2021-08-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruy.lopez
Det kan dokumenteres i form av eposter sendt fra sivilt ansatte i politiet som jobber med saken. Epostene vil bli lekket til media innen rimelig tid, men som mange har vært inne på her inn vil det vel skje ting utad i saken nå i høst.

Altså at politiet backer vekk fra TH og tror at TEH har gjort dette for å sverte og hevne seg på sin far? I samarbeid med hvem?
Citera
2021-08-10, 12:13
Medlem
Skaanseths avatar
Byggtegning over 1 etg. i Sloraveien.
https://imgur.com/a/9S6GoDZ

Det lille badet er altså som tidligere antatt den døren til venstre rett før trappen som går ned til kjelleren.
Trappen som går opp til andre etasje, er i samme trappesjakt, og kan nås hvis man går inn i stuen.
https://imgur.com/a/13MynUG
Citera
2021-08-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Altså at politiet backer vekk fra TH og tror at TEH har gjort dette for å sverte og hevne seg på sin far? I samarbeid med hvem?

Det er mot TEH den tekniske etterforskningen og sporsikringen er nå. Det trenger ikke bety at politiet beveger seg vekk fra TH.
Citera
2021-08-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Holy Bolony for noen breaking news dette er

Skjønner på sarkasmen at dette ikke faller i god smak, men du får heller vente å se... Å legge seg ut i noen diskusjon med noen som sporenstreks caller det ut for bolony er jo nyttesløst. Men det er vel slik forumet livnærer seg med over 6000 bs
Citera
2021-08-10, 14:05
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Det er mot TEH den tekniske etterforskningen og sporsikringen er nå. Det trenger ikke bety at politiet beveger seg vekk fra TH.

Vi kan jo ikke vite om dette er tilfelle. Kun din påstand om en angivelig lekkasje direkte
fra politiets interne eposter, som du ikke har backet opp med dokumentasjon.
Citera
2021-08-10, 15:55
Medlem
Citat:
Skjønner på sarkasmen at dette ikke faller i god smak, men du får heller vente å se... Å legge seg ut i noen diskusjon med noen som sporenstreks caller det ut for bolony er jo nyttesløst. Men det er vel slik forumet livnærer seg med over 6000 bs

Ikke sarkasme nei. Mer en antagelse om noe som egentlig er helt ubetydelig.

Jeg står fast på at damene i Ås har sett noe og går for en kidnapping som ikke ble særlig vellykket. At THE er innblandet har lenge vært i min back-up variant. Hinnsides stille fra politiet rundt dette bade/taklampe-seansen før sommeren. Der kan det fort ligge noe.
Citera
2021-08-10, 15:57
Medlem
Citat:
Det kan dokumenteres i form av eposter sendt fra sivilt ansatte i politiet som jobber med saken. Epostene vil bli lekket til media innen rimelig tid, men som mange har vært inne på her inn vil det vel skje ting utad i saken nå i høst.

Og dette har du fra hvor?
Citera
2021-08-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Vi kan jo ikke vite om dette er tilfelle. Kun din påstand om en angivelig lekkasje direkte
fra politiets interne eposter, som du ikke har backet opp med dokumentasjon.

Det er ikke en lekasje fra politiets eposter, det bekreftes i eposter sendt av sivilt ansatte i politiet som jobber med saken. Det er to forskjellige ting. Jøss, er det krav til dokumentasjon i forumet her? Da er det et par avsendere som sliter litt med påstandene sine som har blitt diskutert her de siste årene.

Jeg skrev tydelig at epostene ville bli lekket til media innen rimelig tid. Tror du virkelig de havner her da?
Citera
2021-08-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Og dette har du fra hvor?

Fra de sivilt ansatte i politiet vel.
Citera
2021-08-10, 16:16
Medlem
Citat:
Fra de sivilt ansatte i politiet vel.

Ok. Hvor mange nick har du hatt her inne tidligere?
Citera
2021-08-10, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Ikke sarkasme nei. Mer en antagelse om noe som egentlig er helt ubetydelig.

Jeg står fast på at damene i Ås har sett noe og går for en kidnapping som ikke ble særlig vellykket. At THE er innblandet har lenge vært i min back-up variant. Hinnsides stille fra politiet rundt dette bade/taklampe-seansen før sommeren. Der kan det fort ligge noe.

Kidnappingen som feilet er jeg helt med på. Det er den mest plausible teorien dersom TH selv ikke står bak dette. TEH hadde ikke noe å gjøre i S4 dagen før dette skjedde. Av alle ting i verden, så hadde aldri TH latt sønnen han stolte så lite på ferdes fritt i huset der uten av noen var hjemme.
Citera
2021-08-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Ok. Hvor mange nick har du hatt her inne tidligere?

Ikke flere enn andre har hatt... tror jeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in