2021-07-20, 14:55
Medlem
Skulle vilja träffa någon med riktigt stora bröst, ju större desto bättre. Helst enorma. Huvudsaken de är äkta.

Tips?
Citera
2021-07-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Classichansen
Skulle vilja träffa någon med riktigt stora bröst, ju större desto bättre. Helst enorma. Huvudsaken de är äkta.

Tips?

Har du testat s0phiaim4lm0 som har annons på RS ibland?
Citera
2021-07-22, 23:42
Medlem
Citat:

Tips?

Onlyvanessa har stora äkta bröst, men allt annat är kasst med henne, läs tidigare recensioner.
Citera
2021-07-24, 07:45
Medlem
Citat:

Tips?

Bbw zandra I Malmö
Citera
2021-07-24, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseP62
Träffade HetaZandra idag. Stämde träff på en parkeringsplats i Malmö. Jag tog plats i baksätet i hennes bil bakom tonade rutor. Hon flyttade bak och började suga mig utan, gudomligt. Hon har en vacker kropp och fasta bröst, sög mig hårt och djupt medans jag smekte henne över baken och brösten. Sög mig fortare och hårdare tills jag sprutade i hennes mun och hon svalde allt. Klart skönt och prisvärt. Blir fler träffar och BJ av henne.

Har träffat hon många ggr. Suger mycket bra. En sådan kvinna vill man ju vara tam med. Igår fick man tömma sig igen
Citera
2021-07-24, 10:33
Medlem
Citat:

Tips?

Har inte träffat, men Lydia som annonserar på RS ser ut att ha stora bröst.
Citera
2021-07-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saybon
Har inte träffat, men Lydia som annonserar på RS ser ut att ha stora bröst.

Där är mer än bara bröst. Hon är stor som ett hus, kolla på bilderna.
BBW × 5.
Citera
2021-07-24, 21:22
Medlem
zeke5s avatar
Citat:

Tips?
BBW_Zandra o Lydiaebony Go for it breastlover
Citera
2021-07-25, 11:32
Medlem
Citat:

Tips?

Ibland på RS finns en som kallar sig sweet peach. Ser också ut att ha ganska stora. Har inte lyckats boka henne än.
Kollade ST idag och där finns också några med stora behag.
Citera
2021-07-30, 09:03
Medlem
Citat:

Tips?

Såg på ST att en tjej som kallar sig Curvy Joyride planerar att komma till Malmö. Kolla bilderna. Där har du bröst.
Citera
2021-08-10, 15:29
Medlem
Ont om eskorter i nordöstra Skåne så tänkte bege mig till Malmö. Sugen på Moira, någon som träffat henne?
Citera
2021-08-12, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Ont om eskorter i nordöstra Skåne så tänkte bege mig till Malmö. Sugen på Moira, någon som träffat henne?
Nordöstra menar du krstd/Hässleholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in