEH kan stå bak, fordi han trengte penger til heroin.
Man ser jo på TEHs Facebook-profil at verken han eller vennene hans holder på med dop.
Senast redigerad av Skaanseth 2021-08-14 kl. 06:00.
Citera
2021-08-14, 09:30
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, trådløse kom på 90-tallet. Men vi vet jo THs gjerrighet.
Men hvis han virkelig ville finne telefonen om den lå i huset, så er det rart at han ikke brukte sin mobil, eller fastlinjen. Hvis den ikke var trådløs, så kunne han lagt røret på bordet og lett rundt i huset.
Saken er full av logiske brister. Alle disse til sammen kommer til å bli brukt imot han i rettsaken.

I början på 2000 -talet kostade dem bara från ett par hundra kronor och uppåt, så kan ha fått en trådlös telefon i julklapp eller nåt..
Citera
2021-08-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dow
ÄR TH's alibi för tidsperioden 09.15-10.15 spinkelt? En suddig bild på hans bil på en kamera han själv såg till att sätta upp nån månad innan(stämmer bra med andra förberedelser som polisen spårat till några månader innan). Några samtal han själv inte vill kännas vid och som polisen finner högst misstänkta efter undersökningar(raderade, adderade, fördröjda, fake eller vad dem nu kommit fram till).

Kanske har TH ett starkt alibi efter typ 10.15(hans första tid på jobb)?
Det er tidlig nevnt at det er huller i tidslinjen til TH, mer vet vi ikke. Heller ikke om alibi i disse periodene nå er fylt inn. Ja, det er en suddig bild.
Kryptomannen fortalte i senere avhør at TH var spesielt interessert i Monero. Spørsmålet er hvorfor han ikke sa det med en gang. Han av alle visste vel om implikasjoner med Monero.
«I boken «Lørenskog-mysteriet» kommer det frem at mannen i nye avhør sier at han faktisk snakket med Hagen om monero, og at milliardæren viste stor interesse for nettopp denne kryptovalutaen.» https://www.tv2.no/a/13975278/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in