• 2
  • 3
2021-08-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Tackar, sorry.

Vad tror ni, kommer hon hoppa över det också? Låter väl lite som en lågoddsare vid det här laget.

Tyckte jag läste att hon verkligen förberett sig för OS 2020, och att hon efter att det blev uppskjutet typ la av ett tag. Eller kanske var det till och med tidigare. Men det är hursomhelst fortfarande en hel del oklarheter här. Att hon som den exceptionella talang hon är kan drabbas av nån slags nervositet som gör att hon inte kan tävla, ungefär som en förkylning, är svårt att tro på förbehållslöst. Känns som att nån djupare förklaring om typ dåliga förberedelser eller nåt måste ligga där i bakgrunden.

Biles har varit i god form i de uttsgningstävlingar som hållits på hemmaplan. Och de har hållits ganska nyligen. Tror ej att hon är dåligt förberedd.

Jag är inte bekant med hur "The twisties" fungerar, men det verkar konstigt att hon inte ska kunna delta alls i OS. Något mer måste ju ligga bakom, hon måste ha drabbats av en stor existentiell kris. Undrar hur det blir med uppvisningsturnen hon ska ha senare i år. Hon känns helt färdig med gymnastiken.
2021-08-02, 02:40
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Som jag skrivit tidigare i tråden så tror jag att hennes "blockering" kan vara avsiktlig och medveten och vara en del i den attack som internationella nätverk utför mot länder och personer för att försvaga dem och göra dem mottagliga för påverkan.

Jag har inte läst detaljerna. Men hon anses ha ADHD och lyckades få använda sina amfetaminliknande preparat i Rio. Japanerna är mycket hårdare men möjligen har de tvingas ge idrottarna tillåtelse för dessa preparat.

Men det hela är en attack för att försvaga länder och personer. Man sprider diagnoser som Asperger/autismspektrum, ADHD för att få folk att nöja sig med tillvaron (den sovjetliknande diktatur som nu byggs upp i Europa och världen)

Man använder Biles för att få fokus på diagnoser och populärisera droganvändning. Liksom Musk, Greta. Phelps var tidig inom idrott.

https://uk.news.yahoo.com/simone-bil...185400413.html

Konspirationer ligger inte bakom allt som sker här i världen - apropå diagnoser.
2021-08-02, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Konspirationer ligger inte bakom allt som sker här i världen - apropå diagnoser.

Haha, ja det där var en jävla röra! Är frimurarna bakom Biles bakslag?

Om man ska kunna få dispens för att ta Ritalin är dock en annan femma. Rätt starka grejer. Amfetaminsalt, typ. Är väl omöjligt att få utskrivet i Sverige, åtminstone som vuxen.
2021-08-02, 17:57
Medlem
dentages avatar
skäms lite gymnastiken har jag helt missat på grund av allt annat i OS. Är det grenfinalerna nu? Jag har helt tappat allt och kommit bort mig helt. Tur man kan gå tillbaka och se sammandragen.
2021-08-02, 21:24
Medlem
Finns väl risk för att Biles får extra poäng imorgon. Nu är hon ju regerande världsmästare så ett guld är ju inget konstigt. Men man vill nog ha storyn om comebacken efter sina mentala problem. Hoppas det inte blir nått tveksamt domslut utan att hon kliver in och levererar en supertävling.
2021-08-04, 06:57
Medlem
wwrs avatar
Biles verkar ha återfått kroppskontrollen och vann brons på bom efter två kinesiskor, men hon tog bort avhoppet med skruv ur programmet.
https://theguardian.com/sport/2021/a...yo-2020-bronze
Senast redigerad av wwr 2021-08-04 kl. 06:59.
2021-08-06, 09:11
Medlem
Rytmiskt gymnastik borde det finnas en event-tråd till. Sjukt coolt och imponerande hur böjer och bollar, kastaroch dansar runt i rytm till musik. Snygga är dom dessutom. Underskattad sport.
2021-08-06, 10:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
skäms lite gymnastiken har jag helt missat på grund av allt annat i OS. Är det grenfinalerna nu? Jag har helt tappat allt och kommit bort mig helt. Tur man kan gå tillbaka och se sammandragen.

Ja sammandrag kan de som betalat för Discovery titta på, frågan är om Kanal 5 visar något sådant. Icke troligt?
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback