2021-08-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Tack, sjukt sorgligt, fattar dock inte vem som avlidit.

Vilka vidriga ungar. Länge sedan Ö-malm hade ett sådant här pack av ungar, om någonsin. Lika vidriga föräldrar som låter skitungarna hållas. Märkligt att ingen fått nog, inte ens de nyinflyttade nyrika gangsters vill ha sådant här drägg på sina doorsteps.

Jag känner Gabriel Gomez. Bor ute i Kista. Finns på Lexbase. Han är springpojke för Shottaz. Han har varit inblandad i flera skjutningar. Han brukar bära kniv. Polisen är skraja för honom. När han plockas in måste de vara många som måste hålla i honom. Jag kommer ihåg en gång när polisen skulle ta honom. Jag tror 5 poliser fick hålla i och ligga på honom.
Citera
2021-08-08, 10:32
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag känner Gabriel Gomez. Bor ute i Kista. Finns på Lexbase. Han är springpojke för Shottaz. Han har varit inblandad i flera skjutningar. Han brukar bära kniv. Polisen är skraja för honom. När han plockas in måste de vara många som måste hålla i honom. Jag kommer ihåg en gång när polisen skulle ta honom. Jag tror 5 poliser fick hålla i och ligga på honom.

Lås in äcklet och kasta bort nyckeln.

Är V och T lika wacko? Hur hänger gänget ihop? Gått i dräggiga Engelbrekt tillsammans eller?
Senast redigerad av leeloufiive 2021-08-08 kl. 10:37.
Citera
2021-08-08, 10:50
Medlem
Citat:
Lås in äcklet och kasta bort nyckeln.

Är V och T lika wacko? Hur hänger gänget ihop? Gått i dräggiga Engelbrekt tillsammans eller?
Teodor har en egen tråd.

(FB) John Qoi Wallin med vän på Östermalm och Lidingö åtalas för nya brott igen.

Vincent sysslar med narkotika, Han och Qoi gick i Gärdesskolan och inte i Engelbrekt.
Senast redigerad av intenog 2021-08-08 kl. 10:53.
Citera
2021-08-08, 11:22
Medlem
schottaz har sålt till Östermalms ungdomarna.
Citera
2021-08-08, 11:40
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
schottaz har sålt till Östermalms ungdomarna. .

Tack!
Kommer det här ut i media så ska du nog se att det blir fart på uppstädningen på Östermalm. Ingen vill ha sina egna barn blad de här dräggen och riskera att de blir indragna i samma skit. Ljungmans på Strandvägen...borde skämmas tex.
Citera
2021-08-08, 11:44
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Teodor har en egen tråd.

(FB) John Qoi Wallin med vän på Östermalm och Lidingö åtalas för nya brott igen.

Vincent sysslar med narkotika, Han och Qoi gick i Gärdesskolan och inte i Engelbrekt.

Vilka stjärnor, inom några år lär de sitta i bunkern på Kumla med den karriären de gör. Lika gott det.
Citera
2021-08-08, 12:52
Medlem
Citat:
Läs mitt inlägg igen

Det var alltså Arvids kompis Gabriel Gomez som med sina kompisar Vincent Engberg och Teo som lurade honom att ta Tapentadol på en fest och grabben trodde det var festtabletter tramadol eller om det var ilagt i hans dricka utan hans vetskap. Grabben hade medfött hjärtfel och dog. Ingen visste om att han hade hjärtfel men den som gav honom drickat är misstänkt för mord. Gabriel Gomez är bästa vän med Arvid.

Vart baserar du denna ”fakta” ifrån?
Citera
2021-08-08, 13:12
Medlem
Citat:
Tack, sjukt sorgligt, fattar dock inte vem som avlidit.

Vilka vidriga ungar. Länge sedan Ö-malm hade ett sådant här pack av ungar, om någonsin. Lika vidriga föräldrar som låter skitungarna hållas. Märkligt att ingen fått nog, inte ens de nyinflyttade nyrika gangsters vill ha sådant här drägg på sina doorsteps.

Inget av det här stämmer, hur kan ni tro på en keyboard warrior som sprider skitsnack utan riktig fakta?
Citera
2021-08-08, 13:15
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSar
Inget av det här stämmer, hur kan ni tro på en keyboard warrior som sprider skitsnack utan riktig fakta?

Nja, det var inte många slagningar bort för att se att merparten av skitungarna är skitungar som växt upp till drägg som borde låsas in.
Citera
2021-08-08, 13:35
Medlem
Citat:

Jasså. Om du nu känner honom så borde du veta att han inte bor i Kista.
Citera
2021-08-08, 14:04
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jasså. Om du nu känner honom så borde du veta att han inte bor i Kista.

Jag känner honom inte, men ett klick bort så hittar man honom i Kista, inflyttad April -21 med flera brottmål i ryggan. Sorry.
Senast redigerad av leeloufiive 2021-08-08 kl. 14:09.
Citera
2021-08-08, 14:09
Medlem
Citat:
Jag känner honom INTE men ett klick bort så hittar man honom i Kista, inflyttad April -21 med flera brottmål i ryggan. Sorry.

Jasså du. Ett klick bort ser man att han flyttade till Akalla från Örebro. Du har slarvat i din research.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in