2021-07-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Kung är han! Fucking knockar vakten..

Knockar vakten???
Citera
2021-07-25, 23:46
Medlem
Jag gillar seriöst att det finns vissa här som ''backar'' en avdankad fotbollsspelare som det våre på liv och död ni skriver så bokstäverna slits av från tangentbordet. hahaha
Citera
2021-07-25, 23:50
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jag gillar seriöst att det finns vissa här som ''backar'' en avdankad fotbollsspelare som det våre på liv och död ni skriver så bokstäverna slits av från tangentbordet. hahaha
Det handlar om att en etnisk vit svensk blivit illa behandlad av en kolsvart herre som behövde ta ut sin ilska som legat och skvalpat sedan 1800-talet. Givetvis tar man svenskens parti.
Citera
2021-07-25, 23:50
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Ok jag fattar. Du gillar det svenska samhället som det är idag. Svenska kvinnor blir nerslagna och våldtagna av babbas, pensionärer som får plocka burkar för att ha råd med mat och gängskjutningar och explosioner vid flerfamiljehus varannan dag. Men det kanske du tycker är kulturintegrationen vi behöver i sverige, liksom de naiva regeringsmedlemmarna vi har idag? Inte undra på att landet snart är förlorat. Bara en liten andel kämpar för att det etniskt svenska folket ska ha det bra (som innan 2:a och 3:e generationens invandrarna kom hit) samt värnar för att upprätthålla den svenska kulturen och traditioner. Undrar vem det är som är tappad? Det märker du om 10 år (lika lång tid som det verkar ta för dig att fatta fakta). Lägg gärna fram belägg för det förmodade skitpratet om att negerfamiljer i Tensta med ”18 barn” inte plockar ut mer än någon svenne som skadat ryggen. En sann landsförädare.

JAg har nog bidraget mer till vår skattekassa än vad du kommer göra under din livstid.
Nej jag gillar inte vad Svenska Samhället är idag
JAg gillade det heller inte under folkhemmet allt gick åt helvete när Sossarna kom till makten med PEr Albin.

Men jag tror knappast lösningen är att regressera och återgå tillbaks till när vi hade blodsfejder och Nyköpings gästabud.

Nu handlar den här tråden om en snubbe som för ett par år sedan var landslagskapten för vår tids största sport och att han har skämt ut sig själv och mig som Svensk.

Jag skiter i vilken etnicitet dörrvakten hade
Det skulle varit lika illa om det var Kalles kavjar snubben från Malmö (Henrik) som knuffade ner honom.
Senast redigerad av L-illuminato 2021-07-25 kl. 23:58.
Citera
2021-07-26, 00:13
Medlem
swimmingpools avatar
Slänga ut granen i juli?
Citera
2021-07-26, 00:15
Medlem
outback4s avatar
Han är ju helt blåst Granen det slutar nog på samma vis som det gjorde med Mats "masse" Magnusson.
Att Granqvist sover ruset av sig på en parkbänk i Helsingborg.
Citera
2021-07-26, 01:07
Medlem
Jävla chef!

Ser ju mer ut som att vakten äcklat sig mot hans polare och att Granen försöker hålla borta honom. Sen attackerar vakten med slag och Granqvist faller ner med sin kompis som han försöker lugna ner.

Då snear Granen förståbart och vill smälla på blatten.

Kung!
Citera
2021-07-26, 01:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Slänga ut granen i juli?

Ja han har barrat färdigt nu. Borde ha varit kapad för länge sedan.
Citera
2021-07-26, 01:20
Medlem
Inthemoves avatar
Väldigt fjolligt att Expressen gör Extra-rubrik, lika fjolligt är förfasandet här. Lite tjafs i en krogkö, inte mer aggression än i en normalhet bandymatch.
Citera
2021-07-26, 01:26
Medlem
gunnarks avatar
Jag är lite förvånad faktiskt över mångas reaktioner på vad Granen gjorde!

Anledningen till det är att otroligt många av oss har sådana jobb så vi kan gå ut och festa varje helg om vi vill, och hur många av oss har inte hamnat i tjafs med någon dörrvakt?

Är du dock elitspelare i en lagsport så har du i princip 5 helger på ett år som du kan gå ut, varav 2 ligger på sommaren

Så Granen hade helt enkelt druckit lite för mycket och fick ett litet spel, så vill jag sammanfatta det
Citera
2021-07-26, 01:32
Medlem
En illegal blatte inkvoterad som dörrvakt förnedrar en av svensk fotbolls legender?
Citera
2021-07-26, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Det mest pinsamma med det hela är att en vit medelålders man använder uttrycket "fucking" för extra tyngd.

Är det bättre om en somalisk blatte rappar ordet på sin högst undermåliga svenska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in