2021-08-10, 15:20
Moderator
zanteras avatar
Ja kommande säsong är verkligen upp till bevis för Martial. Han har blandat o gett sen han kom men förra säsongen kändes verkligen helt nattsvart. Kan han hitta tillbaka till sin högsta nivå och hålla den mer än 4-5 matcher i rad innan det dippar så kan det nog bli en del mål. För min egen del som supporter så vill jag se en bra nivå från honom i år, annars är det dags o sälja. Han är trots allt i sin peak-ålder nu och "ung och lovande" argumentet håller inte längre.

För min egen del är det en riktigt bra DM samt en riktigt bra striker som saknas för att jag ska kunna se Man Utd som ett titelhot. Tror dock 'vi' kommer ha en bättre fördelning på målen nu med Sancho också, blir nog lite spridda mål mellan Fernandes/Rashford/Cavani/Martial/Sancho samt spelare som Pogba. Samtidigt kanske målet är att bli lite som City förra säsongen, stänga igen butiken bakåt och vinna med 1-0. Det räcker ändå långt om man kan klara av det i många matcher.
Citera
2021-08-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan du, vänligen, ta och visa till några källor där ngn Arsenal-fan har skrivit ngt utav detta, Mr Hasch?
Ja du har skrivit de ett antal gånger.

Nu förnekar du att arteta ej behövs för att bli ett topplag igen.

Du är pinsam .
Citera
2021-08-10, 15:53
Medlem
Citat:
1. Då har du isf missuppfattad en hel del. Men det är dock skillnad på att vara ”medioker”.. Nej, vi har i dagsläget inte en chans att utmana om titeln, det är bara för dåliga till helt enkelt (Visa gärna till en Gooner som påstår ngt annat?). Men vi är fortfarande en toppklubb, ett topplag - a sleeping giant. Tycker inte att vi är i ngn sämre position än vad tex Man Utd är, eller vad Liverpool var för fem år sedan. Arsenal kommer alltid tillbaka, om det är en klubb inom fotbollsvärlden som alltid studsar tillbaka och vinner titlar igen så är det Arsenal - kika bara på våran historia. Och jag håller fast på att Arsenal är tillbaka i toppen igen inom en 2-3 år (utan Arteta). Mark my words

2. Som sagt, du har ej koll på Arsenal och/eller våra fans. Dessutom så är jämförelsen mellan The Gunners och Blåvitt bara löjlig.

Så vilken tränare är det som ska ta er till nya stora tider?
Citera
2021-08-10, 16:23
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så vilken tränare är det som ska ta er till nya stora tider?
Svårt att säga, eftersom att det i dagsläget inte finns så många toppklassmanagers som är ”lediga” på marknaden.
Citera
2021-08-10, 16:26
Medlem
Algot79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Jösses vad denna tråden börjar spåra ur. Synd då här finns ett flertal skribenter som håller på andra lag som skriver många bra inlägg och ger en perspektiv samt nya infallsvinklar i ens egna tankar om saker och ting.

Roma har signat Abraham för £34M och Inter ville köpa Martial (vilket United inte vill gå med på). Väldigt dumt om ni frågar mig då Inter har pengar och Martial hade gått för högre summa än Abraham. Visst är Martials siffror från ifjor bra (23 mål på 48 matcher) men han tillför ju absolut noll och nada 98% av tiden.

Inte helt klart vad jag sett, men blir väl förmodligen så snart.
Ska bli intressant och se vad Abraham kan göra i Roma. Fortfarande ung och jag har gillat det jag sett av honom i de klubbar han spelat i än så länge.
Citera
2021-08-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Instämmer till fullo gällande de återstående platserna (frågan är om Mason kan vara strikern som saknas, har ju en mycket kvar att bevisa).

Har tyvärr övergett tanken på att Martial skall kunna prestera på en jämn nivå över tid. Det känns som Pogba har extremt stor påverkan på honom. Bägge de två skulle jag vilja säga har kastat bort sina karriärer på en övertro om sig själva. Tänk om man kunde injicerat Bruno's inställning på bägge dessa två - herre ja jösses så bra de hade vart då.
Citera
2021-08-10, 16:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Klipper lite i ditt inlägg
West Ham tror jag kan prestera bra, de har väl i princip bara "tappat" Jesse (och han spelade inte där hela säsongen)?. Det ryktas ju dessutom om Milenkovic från Fiorentina som man läste väldigt mycket gott om när han ryktades till United och de med italien-koll höll honom ju högt.
För £14M så känns det ju som ett kap utan dess like.

Säg sedan att de lyckas lösa Jesse från "oss" så har de ett lag som mycket väl kan tampas om eventuellt CL-platser och EL-platser definitivt.
Tänker inte påstå att jag är någon expert men jag har känslan att West Ham får det jobbigt denna säsong. Åtminstone jämfört med förra säsongen. Tror inte de får Europaspel igen. För tunn trupp (bra startelva om alla är tillgängliga) och inte bara ska de prestera minst lika bra igen trots att det känns som om de överpresterade förra säsongen. De ska dessutom spela fler matcher. Men kommer det in lite värvningar så kanske.
Citera
2021-08-10, 16:45
Medlem
Citat:
Svårt att säga, eftersom att det i dagsläget inte finns så många toppklassmanagers som är ”lediga” på marknaden.
Så vilka toppklassmanagers ser du kunna ta över Arsenal då,skitsamma om de under kontrakt nu..nämn några du tror
Citera
2021-08-10, 17:30
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Så vilka toppklassmanagers ser du kunna ta över Arsenal då,skitsamma om de under kontrakt nu..nämn några du tror
Nej, det blir bara hypotetiskt.

Men hade inte tackat nej till tex Brendan Rodgers, Thomas Tuchel.
Citera
2021-08-10, 17:40
Medlem
Citat:
Nej, det blir bara hypotetiskt.

Men hade inte tackat nej till tex Brendan Rodgers, Thomas Tuchel.
Tror du Arteta överlever säsongen ut?
Citera
2021-08-10, 17:42
Medlem
Citat:
Det är inga topmanagers som vill arbeta för ett mittenlag.
Citera
2021-08-10, 17:43
Medlem
Citat:
Tror du Arteta överlever säsongen ut?
Generalen drömmer om top managers och chefsjobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in