2021-08-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Det jeg reagerte på, var den uthengingen av TEH. Men det er ikke så lett å tenke klart i denne saken. Enig i at hvis politiet virkelig har noe på TEH, så ville det være at han har løyet eller lavet en «hvit løgn», pga frykt.
Han var den siste som snakket med moren, kom til åstedet tidlig sammen med th, slet med forklaringen, men kommenterte dog slepesporene. Det er to bilobservasjoner om morgenen i tillegg til spaning utenfor futurum. Barna kan selvsagt ikke utelukkes som medvirkere, men ths merkelige oppførsel og ringing selv om turen var utsatt er påfallende. Var aeh stresset av noe under samtalen, feks truet, hørte noen komme, tassen bjeffet e.l. Det korte ringet til datter, sms og korte tlf med sønn fremstår ikke helt normal, men vet ikke hva som er vanlig rutine. Mulig teh har uttalt seg om moren var annerledes i avhør eller alt normalt. Kan selvsagt være at drapsmannen hadde ordre om å vente med aksjonen til th var på jobb, men 30 minutter er lang tid etter ankomst. Den knuste lampen er også snodig. Hvem som dekker hvem er ikke godt å si.
Citera
2021-08-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vajana
En gang her var det en som kalte seg Bolony som også var veldig opptatt av at TEH var GM. Hen postet også mye påstått udokumentert «sannhet». Phony Bolony.
Artig at en ny sydd av samme alen kom som et skudd på banen da Wiborg- koblinger ble nevnt.
Jeg er Vajana= Ittno. Problemer med passord i går, så da ble det et ubrukt tidligere brukernavn jeg kunne komme inn på, så ble det løst. Anbefaler forresten folk å bytte passord i ny og ne. FB har vært hacket før, og folks ip og mobil nr funnet.
Mye hemmelighetskremmeri rundt TEH fra en bruker nå. TEH må ha blitt grundig etterforsket som så mange andre. Har problemer med å se at han skal være den store stygge ulven.
Citera
2021-08-11, 12:14
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det korte ringet til datter, sms og korte tlf med sønn fremstår ikke helt normal, men vet ikke hva som er vanlig rutine. Mulig teh har uttalt seg om moren var annerledes i avhør eller alt normalt. Kan selvsagt være at drapsmannen hadde ordre om å vente med aksjonen til th var på jobb, men 30 minutter er lang tid etter ankomst. Den knuste lampen er også snodig. Hvem som dekker hvem er ikke godt å si.

Rent hypotetisk: hvis TH har hatt en dødelig dose fentanyl i kaffen til AEH rett før han gikk
på jobb, og hun har inntatt dette når han var gått, ser jeg ikke bort fra at hun kan ha virket
fjern eller ukoordinert i samtalen med TEH. Koblet med at han var trøtt, kan dette ha vært
bakgrunnen for at han ikke husket denne samtalen helt. Igjen er også knust lampe et
mulig resultat av fentanyl-bivirkninger - ukontrollerte bevegelser og spasmer.

Jeg mener giftmord er plausibelt. Det eliminerer nødvendigheten av at morderen er
på åstedet i dødsøyeblikket. Derfor har TH alibi for drapstidspunktet.
Citera
2021-08-11, 16:13
Medlem
Over 100 nye tips i saken.

https://www.nrk.no/norge/politiet-har-mottatt-over-100-lorenskog-tips-siden-mai-1.15606298
Citera
2021-08-11, 17:15
Medlem
Såg honom vara ute och klippa gräset förra veckan.
Ingen robot där int utan en gammal hedlig bensinare man styr framför sig.
Citera
2021-08-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Såg honom vara ute och klippa gräset förra veckan.
Ingen robot där int utan en gammal hedlig bensinare man styr framför sig.

