2021-07-26, 10:24
Medlem
Hur kan folk här försvara detta beteende från en 36-årig familjefar? Finns inget som rättfärdigar hans beteende.

Skulle någon av mina vänner hålla på så här när vi är ute på krogen hade jag personligen släpat ut dem och gett dem en ordentlig utskällning.
Citera
2021-07-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompisenduvillha
Andreas Granqvist. Mittback i landslaget och ny sportchef i Helsingborg (om han nu får behålla jobbet)

Vad är det med sportchefer och fyllebråk egentligen... var det inte Växjö Lakers dito som var ute och vevade för något år sedan?
Citera
2021-07-26, 10:35
Avstängd
Vad finns av nyhetsvärde i detta?
Har en majoritet av de som gör inlägg i ämnet aldrig stått i en krogkö?
Där en bred majoritet redan är påverkade. Där vissa får "fri väg in" samtidigt som det finns dörrvakter som aldrig skulle besitta detta yrke.
Och finns det i detta fall någon bakgrund till händelsen?

Försvarar inte Granqvists beteende på något sätt, men att vissa här spontant dömer honom utan minsta pardon är minst sagt märkligt.
Storm i ett vattenglas..
Citera
2021-07-26, 10:38
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltKowalski
Hur kan folk här försvara detta beteende från en 36-årig familjefar? Finns inget som rättfärdigar hans beteende.

Skulle någon av mina vänner hålla på så här när vi är ute på krogen hade jag personligen släpat ut dem och gett dem en ordentlig utskällning.
Man får inte bli arg? Man får inte vara full? Sverige blir svårare och svårare att leva i, mer och mer intolerant mot t.ex ilska. Är det kvinnor som styr detta eller är alla ni män med på detta?
Citera
2021-07-26, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Henketsson
Video finns på twitter:
https://twitter.com/alacarte261/status/1419317271374311439?s=21
Lite salongsberusad, vad är problemet?
Citera
2021-07-26, 10:53
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
Lite salongsberusad, vad är problemet?
Och på denna video ser vi den berömda kolsvarta herren som tar sig friheten att slå ner en hederlig vit man som bara vill ta en starköl och gå hem och sova.
Citera
2021-07-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltKowalski

Det är granen som är offret, frågan är hur en kriminell blatte får jobba som ordningsvakt öht.
Citera
2021-07-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Lite småtjafs i en krogkö? Lite pinsamt för Granen men knappast någon stor skandal.
Exakt, lite komiskt och pinsamt men inget ovanligt förekommande vid uteställen.
Bara borsta av sig och gå vidare från händelsen, ingen blev väl ens skadad.
Vissa tycks dock ha moralpanik över det här men det säger ju mer om dem än om Granen
Citera
2021-07-26, 10:56
Avslutad
Vilka förebilder SvFF väljer som lagkaptener. Zlatan och Andreas Granqvist
Citera
2021-07-26, 11:06
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanyangmotors
Vilka förebilder SvFF väljer som lagkaptener. Zlatan och Andreas Granqvist
Ja, du.
Dom har nog gjort fan så mycket mer nytta för Sverige än vad du ens kommer att komma
i närheten av under hela ditt liv...
Citera
2021-07-26, 11:14
Avslutad
Han borde ha sagt att han numera ser sig som kvinna och definierar sina skor som högklackade, att det var därför han var lite ostadig på benen. Då skulle dörrvakten fått kalkonkvinnan på halsen på två röda. Priderörelsen skulle givetvis ha ridit ut till Granens försvar och försökt få krogen stängd.

Bollen är rund, allting kan hända.
Citera
2021-07-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Ja, du.
Dom har nog gjort fan så mycket mer nytta för Sverige än vad du ens kommer att komma
i närheten av under hela ditt liv...
Jag kan tänka mig många yrkesgrupper som gör mer nytta än människor som springer runt och sparkar på en boll, i princip varenda än faktiskt. Ibland kan det vara underhållande att se på men om jag måste välja mellan de som hämtar mina sopor och fotbollsspelare är valet enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in