2021-08-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricTheRider
Dem har ritualer för att avancera i graderna säger du och sedan skriver att dem träffas och spelar spel? Är du dem i huvudet? Äter dem bullar också och lite kaffe till det med? Din text är två avfarter

Bullar och kaffe. Exakt så är det. Sen sitter dom och snackar om veckans skit i sina kåpor. Gör ett hemligt handslag och åker hem till frugan som väntar. Samma fruga som va hela anledningen att tillflykten till hemliga herrklubben togs från början.
Citera
2021-08-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
De tre som är högst rankade i Sverige är Kungen, Wallenberg och Carl Bildt.

En bra regel att följa är att se när Bildt uttalar sig. Sanningen, och det som är bäst för Sverige och världen ,är alltid det motsatta.

(Det framkom i samband med Clintonläckan ett Mail där Soros hyllade just Bildt samt finska Ahtisaari, som sina grabbar i Norden.)

Att några småpåvar som rappare (svenska) och liknande skulle vara med, är skrattretande. De är utbytbara underhuggare som gör Topparnas arbete. I gengäld får de rikedom och hyllning i pressen. Samma sak i hela världen. Har du inte ”rätt värdegrund”, dvs den som Illuminati förespråkar, kan du glömma allt vad mediahyllningar och rikedomar heter.

Greta T är en nyttig idiot, som de använder, och hon belönas på ovan nämnda sätt.

Ni som är gamla nog minns att Wallenbergarna gärna pratade om att ”verka utan att synas”. Numera vet vi vad det betyder mer konkret.

Vad frimureriet går ut på inom de två högsta graderna, är ren djävulsdyrkan. Deras ritualer handlar mycket om att t.ex. begravas levande i en kista ett par timmar, för att på så sätt visa sin tillit till övriga medlemmar. Även att dricka blod, och andra djävulsritualer ingår. Det finns folk som har berättat, men blir av media (såklart!) klassade som foliehattar. Det är svårt för oss vanliga dödliga att ta in vilka grymheter dessa begår, för makt och pengar.

PS. Ska tilläggas att de i de lägre graderna 1-31/32 aldrig har en aning om vad de i toppen sysslar med.

Ja sant löjligt av mig att skriva rappare som exempel när jag vet att dem är småhundar för topparna som du säger.
Aa de sjukt, exakt det där. Det är så svårt att föreställa sig att detta händer. Helt sjukt dem ser ut som en vanlig människa på utsidan liksom.

Tror du kronprincessan har gjort sjuka grejer? Hört folk säga hon är transgender. När jag tänker på illuminati i Sverige då tänker jag alltid på kungafamiljen först och alla vd, chefer på företag på företag/butiker man besöker och alla proffesorer, överläkare och sådana man ser på tv som snackar om något kommer skada oss människor typ
Citera
2021-08-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyfly
Hasse Aro, Lasse Berghagen för att nämna några.

Tack aa definitivt.
Citera
2021-08-03, 21:52
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ja sant löjligt av mig att skriva rappare som exempel när jag vet att dem är småhundar för topparna som du säger.
Aa de sjukt, exakt det där. Det är så svårt att föreställa sig att detta händer. Helt sjukt dem ser ut som en vanlig människa på utsidan liksom.

Tror du kronprincessan har gjort sjuka grejer? Hört folk säga hon är transgender. När jag tänker på illuminati i Sverige då tänker jag alltid på kungafamiljen först och alla vd, chefer på företag på företag/butiker man besöker och alla proffesorer, överläkare och sådana man ser på tv som snackar om något kommer skada oss människor typ

Hon är inte transgender. Herregud. Vad är de med er foliehattar. Mycket snack och lite bevis
Citera
2021-08-03, 21:53
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Hej
Gör en tråd här för att jag kände att det är dags att rabbla upp alla sellouts vi har här i Sverige.
Tänkte kolla om ni kan några och kanske sett något tecken på att dem är i onda kretsen.

Jag kan börja.

1cuz. Från orten till att ha tjejkläder på sig. Varit på tv rutan. Peace tecken med händerna han alltid gör. Någon dyrka djävulen betydelse har det garanterat. Ni vet säkert mer

Macky. Gör också det där peace tecknet hela tiden. Är man nästan på topp i sverige på spotifylistan så måste man ha sålt sin själ eller hur?

Einar. Garanterat. Tror han är annan nivå i frimurar kretsen så han behöver inte pusha pride agendan som 1cuz. Hans mamma känner väll Mikael Persbrant? Ond jävel. Macky dock? Han är inte på einars nivå men har inte tjej kläder på sig likt einar. Kanske något annat han har gör. Möjligen rövkörd. Ser väldigt homo ut med sitt långa hår och vwrkar älska ha det långt vad vet jag.

Greta Thunberg. Definitivt behöver inte ens förklara. Föräldrarna sålde henne.

Jan Emmanuel. Lagt märke att han gör som många politiker gör till exempel, man sätter ihop händerna och formar wn pyramid. Tysklands president gör det hela tiden till exempel, tydligt exempel.

