2021-07-30, 15:19
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Vin Diesel. Hur många Fast and Furious tänker det pumpa ut egentligen. En riktigt dålig skådespelare.
Citera
2021-07-30, 16:09
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Skämmes tamejfan!

Hon och alla som gillar henne bör skämmas ja.
Citera
2021-07-30, 17:35
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Ingen aning vem den här Ruby Rose är. Känner inte igen henne från nått.

Men låt mig gissa. Hon har sagt eller gjort nått PK så nu är hon en dålig skådespelare enligt den ej lättkränkta yttrande-och åsiktsfrihetsvurmande flashbackintelligentsian?

Haha vad offensiv du är. Det har varit mycket skriverier om henne över hur attraktiv hon är, men är riktigt usel skådespelare. Se Batgirl också. Hon leker riktigt tuff och kan slå ned vem som helst med sin stature på typ 160 och 50kg. Sedan anses hon som riktigt attraktiv men är lik en jobbig pojke som gick i min klass när jag var 10
Citera
2021-07-30, 19:10
Medlem
feemaxxxs avatar
Nu vet jag inte om Hollywood verkligen har pushat honom, men den värsta av alla, kan klarar faktiskt inte att se honom.

Både The Umbrella Academy och Misfits är serier som jag gärna skulle se igenom, men jag klarar det inte. Grabben spelar över så att det rimmar illa. Har en känsla av att han gärna vill bara Johnny Depp.

Skådespelaren jag skriver om är (trumvirvel…)……Robert Sheehan
Senast redigerad av feemaxxx 2021-07-30 kl. 19:12.
Citera
2021-07-30, 20:52
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ibland så passar hans överspel dessutom väl in, typ Vampire's Kiss.

Cage passar in bra när han ska spela en riktig kuf. Hans roll i Wild at Heart av David Lynch är en annan roll där hans överdrivna skådespel är till nytta för filmen.
Citera
2021-07-30, 22:50
Medlem
Tenedors avatar
Många amerikaner nämnda, och amerikaner är ofta usla skådespelare. Finns några nämnda i tråden som jag inte håller med om däremot.

Kristen Stewart var fantastisk i Speak, och var bra i flera filmer på 00-talet. Sedan kom Twilight (där hon inte var helt usel), och karriären dalade. Jag hade gärna sett henne i en huvudroll i en lågmäld dramaroll.

Ashton Kutcher har gjort ett par missar i romantiska komedier, men också visat upp sig i The Butterfly Effect och Personal Effects. Han och Topher Grace är tveklöst de bästa unga från That 70's Show. Han är mer än kapabel för en huvudroll.

Angelina Jolie nämndes. De som nämner henne har aldrig sett Girl, Interrupted. Ingen huvudroll, men stor roll.

De enda som nämnts i tråden som jag kan hålla med om är Drew Barrymore och Vin Diesel.
Citera
2021-07-30, 23:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Helt utan tvekan hans bästa roll, kanske beror på att hela filmen är klockren i övrigt med.
Det är helt klart en underskattad film. Första gången jag såg den tyckte jag väl 3 av 5 men nu ligger den på 4.5. Och Cruise är som gjord för rollen.
Citera
2021-07-30, 23:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Cage passar in bra när han ska spela en riktig kuf. Hans roll i Wild at Heart av David Lynch är en annan roll där hans överdrivna skådespel är till nytta för filmen.
Där tror jag du sätter huvudet på spiken. Alla hans någorlunda objektivt sett bra roller, är någon slags kuf.
Citera
2021-07-30, 23:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Många amerikaner nämnda, och amerikaner är ofta usla skådespelare. Finns några nämnda i tråden som jag inte håller med om däremot.

Kristen Stewart var fantastisk i Speak, och var bra i flera filmer på 00-talet. Sedan kom Twilight (där hon inte var helt usel), och karriären dalade. Jag hade gärna sett henne i en huvudroll i en lågmäld dramaroll.

Ashton Kutcher har gjort ett par missar i romantiska komedier, men också visat upp sig i The Butterfly Effect och Personal Effects. Han och Topher Grace är tveklöst de bästa unga från That 70's Show. Han är mer än kapabel för en huvudroll.

Angelina Jolie nämndes. De som nämner henne har aldrig sett Girl, Interrupted. Ingen huvudroll, men stor roll.

De enda som nämnts i tråden som jag kan hålla med om är Drew Barrymore och Vin Diesel.
Jag håller med om Kristen Stewart. Har sett henne i ett par rullar och har varje gång blivit överraskad av att hon faktiskt är ganska bra.

Angelina Jolie är fantastiskt bra i Girl, Interrupted men det är nog å andra sidan jag skulle säga att hon är bra. Hon ser visserligen ut som Lara Croft men hon gjorde ju inte ett bra jobb utöver det.
Citera
2021-07-31, 06:21
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Det har nämnts några numera bedagade amerikanska gubbar som gjorde bra insatser på 1970-talet.

gerard Depardieu är oförglömligt bra i Jean de Florette 1986 mot legenden Yves Montand men det är ju rätt många år sedan...........1991 var han nominerad för en Oscar för Cyrano de Bergerac men var dömd för rattfylla samma år.

Han är ökända för både sin kroppshydda (som fungerar fint att spela Obelix med. )
, skryter om att dricka omöjliga mängder vin från bl a egna vingårdar i fem länder.........
......... men för att reta FB mest så är han en rik f d kommunist som 2013 fick ryskt medborgarskap av Putin i hopp om att slippa mer bråk med franska skattemyndigheten.
Citera
2021-07-31, 09:32
Medlem
Rosamund Pike. Hon har typ ett ansiktsuttryck och det uttrycker ingenting.
Citera
2021-07-31, 10:37
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeXeL
Eddie Redmayne klarar jag inte av. Han är så fruktansvärt irriterande. Hela tiden viskar han på något jobbigt krystat vis och ser ut som ett fån med tom blick. Verkar som att många gillar honom, så det är säkert mig det är fel på!
Håller med, han var bra i The Theory of Everything - vilket också var typ första gången jag såg honom. Känns som att han spelar samma karaktär med olika manus i allt annat jag sett.

Samma med Jesse Eisenberg, han var bra i The Social Network - vilket också var första filmen jag såg honom i. Sen dess tycker jag att även han spelar precis samma karaktär med olika manus i allt annat. Riktigt kass skådis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in