Citat:
Ja Trump har snabbt att ta till hårda ord. Han har generellt alltid rätt. Om det var Cruz eller RHINO GOP eller om Trump hade fel får vi ju dock inte veta, fusket i val var känt av alla redan då. Du likställer detta med 2020 som jag tolkar ditt månatliga inlägg. Vad avser 2020 är det ju inte bara Trump som påstår att Biden och hans hantlangare stal valet 2020. Du har miljontals människor över hela världen som är mer eller mindre engagerade i denna enorma skandal, världens största demokrati stulen. Detta bör man om något ta som en stark indikation, speciellt då Trump är kontroversiell för många så är hans påstående desto mer analyserat, vi kan ju här se 10 talet debattörer som enbart väljer att skriva precis tvärtom diskussion utan att komma med några argument eller "debunkar" mer än hänvisning till debattörer som delar deras åsikt. Notera: Det finns enorma mängder bevis som aldrig ifrågasätts, ta det faktum att man vet att man inte har rätt antal röster i Maricopa, man försöker istället stoppa audits så detta aldrig skall kunna presenteras i en domstol.
Vi pratar dessutom flera stater och säkert 10miljoner röster. Trump vann stort. Även fast detta säkert fortsatt tar tid bör slutsatser kunna dras när man noterar mer än en stat, ex. Arizona och Georgia samt kan dra paralleller till hur fusket gått till (viktiga routers) då kickar nämligen det faktum in att detta var koordinerat över statliga gränser. Då skall enligt konstitutionen USAs militära maskin ta över/ vara ledande i processen att analysera övriga stater och det som hänt skall likställas en inhemsk attack mot förenta staterna (9/11). Därefter kommer dessa bevis sannolikt upp i SCOTUS. Om detta sker och hur vet jag ej men att Biden kan köra nån slags promenad under sin 4-års period om bevis på koordinerat valfusk kommer fram håller jag helt osannolikt.
Vi pratar dessutom flera stater och säkert 10miljoner röster. Trump vann stort. Även fast detta säkert fortsatt tar tid bör slutsatser kunna dras när man noterar mer än en stat, ex. Arizona och Georgia samt kan dra paralleller till hur fusket gått till (viktiga routers) då kickar nämligen det faktum in att detta var koordinerat över statliga gränser. Då skall enligt konstitutionen USAs militära maskin ta över/ vara ledande i processen att analysera övriga stater och det som hänt skall likställas en inhemsk attack mot förenta staterna (9/11). Därefter kommer dessa bevis sannolikt upp i SCOTUS. Om detta sker och hur vet jag ej men att Biden kan köra nån slags promenad under sin 4-års period om bevis på koordinerat valfusk kommer fram håller jag helt osannolikt.
Du missade att svara på om trump ljög om valfusk 2016 när han förlorade mot cruz eller om cruz valfuskade? Och vad hände med servern.