2021-08-02, 19:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tacksam för att jag skapat en vänsterkult kring servern i Tyskland. Denna kommer visas upp via PCAPs i nästa vecka.

Håll ögonen öppna !
Nästa vecka.
Alla bevis kommer alltid senare

Är det fredag som vanligt ?
2021-08-02, 19:46
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ni anser att man måste vara tillräckligt vit för att få rösta eller vad menas...?
https://news.berkeley.edu/2020/09/29/stacking-the-deck-how-the-gop-works-to-suppress-minority-voting/

Alla människor har ett unikt dna. Enäggstvillingar har identiskt dna har jag för mig, rätta mig gärna om jag har fel. Detta gäller alla människor, oavsett hudton.

Måste man verkligen förklara detta?

Inget förvånar mig längre.
2021-08-02, 19:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Man ska inte glömma Barcelonas del i det hela. Det finns massiva bevis i detta. VEM är det som döljer något?

Förstår att du inte vill acceptera att röster uppdaterats mot registrerade röster i voter rolls. Maskinerna är uppkopplade mot internet (remember). Därav oviljan att ge ut routers i Arizona..

Men detta kommer visas i PCAPs dessa går dessutom inte att fabricera. Alla IP adresser är kollade man kommer kunna se ned på gatunivå var rösterna justerats. Hurvida Gina Haspel haft med detta att göra (vilket jag aldrig påstått) får vi se längre ned denna väg..

Så håll ut Frankfurt, Shanghai, Teheran, Barcelona servrar är på väg!
2021-08-02, 19:52
Medlem
Citat:
Förstår att du inte vill acceptera att röster uppdaterats mot registrerade röster i voter rolls. Maskinerna är uppkopplade mot internet (remember). Därav oviljan att ge ut routers i Arizona..

Men detta kommer visas i PCAPs dessa går dessutom inte att fabricera. Alla IP adresser är kollade man kommer kunna se ned på gatunivå var rösterna justerats. Hurvida Gina Haspel haft med detta att göra (vilket jag aldrig påstått) får vi se längre ned denna väg..

Vem är det som har suttit på bevisen och vägrat ge dem till polismakten??
2021-08-02, 19:53
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Upperkutt kanske menar att man ska topsa alla väljare innan de lägger sina röster och matcha proven mot ett centralt register över allas DNA, kopplat till röstlängden.Så får man veta att det är rätt person. Det låter väl som en frihetlig metod?

(Hur mycket tid som skulle krävas för något sådant ska vi inte ens tala om...)

Kul att du antar att jag tycker och tror saker utan att fråga vad jag tycker och tänker.

Man har ett biometriskt kort, typ passet, loggar sig i en vallokal, lägger sin röst anonymt.

Skulle vara svårt att dubbelrösta då.

Vad i detta scenario motsätter du dig?

Citat:
"Tar för lång tid!!!"

- Låt folk rösta under en längre tidsintervall. Problemet löst.

Något annat icke-hinder?
2021-08-02, 19:58
Medlem
siisters avatar
Citat:

gargamel-2k har redan vunnit fem miljoner dollar.

Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-2k
Varsågod, den bjuder jag på. https://osric.com/chris/accidental-developer/2020/04/modifying-a-packet-capture-with-scapy/

Men hen kanske kan dela på prissumman med andra på den fabricerade PCAP-marknaden?

https://stackoverflow.com/questions/56760021/how-to-create-sample-pcap-file-in-python-with-dummy-data-without-using-tcpdump
2021-08-02, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Kul att du antar att jag tycker och tror saker utan att fråga vad jag tycker och tänker.

Man har ett biometriskt kort, typ passet, loggar sig i en vallokal, lägger sin röst anonymt.

Något annat icke-hinder?

Är det ett existerande problem att samma människa röstat för flera personer? (Förutom dead wives and mothers society).
2021-08-02, 20:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Vem är det som har suttit på bevisen och vägrat ge dem till polismakten??