Veldig veldig merkelig. Mannen som ifølge FB's ypperste detektiver nekter å bruke en eneste penny unødvendig har vel en manuell klipper som går på håndkrsft vel?
Citera
2021-08-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Veldig veldig merkelig. Mannen som ifølge FB's ypperste detektiver nekter å bruke en eneste penny unødvendig har vel en manuell klipper som går på håndkrsft vel?

Eller manden, der ifølge andre av FBs såkallede topdetektiver, ikke er nærig/gjerrig, har vel en dyr og moderne traktorplæneklipper, som han sidder på?
Citera
2021-08-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Rent hypotetisk: hvis TH har hatt en dødelig dose fentanyl i kaffen til AEH rett før han gikk
på jobb, og hun har inntatt dette når han var gått, ser jeg ikke bort fra at hun kan ha virket
fjern eller ukoordinert i samtalen med TEH. Koblet med at han var trøtt, kan dette ha vært
bakgrunnen for at han ikke husket denne samtalen helt. Igjen er også knust lampe et
mulig resultat av fentanyl-bivirkninger - ukontrollerte bevegelser og spasmer.

Jeg mener giftmord er plausibelt. Det eliminerer nødvendigheten av at morderen er
på åstedet i dødsøyeblikket. Derfor har TH alibi for drapstidspunktet.
Fentanyl er i hvertfall lett å få tak i i Kina.
«Det illegale markedet har sitt utgangspunkt i Kina, og det er selvfølgelig mulighetene for høy profitt som skaper populariteten.»
« Det er omtrent 80 ganger sterkere enn morfin.»
«På det illegale markedet finnes enda mer potente fentanyler, som furanylfentanyl og karfentanyl. Førstnevnte er mellom 20 til 50 ganger sterkere enn heroin, mens sistnevnte hevdes å være opp til 10 000 ganger sterkere. Det skal om nødvendig slå ut en elefant. Mange av overdosedødsfallene i USA og Canada har sammenheng med til bruken av karfentanyl.»
Eller kjøpes online:
«Man trenger bare et bankkort og tilgang på online shopping, konstaterer sykepleier Marte Di Micco-Derås.» https://www.erlik.no/usa-har-en-fentanyl-krise/

«A person that is overdosing on fentanyl may exhibit the following signs and symptoms:2,7

Low blood pressure
Drowsiness
Dizziness
Nausea and vomiting
Limp body
Changes in pupillary size
Cold and clammy skin
Blue colored lips and fingernails (cyanosis)
Slowed or stopped breathing
Decreased heart rate
Reduced or loss of consciousness
Coma» https://americanaddictioncenters.org/fentanyl-treatment/symptoms-associated-with-a-fentanyl-overdose
Citera
2021-08-11, 20:00
Medlem
En knust elektrisk lampe oppi et badekar gir også en rask død....
Citera
2021-08-11, 21:06
Medlem
Citat:

Han er mannen med ljåen...
Citera
2021-08-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Vi er nok vitne til en bløffmaker med nytt brukernavn.

Jeg tar tiden til hjelp, så får vi se hvem som ler høyest til slutt...
Citera
2021-08-11, 21:13
Medlem
Citat:
Hadde ikke noe der å gjøre? Trodde det var bekreftet her i tråden at han passet Tassen i S4 denne kvelden og at han hadde forlatt boligen når ekteparet kom hjem?

Det jeg mente var at TH neppe ønsket at TEH skulle luske rundt i huset der på egenhånd. Forholdet mellom far og sønn var svært anspent og konfliktfylt. Det er mange tinge som ikke faller på plass når det kommer til det siste døgnet i S4. Kan noen da gi meg svaret på hvorfor det er så lett for politiet å plassere TEH på en tidlinje døgnet før, mens dagen AEH forsvinner så klarer de ikke å plassere personen med det siste "sikre" livstegnet... Det er rart. Mer enn rart. Uansett, tiden vil vise om jeg farer med tøv eller om det jeg påstår ang informasjonen fra folk som jobber FOR politiet stemmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in