Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Exakt! MSM, Fauci och Bill Gates - det är folk man kan lita på! Sluta, bara sluta. Ni framstår bara som stendumma. Det är dags att vakna nu, än är det inte för sent.
Massivt avslöjande: Coronavirus, PCR-tester och injektioner – allt var redan patenterat
https://newsvoice.se/2021/07/coronavirus-pcr-tester-injektioner-patenterat/
Tag du det bare helt roligt.
Jeg er vågnet for en time siden, og jeg har det godt.
Ikke mindst i kraft af at jeg for snart længe siden er vaccineret med Pfizer vaccine, uden overhovedet at have nogen bivirkninger.
Jeg har gjort min samfundspligt og kan bevæge mig rundt i samfundet med minimal smittericiko for mig selv og andre.
At sidde og bruge sit liv på at konstruere alverdens fantasifulde teorier om årsagen til pandemiens opståen og modforholdstiltag imod dem, har nok foregået til alle tider, men det uagtet har pandemierne alligevel altid kommet og gået.
Dommedagen er nær og jorden går under, har der også altid været individer der har brugt deres liv på at prædike, og denne tendens er du bare en historisk fortsættelse af.
Få dig et liv, og nyd den tid du har tilbage på jorden med dyrkelse af nære medmenneskelige relationer.
Held og lykke med det.