Fråga FBI & DOJ som är ansvariga varför de inte startat en utredning, detta brukar vara brukligt i ett rättssamhälle. För att nå hit har audits som "bakvägen" visar upp detta elektroniska fusk behövts startas. En audit efter att den beslutats går inte att stoppa.

Var är dementin ?
Du har väl inte sett någon utredning som visat på att detta inte stämmer, där man kontrollerat de Soros/Malloch Brown kopplade Dominion maskinerna, eller någon dementi på de uppgifter jag presenterade. Då över 60% av USAs befolkning tror att valfusk gjorde att Biden "vann" så är det lämpligt att gå ned alla vägar, inte sant ?
2021-08-02, 20:07
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Ni är ett antal som frågar efter den servern stup i ett och är lätt att se att en användare har flera konton.
Utan att ens har läst om servern så kan jag meddela att ni aldrig kmr få se den servern så sluta spamma tråden tack, släpp servern och gå vidare.
Vi har ingenting emot att bli påminda eller för den delen påminna er om hur helt uppåt väggarna fel ni hade om Frankfurt-servern. Nu har ju Nixter dessutom upprepat att han fortfarande tror på dess existens (och att Lindell på något sätt har den) vilket gör det ännu svårare att bara droppa det.
2021-08-02, 20:12
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Vi har ingenting emot att bli påminda eller för den delen påminna er om hur helt uppåt väggarna fel ni hade om Frankfurt-servern. Nu har ju Nixter dessutom upprepat att han fortfarande tror på dess existens (och att Lindell på något sätt har den) vilket gör det ännu svårare att bara droppa det.

Emma18 en liten rättelse. Lindell har datatrafiken och adresser från var data skickats till var data skickats. Hurvida han har en av de fysiska servrarna som utfört jobbet har jag aldrig påstått. Men det vore givetvis skoj om han rullande in en sådan med Gina Haspel tejpad kring den

Augusti kommer bli en hektisk månad:

1. Assange friande eller fällande är på väg nu.
2. Arizonaaudit presenterar sina resultat.
3. Lindell har PCAP symposium, med 5 miljoner dollar till den som kan visa att hans team har fel.

Go Arizona Senate!
Idag skall som sagt både Maricopa Board of Supervisors samt Dominion svara Arizona Senaten på de subpoenas som sänts ut...
https://pasteboard.co/Ke3DCIe.jpg

Bonus: Just nu. Biden nu den mest impopulära Presidenten som någonsin mätts upp i en opionionsundersökning.

"Biden is now the most unpopular POTUS, per YouGov polls"

Immigration:
Biden Approval 35%
Biden Dissapproval 50%

Foreign Policy:
Biden Approval 41%
Biden Dissapproval 42%

Biden Economics:
Approve 44%
Dissapproval 43%

Biden Overall Approval
Approve 46%
Dissapprove 50%

Biden Strong Leader:
Strong 47%
Very Weak 53%

*Denna undersökning frågade flest demokrater
Senast redigerad av Nixter 2021-08-02 kl. 20:21.
2021-08-02, 20:17
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Vi hade sådana personliga kort för att komma in på mitt förra jobb. Min kompis lånade ut sitt kort till mej och sen gömde han sig i ett buskage så att inte dörren skulle se honom. Klick så det när dörren öppnade sig för mej med hans kort. "Då är det ju helt jävla meningslöst" sa kompisen.

Mike Pense
2021-08-02, 20:17
Medlem
Citat:

Något annat icke-hinder?

Misstänker att Trump-anhängarna nog är lite kluvna till din idé. Grejen med biometriska kort eller pass gillar de nog, för böket med att skaffa sådana får säkert många att avstå från att rösta (och det tycker man ju är bra), men det där med att logga in låter nog misstänkt likt möjligheter att manipulera valet med fejk-röster (vem kan kolla att inloggade dna-profiler verkligen finns?).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in