Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Nej jag saknar bara tydligheten att när man hetsar unga och friska att vaccinera sig borde man tala om att det egentligen inte lönar sig sett till risk/nyttabalansen.
Och det vet du, som även skriver så här tidigare
Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Vad tror du kan hända? Vilka är de långsiktiga konsekvenserna som ännu inte visat sig, över ett halvår efter att vaccinationerna började? Tänker du dig att helt plötsligt tio år senare kommer något att hända med kroppen p.g.a. vaccinet?
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Ingen aning,.. jag är ingen expert. Men eftersom jag redan haft covid och "överlevt" så är jag inte så intresserad av att ta medicinska preparat jag inte ens behöver.
Ena gången har du ingen aning för att du inte är någon expert och nästa gång är du bombsäker på att det för unga inte är lönt att vaccinera sig sett till risk/nyttabalansen.
Det skiner igenom att du av någon anledning vill få så många som möjligt att inte vaccinera sig tycker jag.
Vad är ditt syfte med att propagera för att inte vaccinera sig mot covid-19?
Det kan ju inte vara att du vet något eftersom du inte är någon expert (säger du), eller så är du expert och vet något förskräckligt om alla typer av covidvaccin, men vill av någon anledning inte delge oss andra din kunskap.