Citat:
Ursprungligen postat av
Kavajfyllo
Ok jag fattar. Du gillar det svenska samhället som det är idag. Svenska kvinnor blir nerslagna och våldtagna av babbas, pensionärer som får plocka burkar för att ha råd med mat och gängskjutningar och explosioner vid flerfamiljehus varannan dag. Men det kanske du tycker är kulturintegrationen vi behöver i sverige, liksom de naiva regeringsmedlemmarna vi har idag? Inte undra på att landet snart är förlorat. Bara en liten andel kämpar för att det etniskt svenska folket ska ha det bra (som innan 2:a och 3:e generationens invandrarna kom hit) samt värnar för att upprätthålla den svenska kulturen och traditioner. Undrar vem det är som är tappad? Det märker du om 10 år (lika lång tid som det verkar ta för dig att fatta fakta). Lägg gärna fram belägg för det förmodade skitpratet om att negerfamiljer i Tensta med ”18 barn” inte plockar ut mer än någon svenne som skadat ryggen. En sann landsförädare.
JAg har nog bidraget mer till vår skattekassa än vad du kommer göra under din livstid.
Nej jag gillar inte vad Svenska Samhället är idag
JAg gillade det heller inte under folkhemmet allt gick åt helvete när Sossarna kom till makten med PEr Albin.
Men jag tror knappast lösningen är att regressera och återgå tillbaks till när vi hade blodsfejder och Nyköpings gästabud.
Nu handlar den här tråden om en snubbe som för ett par år sedan var landslagskapten för vår tids största sport och att han har skämt ut sig själv och mig som Svensk.
Jag skiter i vilken etnicitet dörrvakten hade
Det skulle varit lika illa om det var Kalles kavjar snubben från Malmö (Henrik) som knuffade ner honom.