2021-07-25, 10:01
Medlem
Torsuss avatar
Många har ju känt oro för Joe Biden. Så kallad världens mäktigaste man som troligtvis håller på att bli senildement. Och som sitter på kärnvapenkoderna...

Men själv är jag inte oroad eftersom jag anser att USA har hyfsat bra kontrollsystem för sådant. För det första så kan han ju röstas bort om tre år. Och innan dess så finns det ett tillägg i deras författning som möjliggör att han avsätts i förtid.

Men nu till frågeställningen: vad händer den dagen då Putin och Xi Jinping blir senildementa? De är inte heller purunga, börjar närma sig 70-strecket vilket är en ålder då sådana sympton kan börja uppkomma.

Dessa herrar har ju säkerställt sin makt för all framtid och KAN INTE ERSÄTTAS! Vad skulle hända om DOM blir senildementa och vill trycka på knappen?
Citera
2021-07-25, 10:08
Medlem
Det händer inte ett skit om de trycker på knappen, det enda som händer är ett godkännande i befälsordningen.
Citera
2021-07-25, 10:19
Medlem
RobbanUCs avatar
Vi oroar oss inte, vi gapskrattar åt grönsaken Biden!
Citera
2021-07-25, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Många har ju känt oro för Joe Biden. Så kallad världens mäktigaste man som troligtvis håller på att bli senildement. Och som sitter på kärnvapenkoderna...

Men själv är jag inte oroad eftersom jag anser att USA har hyfsat bra kontrollsystem för sådant. För det första så kan han ju röstas bort om tre år. Och innan dess så finns det ett tillägg i deras författning som möjliggör att han avsätts i förtid.

Men nu till frågeställningen: vad händer den dagen då Putin och Xi Jinping blir senildementa? De är inte heller purunga, börjar närma sig 70-strecket vilket är en ålder då sådana sympton kan börja uppkomma.

Dessa herrar har ju säkerställt sin makt för all framtid och KAN INTE ERSÄTTAS! Vad skulle hända om DOM blir senildementa och vill trycka på knappen?

De kommer att ersättas innan dess vare sig de vill eller inte. Det är så det funkar i såväl diktaturer som demokratier.
Citera
2021-07-25, 11:22
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Biden känns mer som ansiktet utåt, de riktiga besluten tas väl i bakgrunden
Citera
2021-07-25, 11:38
Medlem
Jag oroar inte mig det minsta för Biden. Jag skrattar varenda dag. Han är humor på hög nivå . Trump bjöd också på mycket humor, men det var humor som var tänkt att vara humor, och där vi skrattade MED honom.
Citera
2021-07-25, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Jag oroar inte mig det minsta för Biden. Jag skrattar varenda dag. Han är humor på hög nivå . Trump bjöd också på mycket humor, men det var humor som var tänkt att vara humor, och där vi skrattade MED honom.

Biden skrattar man inte åt när han säger att alla som dör är ovaccinerade.
Trump skrattar man åt när han säger att man ska vaccinera sig med blekmedel.

OnT: Biden är farligare än Putin och Xi Jinping, pga att ett beslut från sittande president om att trycka på knappen får inte ifrågasättas.
Citera
2021-07-25, 15:45
Medlem
Det säger en hel del om Trumpeten när han förlorade mot en dement motkandidat. Då måste man vara rejält usel.
Citera
2021-07-25, 17:04
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Vi oroar oss inte, vi gapskrattar åt grönsaken Biden!

Håller helt med. Men det säger mer om vänstern. När de väl får fram en kandidat så blir det ett pucko och senil fossil som Biden. Så går det när man röstar vänster
Citera
2021-07-26, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Biden skrattar man inte åt när han säger att alla som dör är ovaccinerade.
Trump skrattar man åt när han säger att man ska vaccinera sig med blekmedel.

OnT: Biden är farligare än Putin och Xi Jinping, pga att ett beslut från sittande president om att trycka på knappen får inte ifrågasättas.
Vad har Trump med detta att göra??? Det är helt otroligt. Han är inte ens president längre, och ni är fortfarande helt besatta av mannen. Kritik mot Biden (dagens president)=hyllningar till Trump enligt många av er.

Det är ungefär som om jag skulle blanda in Barack Obama varenda gång någon kritiserade Trump när han var president.

Och snälla, kom med något annat än en jävla influensa som har blivit TOTALT överdriven.
Citera
2021-07-26, 07:13
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Biden känns mer som ansiktet utåt, de riktiga besluten tas väl i bakgrunden

Givetvis, hela valrörelsen var ett skämt till valfusk.
Populäraste Presidenten någonsin... PedoJoe, jo tjena

Krafterna bakom är inte direkt de mest slipade, de är inte ens bra på att ljuga som de var förr.

Lite småkul att man har en Wing Ding som PedoJoe som sin galjonsfigur, säger massor om packet bakom PedoJoe.
Citera
2021-07-26, 08:01
Avslutad
Citat:

Citat:
Vad har Trump med detta att göra??? Det är helt otroligt. Han är inte ens president längre, och ni är fortfarande helt besatta av mannen. Kritik mot Biden (dagens president)=hyllningar till Trump enligt många av er.

Det är ungefär som om jag skulle blanda in Barack Obama varenda gång någon kritiserade Trump när han var president.

Ja det är verkligen otroligt med tanke på att det var du som började babbla om Trump. Men du har tydligen koll på att han avgått som president (efter ett kuppförsök), det är ju alltid något.

OnT:

Putins och Xi Jinpings eventuella demens är ingen fara pga att de kommer att avsättas så fort de visar svaghet. Det är så det fungerar i diktaturer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in