Citat:
Det som politiserar tråden är förmodligen att en av huvudpersonerna är partiledare för ett högerparti. Det får du gärna också dra en slutsats av. Vad du har för erfarenheter från andra trådar är faktiskt helt ovidkommande och ointressant för denna tråd. Att påstå att Lambertz enda koppling till (S) är att han röstar på dom är ganska naivt och smågulligt, likaså att du tycker att han har gjort ett gott jobb. Det är det inte många som tycker.
Det som är komiskt är att du menade att Göran är partitrogen och när jag visade att han verkligen inte var det ens när han var JK eller JR (där han f.ö. blev tillsatt av en borgerlig regering), än mindre som pensionär där han inte har någon som helst anledning att vara någon arbetsgivare lojal.
Vem röstar Mårten Schultz på vars uttalande du duckade för innan?
För övrigt är anklagelsen att man är partisk i sitt arbete bara för att man röstar på ett visst parti intressant. Betyder det att vi inte har några opartiska experter eller tjänstemän som röstar som faktiskt helt enkelt vill göra ett gott jobb, som är lojal den utbildning och yrkeskompetens som de är satta att följa? Att de för minsta favör från uppdragsgivaren (höger- som vänsterregeringar) bryter mot den etik de svurit sig in i?
Jag delar inte den konspiratoriska uppfattningen, inte här eller i andra trådar där man försöker smeta allehanda ad hominems på läkares diagnoser och hela polisväsendet utan några bevis för det Jag konstaterar snarare att det smetas på utvalda aktörer bara för att somliga helt enkelt inte tål att ha fel av någon anledning.
För övrigt finns det nog ingen här som politiserar detta fall så mycket som du i tråden. Av detta får man dra sina egna slutsatser.
Vem röstar Mårten Schultz på vars uttalande du duckade för innan?
För övrigt är anklagelsen att man är partisk i sitt arbete bara för att man röstar på ett visst parti intressant. Betyder det att vi inte har några opartiska experter eller tjänstemän som röstar som faktiskt helt enkelt vill göra ett gott jobb, som är lojal den utbildning och yrkeskompetens som de är satta att följa? Att de för minsta favör från uppdragsgivaren (höger- som vänsterregeringar) bryter mot den etik de svurit sig in i?
Jag delar inte den konspiratoriska uppfattningen, inte här eller i andra trådar där man försöker smeta allehanda ad hominems på läkares diagnoser och hela polisväsendet utan några bevis för det Jag konstaterar snarare att det smetas på utvalda aktörer bara för att somliga helt enkelt inte tål att ha fel av någon anledning.
För övrigt finns det nog ingen här som politiserar detta fall så mycket som du i tråden. Av detta får man dra sina egna slutsatser.
så vad väntar hon på? >>> En insamling a la Swish som hon ju har erfarenhet sen tidigare? Synd bara att det nu kanske går lite trögt pga hennes grova förtal....trosfränder o partikamrater vet ju vart penningarna i så fall går