2021-07-17, 23:35
Medlem
Tänker på den där reklamen som går på tv ibland där Greta, bögen Gardell, någon kriminell maskerad somalier, någon beslöjad etc..

Vem är målgruppen för denna reklam?

Själv känner jag bara avsmak för hela grejen när dessa figurer syns i rutan. Vill för allt i världen inte tillhöra samma grupp som dessa avskräden.

Hur tänker ni?
Vem är målgruppen?
Citera
2021-07-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Tänker på den där reklamen som går på tv ibland där Greta, bögen Gardell, någon kriminell maskerad somalier, någon beslöjad etc..

Själv känner jag bara avsmak för hela grejen när dessa figurer syns i rutan. Vill för allt i världen inte tillhöra samma grupp som dessa avskräden.

Hur tänker ni?
Vem är målgruppen?

Pernilla Wahlgren gör vaccinreklamen i veckotidningen Allas.
Citera
2021-07-17, 23:41
Medlem
Anti-WOGs avatar
Det är väl bara svagbegåvade som går på det där fjanteriet.
Citera
2021-07-17, 23:42
Medlem
Ensundmans avatar
Syftet med att ha bögar och icke-svenskar på reklamen är för att framstå som inkluderande. Jag lade märke till en affisch på tåget med en bild på en beslöjad svart kvinna med texten "Vaccinera dig" eller nåt sånt. Stackarn hade inte ens dragit upp ärmen eftersom det är förbjudet för dem att visa armarna. Fy fan.
Senast redigerad av Ensundman 2021-07-17 kl. 23:47.
Citera
2021-07-17, 23:47
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Det är väl bara svagbegåvade som går på det där fjanteriet.

Precis så. Det är så inavlad PK så det finns inte.
Citera
2021-07-17, 23:48
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Precis så. Det är så inavlad PK så det finns inte.
Ja det är sant.
Citera
2021-07-18, 00:00
Medlem
Tarrous avatar
Sannolikt några reklamare med för stor budget som ville hitta på något: LÄNK
Senast redigerad av Tarrou 2021-07-18 kl. 00:03.
Citera
2021-07-18, 00:15
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen

Hur tänker ni?
Vem är målgruppen?

Jag tror målgruppen är andra idioter. Vill väl visa att även idioter vaccinerar sej?
Hög igenkänningsfaktor?
Citera
2021-07-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Sannolikt några reklamare med för stor budget som ville hitta på något: LÄNK

Tack för info. Trodde det var våra skattepengar som gick till denna kampanj. Tydligen är det Svenskt Näringsliv som bränner en massa pengar på dessa avskräden.

Svenskt Näringsliv i samarbete med kriminella somalier...
Citera
2021-07-18, 00:28
Medlem
Doffe1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Syftet med att ha bögar och icke-svenskar på reklamen är för att framstå som inkluderande. Jag lade märke till en affisch på tåget med en bild på en beslöjad svart kvinna med texten "Vaccinera dig" eller nåt sånt. Stackarn hade inte ens dragit upp ärmen eftersom det är förbjudet för dem att visa armarna. Fy fan.
Att folk fortfarande försvarar den där djävulska religionen Islam är för mig sanslöst.

OnT: Målgruppen är ovaccinerade svenskar såklart. Vad är det för fråga egentligen?
Citera
2021-07-18, 00:33
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Kampanjen är ett skämt och den lär inte ha någon större påverkan. Att privata särintressen skramlar ihop till det här är patetiskt.
Citera
2021-07-18, 00:40
Medlem
F.Hansens avatar
Det ironiska med kavla upp är att man når ut till samma idioter som har en ego hangup på nån i kavla upp och som därför INTE kommer vaccinera sig bara för att.

Så inget att bry sig förutom Greta som poserar med... jo hon är antagligen för efterbliven för att inse vad hon ger cred till.

Hur som helst, en hög nollor.

”Reta unberg våldtagen av fem somalier, ”vi gjorde det för klimatet, våran sperma är mer miljöanpassad än nordbors, samåkning är miljösmart””.

Reta Unberg, vad är din kommentar?

”-Trots att jag svalde allas deras safter för biologisk återvinning så är det ingen av dem som svarat på mina sms som har ett carbon footprint. Det är jättedåligt, för klimatet. Och mina blivande somaliebarns klimats skull. Grrr.”

J/k så ni vet.
Senast redigerad av F.Hansen 2021-07-18 kl. 01:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in