2021-07-31, 00:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Bom igen - ditt resonemang hänger inte ihop eftersom valdeltagandet var betydligt högre 2020 än 2016, faktiskt extremt högt. Dessutom har befolkningen ökat, det gör den mellan varje presidentval.

Trump och hans propagandister skrävlade ibland under valkampanjen om hur många svarta röster de skulle ta, att de skulle "slå Biden på demokraternas egen planhalva" osv - men det var just bara varmluftssnack. Faktum är att i princip varenda nominerad dem-kandidat sedan 60-talet har haft minst 85-90 procent av "the Black Vote" på valdagen, och på den punkten upprätthöll Biden traditionen utan problem: 87%.

1. Lär dig skilja på procent och antal.

2. Trump ökade i alla minoriteter dvs tog röster från Demokraterna. Bland Svarta ökade Trump +33% sannolikt mycket mer då många fuskröster kommer från städer med stor svart befolkning.

3. Valdeltagande var högt pga fuskröster ej äkta. Detta kommer audits visa. Just pga Trump's enorma framgång behövde Biden fuska ännu mer.

Men oroa dig inte. Vi tar och tittar på Arizonaaudit sen kan du komma igen
Senast redigerad av Nixter 2021-07-31 kl. 00:45.
2021-07-31, 00:51
Bannlyst
Fråga 1:Jag undrar varför allt påstått fusk verkar ha skett i
Atlanta(Fulton County)
Maricopa County
Detroit
Pittsburgh
Milwaukee
Philadelphia

Jag undrar vad dessa städer har för gemensam nämnare i att Trump bara kräver audits I dessa städer?

Fråga 2:har Frankfurt servern hittats?
2021-07-31, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

2. Trump ökade i alla minoriteter dvs tog röster från Demokraterna. Bland Svarta ökade Trump +33% sannolikt mycket mer då många fuskröster kommer från städer med stor svart befolkning.

3. Valdeltagande var högt pga fuskröster ej äkta. Detta kommer audits visa. Just pga Trump's enorma framgång behövde Biden fuska ännu mer.

Men oroa dig inte. Vi tar och tittar på Arizonaaudit sen kan du komma igen
Hahaha, you stone cold LOSER!
2021-07-31, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Fråga 1:Jag undrar varför allt påstått fusk verkar ha skett i
Atlanta(Fulton County)
Maricopa County
Detroit
Pittsburgh
Milwaukee
Philadelphia

Jag undrar vad dessa städer har för gemensam nämnare i att Trump bara kräver audits I dessa städer?

Fråga 2:har Frankfurt servern hittats?
En sak de tycks ha gemensamt är att en stor del av både väljarna och rösträknarna där var svarta/färgade. Det ger också en ledtråd till varför Trumps fans misstror dessa counties.
2021-07-31, 01:00
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Varför ljuger du?

2021-07-31, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Varför ljuger du?

Follow the Money, antar jag...
2021-07-31, 01:51
Medlem
Citat:
Arizona uppdatering

Karen Fann har meddelat att all rösträkning i Arizona är avslutad. Demokraternas Katie Hobbs är nu helt tyst från att ha Bashat auditen...

Navarro rapporten noterade 304.000 felaktiga röster, vi får nu se hur nära han var (har själv noterat 180.000 felaktiga Biden röster i Maricopa).

Navarro summering av fuskröster per (swing)stat
https://pasteboard.co/KdCWMez.jpg
Tidigare drev du hårt att väldigt många valsedlar bokstavligen saknades. inte fanns helt enkelt. Räkningen skulle avslutas i förtid för att det inte fanns så många sedlar att räkna som de trodde hävdade du. Du pratade om "upp till 25%" och var säker på att "minst 10%" saknades. Var står du i den frågan nu och om du ändrat dig på den punkten vore det intressant att höra vilka källor du nu anser är opålitliga men som du då trodde så mycket på att du valde att sprida deras desinformation härinne?
2021-07-31, 02:22
Medlem
Citat:

Men oroa dig inte. Vi tar och tittar på Arizonaaudit sen kan du komma ig
Var är tysk-servern? Var det den som skulle bevisa 2 och 3?
2021-07-31, 03:33
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirning
Maricopa fick sitt normala nätverk hackat i samband med valet enligt egna uppgifter från Maricopa.
Nej, det är någonting du har hittat på.
Citat:
Maricopa hade tydligen monterade fysisk wifi kort eller något i sina valdatorer (av misstag får vi anta).
Men det är klart först gick det med på att ge virtuell access till loggar etc och sedan ångrade de sig *1.
Ytterligare en sak som du har hittat på.
Citat:
Rent generellt bör router loggar logga mönster över vilka som snacka med vilka och jag skulle inte förvänta mig att de innehåller något material från innehållet i vad som sänds över nätet.
Av tidigare länk (see *1) så verkar man alltså begära trafik-data (netflow data) dvs hur nätverksdata sänds, inte innehållet i den data som sänds.

Jag inser att ip nummer ev skulle kunna utgöra PII om det kan anses spårbara till en person, så de kan finns anledningar till att deras påstående stämmer givetvis, jag skulle inte förvänta mig någon lögn direkt.
Eftersom att routrarna inte har använts till valet, så är de inte relevanta för auditen. Det framgår tydligt av maskinernas egna loggar att de inte varit uppkopplade mot internet.
2021-07-31, 04:27
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Nä, han stängde inte gränsen mot Kina, han stoppade kineser att resa in (därav epitetet ”rasist”). Samtidigt kunde hundratusentals amerikaner och andra vita fritt komma in i usa från Kina. Idioti
Vad dum Trump var som inte tvingade massa Amerikaner att stanna kvar i Kina under pandemin. Han borde gjort som... Kommer faktiskt inte på ett enda land som vägrar låta sina medborgare komma hem under en kris. Skulle möjligtvis vara Sverige, men jag vet inte. Vet du?
2021-07-31, 04:30
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Stämmer, dessutom ingen som helst karantän - att tvinga inresande amerikanska medborgare (och andra vita) att sitta i karantän 10-15 dagar är givetvis inte alls lika sexigt som att fälla ner jalusin för alla kinesiska medborgare.
Tur att de screenades för symptom. Synd att Pelosi gick till Chinatown och festade. Synd att Biden kallade det för "rasistiskt". Tur att Biden ändrade sig.

Vill gärna ha en källa på att bara "vita" tilläts komma hem. Jag är säker på att där fanns såväl svarta som bruna och gula.
2021-07-31, 04:35
Medlem
President Donald Trump urged senior Justice Department officials to declare the results of the 2020 election “corrupt” in a December phone call, according to handwritten notes from one of the participants in the conversation.

“Just say the election was corrupt and leave the rest to me and the R. Congressmen,” Trump said at one point to then-Acting Attorney General Jeffrey Rosen, according to notes taken by Richard Donoghue, who was then Rosen’s deputy and who was also on the call.

https://www.wbrc.com/2021/07/30/trump-urged-justice-officials-declare-election-corrupt/

The pressure is all the more notable because just weeks earlier, Trump’s own attorney general William Barr, revealed that the Justice Department had found no evidence of widespread fraud that could have overturned the results.

Det här med att samtalet skedde några veckor EFTER att Barr sagt att det inte fanns något bevis på omfattande röstfusk är ju anmärkningsvärt.

Kommer det att komma mer uppgifter av det här slaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in