Citat:
Problemet är ju att ni aldrig kommer hålla käften oavsett hur många undersökningar som görs. Det har ni redan visit då ni fortfarande hittar på konspirationsteorier om valfusk i delstater där utförliga undersökningar och omräkningar gjorts. Oavsett hur mycket utredningar som görs så kommer ni dö om 50 år fortfarande övertygade om att Biden fuskade. Därför är det också poänglöst att genomföra dessa utredningar då det inte kommer få någon att ändra åsikt.
Till och med i de fall där påståendena ni gör är tillräckligt konkreta för att de enkelt ska kunna motbevisas, så erkänner ni aldrig att ni har fel utan 20 sidor senare kommer ni tillbaka med samma debunkade bevis som "breaking news".
Till och med i de fall där påståendena ni gör är tillräckligt konkreta för att de enkelt ska kunna motbevisas, så erkänner ni aldrig att ni har fel utan 20 sidor senare kommer ni tillbaka med samma debunkade bevis som "breaking news".
Det är ett diskusionsforum och om ni inte kan hålla reda på person och person så får det stå för er.
Att det argumenteras dåligt från Trump anhängare skall dock inte hindra mig att kunna framför argument och ha en diskussion som är pro-undersökning.
Ja det har funnits diverse idiot saker som Trump eller advokater i hans närhet kan ha gjort (eller i alla fall saker som framställts som idioti i mass media och onekligen ser dessa saker dumt ut det förnekar jag inte ).
Nu tillbaka till den konkret frågan:
En delstat har rätt att granska ett val juridiskt enligt konstitutionen
Denna delstatens granskning är alltså inte gjort av Trump har inget med Powell etc att göra.
Denna delstat har inte jönsat omkring med 32 olika saker på ngt dumt sätt som jag känner till (och om så är fallet, ge källa på detta please)
Det är en maktdelningsprincip i USA, ni kan inte komma att äga att Trump gjort ngt dumt nu får inte en delstat granska...
Det är många separata instanser som delar på makten i USA alla dessa har vissa rättigheter att genomföra granskningar, bara för att någon av dessa instanser ev fånar sig fråntar inte makten från övriga instanser att granka.
Jag har en enkel och konkret fråga i tidigare poster.
Varför skall delstaten inte få granska?