2021-08-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Man ska inte lita 100% på nån media men är det nån media som har en agenda så är det statsmedian, de är så vänstervridna och sossestyrda att det är omöjligt att se och förstå.
Hur är det med övriga media då? Är dessa fullständigt agendafria?
Citera
2021-08-05, 23:09
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hur är det med övriga media då? Är dessa fullständigt agendafria?

Läs mitt inlägg igen, du kanske fattar då.
Citera
2021-08-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Tror knappast det handlar om tid utan att medelsvensson är för smart för att blint tro på alternativmedier. Som SittFint skriver ser inte de här personerna nyanser och blir lätta offer för diverse konspirationsteorier.
Det är egentligen så jävla enkelt. Det här persongalleriet som sitter och klagar och gnäller på samhället gör det för att dom inte har förmågan att tänka abstrakt. Alltid samma tendenser, och vill man tala om fårskock så har vi ju en här. På Flashback gillar man ju att tala om ras, då ska det tamejfan tålas att tala om skillnad i intelligens också.
Citera
2021-08-05, 23:11
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
De som har minst att förlora hörs mest och att kritisera regimen kan innebära stora förluster. De som har mer att förlora håller kritiken privat eller anonymt.
Citera
2021-08-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Även om dem skulle skriva, skulle du bry dig? Jag bryr mig helt ärligt inte om vad privat personer tycker men däremot vad folkvalda politiker bryr sig om (politiska frågor).

Nej, skulle snarare tro att medelchefen var berusad vid skrivtillfället :-)
Citera
2021-08-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Läs mitt inlägg igen, du kanske fattar då.
Jag fattar, det är inte det som är poängen, men det fattade du inte.
Citera
2021-08-05, 23:18
Medlem
hjaelploskilles avatar
Jag har reflekterat över samma sak och jag tycker också att det verkar som att det främst är "losers" som följer alternativa medier och tycker att folk ska vakna men det lär bero på att framgångsrika människor generellt inte har mycket emot status quo just nu.
Citera
2021-08-05, 23:24
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Tycker inte det är någon jättestor skillnad. Aftonbladet vill dölja etniciteten, förutom om det är en svensk. Fria Tider vill lägga allt fokus på etniciteten, förutom om det är en svensk.

Det där är helt åt helvete fel. Fria Tider, Nordfront etc har lagt ut namn och bild på massor av etniska svenskar de senaste åren.
Citera
2021-08-05, 23:26
Medlem
Tjoflos avatar
Jag är emot det, men samtidigt är jag inte dum nog att skriva ett gnälligt inlägg om det på FB så alla ser vad jag tycker. Det påverkar absolut ingenting att lägga ut sig själv sådär på internet.

Du har rätt i att de som skriver gnälliga puckade inlägg om det på FB osv är dumma i huvudet.
Citera
2021-08-05, 23:28
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Apropå det fetade så kan du fundera på vem det är som är fri och vem som är förtryckt.
Den mentala förmågan tror jag absolut att du besitter..

Menar du att jag är förtryckt för att jag slavar på jobbet och att du är fri för att du är arbetslös?
Citera
2021-08-05, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Det där är helt åt helvete fel. Fria Tider, Nordfront etc har lagt ut namn och bild på massor av etniska svenskar de senaste åren.
Visst ok, jag överdriver. Men när man läser deras artiklar (vilket jag gör rätt sällan ska erkännas) när någon invandrare har gjort något så riktigt osar det invandringshat mellan raderna. Det är tydligt att de också har en agenda. Och inget fel med det egentligen. Men de är inte direkt några objektiva journalister som många av deras fans verkar tro.
Citera
2021-08-05, 23:35
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinSigurd
Varför hamnar de här som följare till de så kallade alternativa medierna?

Var är medelsvenssons med villor, fasta jobb, familjer och stabil ekonomi i dessa debatter?

Arbetslösas och funktionsnedsattas åsikter är lika mycket värda som din och min.

Jag har högt IQ men tycker ändå att pride-rörelsen bör läggas ned. Eller åtminstone bli av med sina skattefinansierade bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in