Finns så många som helst.
Alla läkarna, proffesorerna man ser på tv är alla med. Alla vd, chefer på stora bolag, allihoppa min stora fråga är bara..

Vad tror ni alla dem här gör bakom kulliserna? Skriver dem ett blodskontrakt som i Usa, blir klonade, går på perversa onda fester där dem har sex med varandra, ritualer, offrar osv?

Seriös tråd mods ta inte bort

Einar och 1cuz är definitvt illuminati, bra spaning...
Citera
2021-08-03, 21:54
Medlem
Vad tror ni om Bert Karlsson? Han har väll garanterat vart just där i sina yngre dagar? Men när han pratar som han gör låter det som han undvikit frimurarna eller så är han med men ville dela med sig. Här är en video han pratar om Frimurare men jobbig "intervjuvare" som man vill boxa i ansiktet nästan

https://youtu.be/bliL42nbs7c
Citera
2021-08-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Mat-Tina, Robert Wells och Richard Herrey - uppenbara hedersmedlemmar

Aa den där Mat-Tina. Något program så verkade hon down to earth men när jag såg Mästerkockarna barn så var hon stel och väldigt obehaglig. Nåt fel där forsure.

Robert aldrig hört talas om inte Richard Herrey men han såg väldigt obehaglig ut kan jag säga
Citera
2021-08-03, 22:03
Medlem
Hitler förbjöd frimurarsällskapen i Tyskland.
Senast såg vi en svensk segwaypolis med frimurarsymbolik tatuerat på sina armar och händer så visst finns dom kvar i samhället.
Jag tycker det borde vara förbjudet med hemlighetsmakeri.
Speciellt när dessa shabbos goyimer får massa knasiga idéer och försöker omforma samhället till det sämre.
Citera
2021-08-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Einar och 1cuz är definitvt illuminati, bra spaning...

Tack fan, hur har du märkt att 1cuz till exempel är med där? Är det för han är topplistan, tjejkläderna eller något annat tecken? Genuint intresserad av att höra

Undrar vad för pris han har betalat eller betalar när han sålde sig själv. Undrar faktiskt vad dem här svenska rapparna gör. Det räcker väll inte att ha tjejkläder (homopride) och visa illuminati symbolerna i varje foto/video? Suger dem av deras bossar eller offrar dem sina vänner som är kriminella och alla tror dem dog av gäng skjutning

Får mig att tänka på Yasin, var inte han med i dödspatrullen eller något farligt gäng där många dog? Är det möjligt att han offrade någon där tror ni?

Fattar inte heller, Yasins musik generar pengar till dem onda, varför är han i fängelse då? För att dem onda är även polisen.. Dem kan släppa ut honom, men kanske följde Yasin ej det dem ville vilket var anledningen till att han sitter inne?
Citera
2021-08-03, 22:22
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Jag hörde att Janne "Loffe" Karlsson var med faktiskt.. Lasse Kronér ville gå med men blev inte accepterad.. Thåström, Plura och Miss Li skall vara med dock.. Pia Sundhage också..
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2021-08-03 kl. 22:24.
Citera
2021-08-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlgubben
Hitler förbjöd frimurarsällskapen i Tyskland.
Senast såg vi en svensk segwaypolis med frimurarsymbolik tatuerat på sina armar och händer så visst finns dom kvar i samhället.
Jag tycker det borde vara förbjudet med hemlighetsmakeri.
Speciellt när dessa shabbos goyimer får massa knasiga idéer och försöker omforma samhället till det sämre.

Ja juste har det något med att han hatade judarna för att dem onda judarna styrde världen och att han ville straffa dem? Det stog det minsann inte i Historieböckerna från skolan kom jag på nu när man tänker tillbaka. Lögn lögn lögn

Åh fan den här segwaypolisen, var det någon du såg personligen eller finns det på internet någonstans? Hatar verkligen poliser

Håller helt med, Gud straffa dem🙏
Citera
2021-08-03, 22:32
Medlem
Det är lite svårt att svara på då de flesta frimurare inte direkt skyltar med sitt medlemskap.

Vad de däremot gör är att rekrytera högt uppsatta politiker, viktiga personer inom näringslivet samt självklart media. Är du en för dem extremt viktig person så blir du inbjuden, annars inte.

Vad pysslar de med då jo de verkar lite som Bilderbergruppen (vars existens var hemlig bra länge innan oberoende journalister kunde avslöja att de faktiskt existerade och de fick erkänna offentligt att de håller hemliga möten där ingenting får bandas eller föras vidare) dvs i det fördolda för att omforma världen till den sk NWO.

NWO kan väl lättast beskrivas som en mångkulturell värld där alla etniciteter, kulturer, religioner och nationsgränser har suddats ut till förmån för större federationen typ EU där en liten utvald klick skall styra medans folket får slava för att öht ha mat på bordet, samt kanske till en TV och internetuppkoppling så att de har en massa skitunderhållning att sysselsätta sig med så att de inte ens funderar på att göra uppror.

Frimurarnas mål är alltså en kulturmarxistisk värld precis som Bilderbergruppen och Council of foreign relations.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in