2020-11-24, 17:51
Medlem
Jirens avatar
Dags att byta väderapp till min iPhone. Det är 0 grader där jag befinner mig just nu, men min väderapp (HeyWeather) säger att det är 6 grader varmt! Så jävla uselt!

Finns det någon bra väderapp som visar rätt väder för Sverige? Känns som att alla appar jag testat hittills visar fullständigt fel.
Citera
2020-11-24, 18:12
Medlem
DMI Vejr funkar bra för Sydvästra Sverige.
Citera
2020-11-24, 19:52
Medlem
Jag gillar Grönt Väder. Den tar ett snitt från olika källor, vilket gör att den inte ligger helt snett oftast.
Citera
2020-11-24, 21:06
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Väder verkar vara en ganska oexakt vetenskap. Samma dag brukar prognosen vara ganska tillförlitlig.

Varför behöver du veta vädret?
Citera
2021-07-29, 08:04
Medlem
PungPauls avatar
Dark Sky har fungerat bra för mig. Apple köpte t.o.m appen så den blev unik för iPhone vilket inger tilltro, Apple brukar inte köpa skitsaker.
Citera
2021-07-29, 21:10
Medlem
SMHI funkar bra för mig. Sen verkar många inte fatta att det handlar om prognoser, inte exakta förutsägelser. Vid vissa väderförhållanden kan man exempelvis inte säga exakt var skurarna/snöbyarna hamnar och hur stor nederbörden blir på en viss plats.
Citera
2021-07-29, 21:51
Medlem
Raggarspinns avatar
TS eftersöker en app som visar rätt temperatur på en bestämd plats. Jag rekommenderar appen temperatur.nu som visar aktuell temperatur på 1777 olika platser runt om i Sverige. Man kan också se temperaturen bakåt i tiden, jämföra med föregående dygn med mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in