Citat:
Ursprungligen postat av
BillClintonsCigarr
Jag kanske är ute och cyklar men jag skulle bli ytterst förvånad om inte 90% av alla fotbollsproffs vänstrar regelbundet (med deras partners goda minne). Känns nästan som a part of the deal!
Jösses, vältränade virila män i rätt ålder. De lär nog få så många skamliga förslag när de går ut på puben efter bortamatchen så att de har svårt att freda sig.
Något annat kan jag svårligen tänka mig.
Här har vi då något betydligt allvarligare då G.S av allt att döma har gett sig på en alltför ung person.
Förstår inte hur han tänkt när han, om han nu alls skulle ägna sig åt otrohet, kunde få vilken 30-årig kvinna som helst i säng?
Det är som att många män försöker drömma sig tillbaka till högstadieåldern då de var för fega och oerfarna för att ge sig i kast med det motsatta könet men när de blir äldre minsann ska försöka sig på en minderårig. De vill på något sätt försöka ta igen det de tror sig vara en förlorad tid. Vad i Herrans namn har en 14-åring att ge en 30-årig karl som han inte kan få från en jämnårig kvinna? Jag fattar det bara inte.
En rejäl kvinna i rätt ålder ska det givetvis vara. Det gör gott för oss män.