2021-08-03, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Här har ni nog Helena, hon har en bakgrund som tennisspelare på elitnivå och spelar numera padel: https://www.imago-images.com/sp/0048472762

https://ligaspel.se/player/14406/

Det är knappast rätt Helena.
Helena hade kvar sin facebook förra året innan Atilla började gola alla och så där ser hon inte alls ut.
Citera
2021-08-03, 11:18
Medlem
diakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingiskhan
Du din pajas,
Läs ordentligt, ingen bryr sig om den familjen du nämner här nu, jag pratar om andra namn du tar upp som har inte med detta att göra och glorifierar du dig !

OK du har rätt om Adrian G.

Jag baserar detta på ett ANTAGANDE endast och det ber jag om ursäkt för och ska låta bli hädanefter.

MEN! Jag baserade antagandet dels på patetiska kolatorsken Attilas utsago till polis i förhör samt dels av polisen dokumenterade förehavanden av Blerim K och det under självaste morddagen dessutom.

Men du har rätt om detta. Jag tar till mig det och slutar nämna ngt om han. För det kan inte bekräftas mer än så.

Faktum kvarstår dock att patetiska kolatorsken Attilas största mardröm verkar vara Adrian flämtandes över Helena medan han samtidigt manipulerar sönder hennes hjärna. Vågar man föreslå att "denne" Herre implementerar sådana aktioner lite som vedergällning för allt det vattnande denna patetiska kolatorsken ägnat sig åt?! 🙏🏻🙏🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Senast redigerad av diako 2021-08-03 kl. 11:28.
Citera
2021-08-03, 11:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är knappast rätt Helena.
Helena hade kvar sin facebook förra året innan Atilla började gola alla och så där ser hon inte alls ut.

https://se.linkedin.com/in/helenanordwall

Tennis till padel på äldre dar. Relativ hög nivå. Tror att det är hon.
Citera
2021-08-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
https://se.linkedin.com/in/helenanordwall

Tennis till padel på äldre dar. Relativ hög nivå. Tror att det är hon.

Du har nog rätt. Jag googlade henne och hittade nya bilder på henne och barnet när de firade midsommar på Brännö i år.

Jag blev lite förvånad, jag trodde de levde under hotbild.
Citera
2021-08-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Vilka namn? Tråkig attityd du har.

Det måste brinna i Attilas anus när våldtäktsmannen Adrian Gashi pumpar Helena från morgon till kväll under hela hennes semester. Tror inte du att Helena är innerst inne glad över att Attila är borta 4 good? Var hon närvarande under Attilas rättegång? Svårt att tro så.

Hur kan man gå från restaurangägare till knarkdealer och beordra mord

Vad hetter han exakt ,för du säger han ändrat sitt namn ,stämmer det??
Kan du skriva lite mera om hans liv och uppväxt så vi förstår här om vem du pratar om , jag har ingen attityd!
Citera
2021-08-03, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingiskhan
Vad hetter han exakt ,för du säger han ändrat sitt namn ,stämmer det??
Kan du skriva lite mera om hans liv och uppväxt så vi förstår här om vem du pratar om , jag har ingen attityd!

Det finns info i den länk som jag tidigare postade. Se den!
Citera
2021-08-03, 12:57
Medlem
Lite dålig nivå från vissa användare Lägg ned era tjafs eller ta era ute öga mot öga!

Berätta istället för oss som inte är insatta, är den här konflikten över nu eller kommer de här andra fortsatt vara jagade byten...
Citera
2021-08-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Lite dålig nivå från vissa användare Lägg ned era tjafs eller ta era ute öga mot öga!

Berätta istället för oss som inte är insatta, är den här konflikten över nu eller kommer de här andra fortsatt vara jagade byten...

De olika grupperingarna har haft konflikter under så många år att det är omöjligt att det lugnar ner sig nu. En inbjudan från polisen över en bit pizza kanske kan få Göteborgs gangsters att tänka om.
Citera
2021-08-03, 13:25
Medlem
Jag vill fortfarande veta allt om gangstern Karamo Fatty. Han verkar vara en riktigt OG. Vad vet ni om honom?
Citera
2021-08-03, 14:04
Medlem
Kan H*lena N*rdw*ll ses som en gangsterhustru?

Först Attila Can en turk som är dömd till livstids fängelse och nu en kriminell alban Adrian Gashi, som dessutom är dömd för våldtäkt. Vem är H*lena och vad drev henne till att hjälpa Attila med kriminella aktiviteter?
Citera
2021-08-03, 14:06
Medlem
Utveckla gärna ditt resonemang om karamo och jalllw
Citera
2021-08-03, 14:20
Medlem
Granit Nito Rashica som numera idag heter Adrian Gashi och bor i Kviberg , verkar vara en riktig OG , är han dömd till brottet han gjorde 2011? Eller hur gick det för han?
Så det är han som pumpar Atillas tjej ? Medan han sitter i häktet och drömmer mardrömmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in